quote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja tussen de mensen die bijna doodgaan.
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit gewoon rustig te eten hoor
Wat ben je eten?quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit gewoon rustig te eten hoor
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tettenquote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja tussen de mensen die bijna doodgaan.
Sickquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tetten
Straciatella yoghurtquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tetten
Ro-ald, volgens mij heeft ie wel cola op jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
8.5/10 zou hele avond op knabbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Pas op voor de negersquote:Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef Snowbells het volgende:
Zo ff nicki minaj zetten en als pimp rondlopen op arnhem centraal
U know it.quote:
Geen idee, zocht gewoon op Google op ugly titsquote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
U know it.![]()
Is het dezelfde of doet deze me alleen maar denken aan die icebucketslet op efukt?
Ghehe, die had ook zo'n afzichtelijk klein verminkt tietje.quote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, zocht gewoon op Google op ugly tits
quote:Op zondag 2 november 2014 20:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe, die had ook zo'n afzichtelijk klein verminkt tietje.
Beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |