Nooh jammer, maar wel leuk dat je gaat verhuizen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zelf, ben ik bang, niet meedoen met m'n eigen onderwerp. Ik ga eind van de maand verhuizen, dus ben alleen maar bezig met werken en inpakken.
Haha ja idd, maar is sowieso niet leuk als je dan straks alsnog de enige bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik moet voor een verjaardag (28-3) een Elsa taart en bijpassende cupcakes maken. Dus dat is een beetje te laat voor deze keer.
*gluurt in MED* Is er een vacature dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 20:04 schreef Moira. het volgende:
TT aangepast, hihi.
Ik zal er binnenkort (na de Elsa taart?) denk ik maar eens een tijdelijk slotje op zetten, dan overleg ik binnenkort wel met m'n toekomstige collega (die ook voor mij nog steeds onbekend is) wat we hier verder nog mee kunnen doen. Wellicht gewoon wachten op meer animo, of 't anders vorm gaan geven ofzo.
'Alles wat ermee te maken heeft, dus niet alleen de film.'quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:30 schreef Galgeras het volgende:
Als Frozen iets met kou te maken heeft heb ik geloof ik wel een tekening die voldoet aan de criteria.
Edit: oh, zie dat het een serie/film is.
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemersquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:09 schreef Galgeras het volgende:
Ik snap er geen donder van dat dit topic 61 lurkers heeft en dat er bij elke opdracht hooguit 3 of 4 werken gepost worden. Als er elke maand iets van 5 tot 10 deelnemers zouden zijn zou ik sowieso actief meedoen.
Ik heb met mijn vorige account 2x meegedaan (Gewas) en toen waren er ook weinig deelnemers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:21 schreef Elleska het volgende:
[..]
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemers
Met de laatste paar onderwerpen wist ik niets. + het moet in die maand gemaakt zijn.
Dit. Bij herfst had ik nog wel iets kunnen verzinnen, maar de rest sprak me totaal niet aan. Of mijn creatieve brein kan er niks bij bedenken, dat kan ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:21 schreef Elleska het volgende:
[..]
Je geeft zelf een antwoord. Waarom met 4 deelnemers niet meedoen maar bij 5-10 sowieso actief meedoen? Als jij dan meedoet zit het al op 4-5 deelnemers
Met de laatste paar onderwerpen wist ik niets. + het moet in die maand gemaakt zijn.
In oktober 2014, jaquote:Op woensdag 11 maart 2015 07:47 schreef Puala het volgende:
[..]
*gluurt in MED* Is er een vacature dan?
Mee eens!quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Halfjaarlijks
Is het anders een idee om ook bestaande kunstwerken mee te laten doen? Ik bedoel dingen die men ooit gemaakt heeft en die aansluiten bij het thema.
Ja kan ook best, dat verlaagt de drempel al wat meer. Kunnen we best een keer proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Halfjaarlijks
Is het anders een idee om ook bestaande kunstwerken mee te laten doen? Ik bedoel dingen die men ooit gemaakt heeft en die aansluiten bij het thema.
Bij dezenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:24 schreef Samzz het volgende:
Een bestaand kunstwerk (nou ja, wat is kunst) in dit thema heb ik wel
. Dus als dat ook is toegestaan zal ik 'In the Snow' even uploaden
. Het is wel al een oud werk, zo'n vier jaar geleden denk ik inmiddels.
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:30 schreef Samzz het volgende:
Bij deze dan:
[ afbeelding ]
In the Snow, olieverf op doek (60 x 80cm). Mijn eerste olieverfwerk sinds ik er in 2000 mee gekapt was. 3 jaar oud, dus. Hangend in het DOC van Enschede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |