Het is ook mijn land, mafklapper.quote:
Worden ze een keer bejubeld door heel autochtoon Nederland bij een feest, is het weer niet goed.quote:Op zondag 2 november 2014 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat is wat nu wel heb gezien in deze hele discussie. Jammer.
Nu ben je dus een landverrader.quote:Op zondag 2 november 2014 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ook mijn land, mafklapper.
En ik zeg weg met die zwartjoekel van een Piet!
Geef me maar een voorbeeld van een Jood die herstelbetalingen van alle Nederlanders wil afdwingen vanwege 40-45. Hardere jankers dan de herstelbetaaljankers zijn er namelijk niet. Alsof ze persoonlijk de slavernij hebben meegemaaktquote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh sommige joden janken nog een paar tandjes harder.
Nee ze mogen hier best rondlopen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ook mijn land, mafklapper.
En ik zeg weg met die zwartjoekel van een Piet!
Die gasten hebben godverdomme een heel land gekregen en nog is het niet genoeg.quote:Op zondag 2 november 2014 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef me maar een voorbeeld van een Jood die herstelbetalingen van alle Nederlanders wil afdwingen vanwege 40-45.
Oké. Lekker asociaal, maar goed, misschien moet ik geen empathie verwachten van iemand die met volle verstand Apartheid loopt te verdedigen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn een zware minderheid. We hebben in Nederland ook altijd enorm veel waarde gehecht aan democratie, dus laat die paar minderheden het maar lekker slikken.
Laat mij maar lekker asociaal zijn dan.quote:Op zondag 2 november 2014 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké. Lekker asociaal, maar goed, misschien moet ik geen empathie verwachten van iemand die met volle verstand Apartheid loopt te verdedigen.
Komt omdat ze eindelijk eens servies komen brengen in plaats van halen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
"Het enige feestje waar blanken zo graag zwarten bij willen hebben[ afbeelding ]
Je bent echt voor apartheid ?quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker asociaal zijn dan.
Kijk die Voorschrift eens asociaal zijn, zwarte piet geen probleem vinden, de aso.
Ach het heeft zo z'n positieve kanten, kan iedereen z'n ding doen zoals ze zelf willen.quote:
En negers hebben een lesje in productiviteit gehad door blanken, en nog zijn ze kwaad.quote:Op zondag 2 november 2014 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gasten hebben godverdomme een heel land gekregen en nog is het niet genoeg.
"Ik zie niet in waarom Zwarte Piet racistisch is, heb nog nooit zoveel blanken zien zwoegen om een zwarte vent te redden.''quote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
"Het enige feestje waar blanken zo graag zwarten bij willen hebben"[ afbeelding ]
Uhh nee.quote:Op zondag 2 november 2014 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het heeft zo z'n positieve kanten, kan iedereen z'n ding doen zoals ze zelf willen.
Negers op het Kwaku en wij Sinterklaas, prima.
Oke dan.quote:
De enige reden dat ze het niet willen is omdat hun eigen luiheid dan leidt tot nog meer scheve verhoudingen qua welvaart. Niks is prima, behalve de uitkering.quote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Apartheiddat waren de tijden. Geen gezeik, iedereen zijn eigen shit.
Kijk, hier komt het echte motief dus weer eens uit de mouw. Waarom verbaast me dit nou niet?quote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk, hier komt het echte motief dus weer eens uit de mouw. Waarom verbaast me dit nou niet?
Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er vanuit dat ze trollen.quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk, hier komt het echte motief dus weer eens uit de mouw. Waarom verbaast me dit nou niet?
Omdat je een wijf bent die alles slikt zolang het maar in je straatje uitkomt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar toen moesten ze werkenquote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:
Parasiteren op de blanke medemens toch ?quote:Op zondag 2 november 2014 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar toen moesten ze werkenDaarom moest er een ander (beter) systeem komen...
Nee hoor, ik heb een kleine werkgroep en een nep gezant van de VN. Wij vinden het afschaffen racistisch tov de witte mens en gaan jaar in, jaar uit, onze minderheidsmening, doordrukken aan de meerderheid.quote:Op zondag 2 november 2014 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor mijn eigen gemoedsrust ga ik er vanuit dat ze trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |