Acestream of XBMC of gaat dat samen?quote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Raspberry PI icm XBMC vs. Acestream HD
Hé niet haten op Faat!quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Geralt het volgende:
Kan die fatima de malelo niet gewoon optiefen met dat golf en voetbal?
Euhm, t is geen RTL Duitsland hoor!quote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon olav.., en dan komt er weer een reclame blok van 10 minuten tussen door om de 5 minuten
Veronica en SBS zijn gelijk aan elkaar. En daar is het altijd zo.quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Euhm, t is geen RTL Duitsland hoor!
Hoop ik.
ooh, die meid is super irritantquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Geralt het volgende:
Kan die fatima de malelo niet gewoon optiefen met dat golf en voetbal?
Via Torrent-tv.ru of wiziwig streampje pikken, afspelen met Acestream HD (VLC player) op de computer en lokaal streamen naar XBMC.quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Acestream of XBMC of gaat dat samen?
Was toch iets met geen reclame bij live sportwedstrijden ofzo?quote:Op zondag 2 november 2014 20:43 schreef WEST het volgende:
[..]
Veronica en SBS zijn gelijk aan elkaar. En daar is het altijd zo.
Wel.quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij geen reclame op Veronica
Gelukkig heb ik Sport1HD...
Elke GP, maar pas sinds vorige GP komen ook de rijders bij de poleposition bij elkaar om ''respect te betuigen'' voor het gastland....quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
Was dit vorig jaar ook? (volkslied)
Jup.quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
Haha ja sinds Rusland verplicht.quote:Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Elke GP, maar pas sinds vorige GP komen ook de rijders bij de poleposition bij elkaar om ''respect te betuigen'' voor het gastland....
bij de VS is het bij ieder sportevenement het volkslied. Hoort er daar bijquote:
Ja, doen ze bij elke grote sportwedstrijd in de VS.quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |