Ow dan koop ik een Ferrari voor in mn Mazda Demioquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die Renault is inderdaad zo duur. Mercedes en met name Ferrari zijn iets goedkoper
dan is de voorkant van de auto al in Amsterdam, terwijl de achterzijde pas net Maastricht achter zich gelaten heeftquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dan koop ik een Ferrari voor in mn Mazda Demio
Zet hem speciaal voor jou wel wat eerder aan straksquote:Op zondag 2 november 2014 20:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is daar nu al iets op te zien? Dan kan ik alvast even uittesten
ik dacht iets van 20 op jaarbasis dat was met die V8's minder dan de helftquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mol zei net 28 miljoen, dus toen ging ik maar even googelen.
Hoe dan ook: echt een absurd bedrag. Of het nou 6 of 28 miljoen is.
Ze starten de uitzending bij de start pas? Er is nog niets op en de race begint al bijnaquote:Op zondag 2 november 2014 20:30 schreef Max23 het volgende:
Ohja, Veronica zendt dit dadelijk live uit
20:55 volgens de gids jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze starten de uitzending bij de start pas? Er is nog niets op en de race begint al bijna
Olav lijkt me?quote:
gewoon olav.., en dan komt er weer een reclame blok van 10 minuten tussen door om de 5 minutenquote:
Gewoon Sky F1 op tv nemenquote:Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze starten de uitzending bij de start pas? Er is nog niets op en de race begint al bijna
Dat is wel irritant jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon olav.., en dan komt er weer een reclame blok van 10 minuten tussen door om de 5 minuten
acestream installerenquote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb darten aan, want ik heb dat allemaal niet
Oja, jij had een fantastische streamquote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon Sky F1 op tv nemen![]()
[ afbeelding ]
Kan niet in Nederland, XMBC of hoe heet dat wat jij hebt?quote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon Sky F1 op tv nemen![]()
[ afbeelding ]
Raspberry PI icm XBMC vs. Acestream HDquote:Op zondag 2 november 2014 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan niet in Nederland, XMBC of hoe heet dat wat jij hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |