Ik stem op jouquote:Op zondag 2 november 2014 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Tuurlijk ligt het bij opvoeding. Het is onze taak om kinderen te beschermen. Niet alleen tegen types als Benno L of Marc Dutroux, maar ook tegen ongezonde levensstijl. Wat hier vooral mee speelt is het gemak waarmee ze dit kunnen kopen maar ook het 'meelopen'. Want als vriendje A zo'n blikje drinkt lijkt dat heel stoer. En dan moet hij er ook één hebben. Dat is een beetje het probleem. Voor het grootste deel ligt het bij de ouders, opvoeding en wijzen op gevaren. Maar de overheid kan best zeggen dat het voor kinderen onder de 14-16 gewoon niet te krijgen is. Tuurlijk, het zou naïef zijn om te zeggen dat ze er dan helemaal niet meer aan komen. Wanneer men wilt, krijgen ze het wel. Maar het remt het gebruik wel af voor jonge kinderen. Dat is een positief iets.
Cursus chinees nemenquote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een klein mini probleempje..
Ik heb de taal van mijn pc in chinees verandert..
verander je het terug?quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een klein mini probleempje..
Ik heb de taal van mijn pc in chinees verandert..
Ik ben een groots voorstander om kinderen zelf dingen te laten onderzoeken vanaf groep 7. Waarom is iemand dik, waar liggen de gevaren, waarom worden kinderen gepest. Een beetje onderzoeksopdrachten van interessante onderwerpen voor een kind van die leeftijd is een ideale competentie om te bezitten alvorens ze naar de middelbare school gaan. Een stuk zelf reflectie en breed oog op de maatschappij. Ook iets waar ze aan tafel thuis bij de spruitjes en gehaktballen met paps en mams over praten.quote:Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen 1 kind kan nog een normale koprol maken tegenwoordig
quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is ook een bazendrankje.
Drink ik nog elke dag
Zelfreflectie krijg je lastiger als je overal een label op plakt en medicijnen voor uitvind.quote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een groots voorstander om kinderen zelf dingen te laten onderzoeken vanaf groep 7. Waarom is iemand dik, waar liggen de gevaren, waarom worden kinderen gepest. Een beetje onderzoeksopdrachten van interessante onderwerpen voor een kind van die leeftijd is een ideale competentie om te bezitten alvorens ze naar de middelbare school gaan. Een stuk zelf reflectie en breed oog op de maatschappij. Ook iets waar ze aan tafel thuis bij de spruitjes en gehaktballen met paps en mams over praten.
Dat zou serieus al zoveel ellende schelen.
Ze moeten niet te slim wordenquote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een groots voorstander om kinderen zelf dingen te laten onderzoeken vanaf groep 7. Waarom is iemand dik, waar liggen de gevaren, waarom worden kinderen gepest. Een beetje onderzoeksopdrachten van interessante onderwerpen voor een kind van die leeftijd is een ideale competentie om te bezitten alvorens ze naar de middelbare school gaan. Een stuk zelf reflectie en breed oog op de maatschappij. Ook iets waar ze aan tafel thuis bij de spruitjes en gehaktballen met paps en mams over praten.
Dat zou serieus al zoveel ellende schelen.
Ik heb een biertje op en leg de link niet helemaal, kan je iets specifieker zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfreflectie krijg je lastiger als je overal een label op plakt en medicijnen voor uitvind.
Treurige kettingreactie.quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten niet te slim wordenmentaliteit van de straat is ook helemaal verdwenen , alles moet leuk een aardig zijn , echt overleven kunnen ze niet meer
Overal excuses.. niemand die hard meer durft te zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een biertje op en leg de link niet helemaal, kan je iets specifieker zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |