fixed.....quote:Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef JohnB52 het volgende:
Welke muur? Veel te veel grindbakken uitloopstroken hier.
Gewoon naar België verhuizen, heb je er minder last van :-)quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de normale tijd heeft zomer- en wintertijd. En ik denk niet dat veel mensen in de zomer de zon van 3:30 tot 21:00 toejuichen. Ik vind de wintertijd echt verschrikkelijk, je vertrekt in het donker en komt in het donker thuis...
Hé, ze hebben wel mooi een heel klein beetje asfalt vervangen door grind in bocht 10quote:
quote:
Juist. Ik zie het nu pas.quote:Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij staat in het plaatje van het circuit.
Klopt. Handige reference: http://hasmaldonadocrashedtoday.comquote:
Maar dan is een dag in de zomer weer korterquote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Gewoon naar België verhuizen, heb je er minder last van :-)
Want hier in het zuiderse België is het altijd zonnig en warmerquote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Gewoon naar België verhuizen, heb je er minder last van :-)
Dat lijkt me een foutje. Racehighlights zijn vandaag om 22:30 Britse tijd, 23:30 Nederlandse tijd.quote:Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Nober het volgende:
Vanavond dus de kwalificatie hoogtepunten op BBC, race hoogtepunten morgen denk ik.twitter:
Niet eens, als ze niet gebruikt worden ben ik er ook snel klaar mee.quote:
Ga je dat ook nog eens zeggen tijdens een meet op Spa?quote:
Ging die door dan?quote:Op zondag 2 november 2014 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga je dat ook nog eens zeggen tijdens een meet op Spa?
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga je dat ook nog eens zeggen tijdens een meet op Spa?
Is er een meet dan? Dan mogen we wel opschieten, nu zijn de kaartjes op vele sites nog goedkoopquote:
Ja daar had ik dus nog een vraag over. Wat is daar te zien straks? Gewoon sectortijden van iedereen of wat?quote:Op zondag 2 november 2014 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Teamviewerlinkjes moet ik opnieuw posten, anders worden ze niet bekeken
Al sla je me dood. Ik ben volgend jaar in elk geval hoe dan ook van de partij in Spa om onze landgenoot te supporterenquote:
Huidige banden, sectortijden, DRS activatie, aantal pitstops...quote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar had ik dus nog een vraag over. Wat is daar te zien straks? Gewoon sectortijden van iedereen of wat?
En dat werkt ook op android tablets met die links van je?quote:Op zondag 2 november 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige banden, sectortijden, DRS activatie, aantal pitstops...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |