quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
Ben ik blij dat ik al gegeten hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
needs moar goreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je nou in Brabant doen danquote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Snowbells het volgende:
Krijg altijd een mini hartaanval in de trein als ik denk dat ik in de verkeerde zit
Was even vergeten dat ik langs Veenendaal komdus ik zat echt van wtf ik zit verkeerd richting braboland???
Veenendaal ligt helemaal niet in brabantquote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Snowbells het volgende:
Krijg altijd een mini hartaanval in de trein als ik denk dat ik in de verkeerde zit
Was even vergeten dat ik langs Veenendaal komdus ik zat echt van wtf ik zit verkeerd richting braboland???
Neej is in gelderland!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 november 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat ga je nou in Brabant doen dan
Geef FL een paar klappen
Ik drink wel een biertje maar ben niet vrij morgen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die morgen niet vrij zijn en geen bier drinken nu
Mensen die morgen om kwart voor 6 het warme bed mogen verlatenquote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die morgen niet vrij zijn en geen bier drinken nu
09:30 - 16:30 morgenquote:Op zondag 2 november 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
moet morgen paar uurtjes werken en daarna vrij heuj
Beetje aftrekken op de IC?quote:Op zondag 2 november 2014 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee. Ik ga naar mooie verpleegsters kijken en stagiaires.
Geen joint de me nog een hongergevoel geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja tussen de mensen die bijna doodgaan.
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit gewoon rustig te eten hoor
Wat ben je eten?quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit gewoon rustig te eten hoor
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tettenquote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja tussen de mensen die bijna doodgaan.
Sickquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tetten
Straciatella yoghurtquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tetten
Ro-ald, volgens mij heeft ie wel cola op jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
8.5/10 zou hele avond op knabbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Pas op voor de negersquote:Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef Snowbells het volgende:
Zo ff nicki minaj zetten en als pimp rondlopen op arnhem centraal
U know it.quote:
Geen idee, zocht gewoon op Google op ugly titsquote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
U know it.![]()
Is het dezelfde of doet deze me alleen maar denken aan die icebucketslet op efukt?
Ghehe, die had ook zo'n afzichtelijk klein verminkt tietje.quote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, zocht gewoon op Google op ugly tits
quote:Op zondag 2 november 2014 20:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe, die had ook zo'n afzichtelijk klein verminkt tietje.
Beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Schattige lachquote:
Don't carequote:Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
Kinderartsen vinden dat de verkoop van energiedrankjes aan kinderen jonger dan 13 jaar verboden moet worden. In energiedrankjes zitten veel suiker, cafeïne en vaak nog veel meer stofjes die mogelijk slecht zijn voor kinderen. Wat is jouw mening? Moet er een verbod komen?
Ik reageer al furieus op die webpage van de NOS op Facebook. Kanker domme mensen man. Dat soort volk moet later mijn reet afvegen als ik bejaard en dementerend ben.quote:Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
Kinderartsen vinden dat de verkoop van energiedrankjes aan kinderen jonger dan 13 jaar verboden moet worden. In energiedrankjes zitten veel suiker, cafeïne en vaak nog veel meer stofjes die mogelijk slecht zijn voor kinderen. Wat is jouw mening? Moet er een verbod komen?
quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Over smerige tieten gesproken. Heeft iemand nog die nudity pics van Gothic Cynthia? Google me suf maar kan ze niet vinden. Moet een Duitse vrouw uitleggen over Cynthia, wil die naaktpics showen haha, kankervies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Sommige reacties zijn wel dom ja. Ik drink het zelf ook wel regelmatig. Moet er ook mee minderen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik reageer al furieus op die webpage van de NOS op Facebook. Kanker domme mensen man. Dat soort volk moet later mijn reet afvegen als ik bejaard en dementerend ben.
Kan mezelf beter voor een trein smijten als ik in een rolstoel beland... Triest
Mijn neefje dronk op z'n 12e ook al energy, halve liter monster blikkenquote:Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:34 schreef Sardu het volgende:
[..]Hoewel ik hier al van moet braken zijn er nog pics waar haar spektetten helemaal wijd open op de foto staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar. Dan komen er al een stuk minder van die kleine kut scholieren in de supermarkt.quote:Op zondag 2 november 2014 20:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn neefje dronk op z'n 12e ook al energy, halve liter monster blikkendoe kk normaal
Er zitten echt wel risico's aan dus maak ik er maar 14+ van
Ik kwam niet verder dan dit.quote:Op zondag 2 november 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoewel ik hier al van moet braken zijn er nog pics waar haar spektetten helemaal wijd open op de foto staan
Ja want zo'n bedrijf moet benadeeld worden omdat de ouders hun kinderen niet goed (op)voeden?quote:Op zondag 2 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige reacties zijn wel dom ja. Ik drink het zelf ook wel regelmatig. Moet er ook mee minderen.
Maar wel een goed plan om het te verbieden leeftijdgrens mag wel hoger dan 13 jaar.
10 van die bontkraagjes achter elkaar met elk een blikje energy van 15ct en een saucijzenbroodje.quote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe maar. Dan komen er al een stuk minder van die kleine kut scholieren in de supermarkt.
Ik ga ook niet meer struinen op Reddit vanavond. Laat het maar achterwegequote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan dit.![]()
Mijn ogen kunnen ook maar een bepaalde hoeveelheid ranzigheid hebben.
Drink jij nou maar cola.quote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want zo'n bedrijf moet benadeeld worden omdat de ouders hun kinderen niet goed (op)voeden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |