Ja, maar het moet wel echt beter nu, want dat zal ze niet nog een keer lukken.quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knap, zo in de laatste minuten scoren.
zal ze geen tweede keer gebeuren denk ikquote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knap, zo in de laatste minuten scoren.
Ach kijk, er zijn weer mensen die hun lolbroek aan hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Locadia er in.
Ben benieuwd of hij de verwachten die ik vooral door Cavaliers heb gekregen waar kan maken.
de verwachten?quote:Op zondag 9 november 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Locadia er in.
Ben benieuwd of hij de verwachten die ik vooral door Cavaliers heb gekregen waar kan maken.
Ik hoop dat Rekik erin komtquote:Op zondag 9 november 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Locadia er in.
Terecht. Als hij zoveel moeite heeft met z'n achternaam dan verandert hij hem maar.quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Die commentator noemt hem nog steeds Depay, mensonterend.
Daar zou je wel wat aan kunnen hebben ja. Vind dat wel een goede kopper namelijk.quote:
Dat kost geld.quote:Op zondag 9 november 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht. Als hij zoveel moeite heeft met z'n achternaam dan verandert hij hem maar.
Kan goed schuppenquote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zou je wel wat aan kunnen hebben ja. Vind dat wel een goede kopper namelijk.
Bedankt voor dit boeiende feitje.quote:
Helaas door zijn eigen speler.quote:Op zondag 9 november 2014 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
Keeper werd gehinderd, ongeldig doelpunt!
Zoals ik al heel duidelijk heb aangegeven heb ik geen boodschappen gedaan bij de AH.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |