Chill. 21:00. Komt allemaal goed.quote:Op zondag 2 november 2014 19:31 schreef Geralt het volgende:
Er staat 19:00 GMT racetime in de OP.
De start is om 21:00 NL tijd. Doet Engeland niet mee aan wintertijd of wat is dit man?
Consternatie alom. Nergens goed voor heel die zomerwintertijd
Ik snap dat toch allemaal niet man
Ja dat weet ik, maar vorige week hadden we hier wintertijd en klaarblijkelijk heeft dit weekend amerika wintertijd en engeland doet daar niet aan mee want het scheelt 1 uur normaal maar nu 2 of de OP klopt niet wegens de wintertijd ofzo.quote:
De OP heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 19:31 schreef Geralt het volgende:
Er staat 19:00 GMT racetime in de OP.
De start is om 21:00 NL tijd. Doet Engeland niet mee aan wintertijd of wat is dit man?
Consternatie alom. Nergens goed voor heel die zomerwintertijd
Ik snap dat toch allemaal niet man
Dus Engeland kent geen wintertijd?quote:
Waar de fuck haal je überhaupt die 19:00 vandaanquote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus Engeland kent geen wintertijd?
Wel raar, want ik ben in de veronderstelling dat wintertijd de echte tijd is zegmaar. En Engeland scheelt 1 uur en geen 2.
uh.... Iedereen kent wintertijd.quote:
Nee want dan doe jij de klok n uur vooruit terwijl dat niet zo is en dan loop je n uur te vloeken waarom t nog niet begintquote:Op zondag 2 november 2014 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar vorige week hadden we hier wintertijd en klaarblijkelijk heeft dit weekend amerika wintertijd en engeland doet daar niet aan mee want het scheelt 1 uur normaal maar nu 2 of de OP klopt niet wegens de wintertijd ofzo.
Dat is toch niet handig man.
Stel je voor dit is in het voorjaar (vóórjaar, dus de klok vóóruit); dan klopt er geen fluit van en mis je het eerste uur
![]()
Zelfs Rusland weer dit jaar, alleen was Apple dat vergeten, dus stonden de iPhones verkeerdquote:Op zondag 2 november 2014 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.... Iedereen kent wintertijd.GMT kent alleen geen zomertijd.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef eenjongen... het volgende:
Gewoon de zomertijd wintertijd afschaffen.
Zojuist stond er nog 19:00 GMT in de OP. Dat je dat nu veranderd hebt doet daar niets aan af.quote:Op zondag 2 november 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Waar de fuck haal je überhaupt die 19:00 vandaan
Overal staat 21:00
VLUG DRINKEN DAN !!!!!!quote:
Nee, de normale tijd heeft zomer- en wintertijd. En ik denk niet dat veel mensen in de zomer de zon van 3:30 tot 21:00 toejuichen. Ik vind de wintertijd echt verschrikkelijk, je vertrekt in het donker en komt in het donker thuis...quote:Op zondag 2 november 2014 19:46 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
De wintertijd is de normale tijd hoor
Nee, ik heb daar niks aan veranderd. Kijk maar in de OP van het vorige topic.quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zojuist stond er nog 19:00 GMT in de OP. Dat je dat nu veranderd hebt doet daar niets aan af.
19:00 GMT is 20:00 NL tijd. Dus of dat klopt niet of Engeland doet er niet aan mee en het verschilt nu 2 uur met GMT.
Maargoed, genoeg gezevert over de tijden. Krat bier dat Pastoor hem weer ergens in de muur hangt.
Ik moest aan Horner denkenquote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel lijkt wel op Bud Bundy met zijn ringbaardje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |