quote:Op maandag 3 november 2014 20:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Oude series? Tja, series van een paar jaar geleden, toen jij nog voor 8 uur in bed moest liggen, is in jouw ogen misschien wel oud...
Echt waar?quote:Op maandag 3 november 2014 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is Horns een ontzettend goede film zeg
Ja, het is echt een aanraderquote:Op maandag 3 november 2014 21:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Echt waar?
De trailer sprak me iig wel aan
Nee.quote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef drakin het volgende:
Heeft Pico vandaag al wat van zich laten horen?
O jee, moeten we hem dan maar weer bellen?quote:
Ja, en vraag meteen of hij minstens twee stuks fruit heeft gegeten. Het gaat me aan het hart.quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
O jee, moeten we hem dan maar weer bellen?
Ook wat voor fruit?quote:Op maandag 3 november 2014 22:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, en vraag meteen of hij minstens twee stuks fruit heeft gegeten. Het gaat me aan het hart.
Maar het ging om 2 stuks, dus 2 druiven is al wel heel goed toch?quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh jij wel hoor, druifje![]()
wat slecht![]()
Tering wat slecht jaquote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh jij wel hoor, druifje![]()
wat slecht![]()
Het schoot me als eerste te binnen, ik heb nog ergere varianten klaarstaan (ja die bestaan). Hoe is het met jouw liefdesleven Sandsje? Heb je iemand op 't oog? Jongen mag ook hoor knul, allemaal goed. Vertel het ons!quote:
Altijd maar een teleurstelling.quote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het schoot me als eerste te binnen, ik heb nog ergere varianten klaarstaan (ja die bestaan). Hoe is het met jouw liefdesleven Sandsje? Heb je iemand op 't oog? Jongen mag ook hoor knul, allemaal goed. Vertel het ons!
Niks mis met de vraag, misschien is het antwoord juist waar die nou problemen mee heeft...quote:Op maandag 3 november 2014 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ik de verkeerde vraag gesteld?
Ik heb slechte communicatieve vaardigheden. Misschien moet ik mezelf maar opgeven voor The Undateables, dan krijg ik tenminste nog een date met een actrice.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, heb je al iets ondernomen of loopt het heel snel spaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |