SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:20 schreef RobertNL het volgende:
Mijn One Plus is een ster in een Downstar review
Volgende keer wil ik wel koffie ja
Ah, ik dacht al... heb ik wat gemist? Downstar met een One Plus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ Downie: goed bezig weer, bra.( <- koffie, ja)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Thanksquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:20 schreef RobertNL het volgende:
Mijn One Plus is een ster in een Downstar review
Volgende keer wil ik wel koffie ja
Nogmaals thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ach je hebt even met me mogen samen zijn..
Zouden velen uit dit topic een moord voor willen plegen denk ik![]()
hahah, wie weetquote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
Geen prijsvraag deze keer?
Had de vorige gemist.Nee geen OPO voor mijquote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al... heb ik wat gemist? Downstar met een One Plus?![]()
@ Downie: goed bezig weer, bra.( <- koffie, ja)
Nog niet....![]()
Lekkere reviewquote:Op woensdag 5 november 2014 23:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Nogmaals thanks!
Ach je hebt even met me mogen samen zijn..
Zouden velen uit dit topic een moord voor willen plegen denk ik![]()
[..]
hahah, wie weet
[..]
Nee geen OPO voor mij
Nog niet....
99 lijkt me nietquote:Op donderdag 6 november 2014 08:27 schreef Kuhly het volgende:
MI komt met een actioncam, 99 yuan wordt gezegd. 30FPS @ 4k en 120FPS @ FHD.Stel nou dat deze een kleine 100 euro wordt, dat zou best lekker zijn
Sambal bij?quote:
Hahah klopt, viel me net zelf al op.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:13 schreef l0lownkill het volgende:
Mooi reviewtje
Transformer phone btw? Bij het laatste plaatje (bovenaanzicht) schijnt hij te lijken veranderd in een vrachtwagen
Dat is toch precies wat ik aangeef in mijn reviewquote:Op donderdag 6 november 2014 09:01 schreef Dromer het volgende:
Super uitgebreide review! Nu weet ik tenminste zeker dat ik hem niet wil.
Vind het scherm er overigens nogal flets uitzien vergeleken met de 3 andere telefoons en het lijkt ook wat korrelig te zijn.
Wat is een 'normale' snelheid voor 4G overigens? Je geeft aan dat 28 Mbit/s aan de lage kant is. Overigens heeft 4G meer voordelen dan alleen snelheid, maar die zijn wat lastiger te testen. (stabielere verbinding, beter wisselen tussen masten en zo als ik het goed heb)
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:27 schreef Kuhly het volgende:
MI komt met een actioncam, 99 yuan wordt gezegd. 30FPS @ 4k en 120FPS @ FHD.Stel nou dat deze een kleine 100 euro wordt, dat zou best lekker zijn
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:39 schreef rene90 het volgende:
99 lijkt me nietIk zag het staan op gizchina, maar 17 dollar voor die specs geloof ik niet.
Stel dat dit de prijs wordt dan wordt die ongeveer gelijk geprijsd aan de GoPro Hero maar dan - waarschijnlijk - wel veel betere specs.quote:UPDATE: The source has no updated the cost to 999 Yuan which is $163. Not as low as the first rumour but still much more affordable than a GoPro.
Huh, heeft de Hero4... ach so, nvm, je hebt het over die budget Hero of wah?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stel dat dit de prijs wordt dan wordt die ongeveer gelijk geprijsd aan de GoPro Hero maar dan - waarschijnlijk - wel veel betere specs.
Laten ze er dan alstublieft wel een losse accu instoppen; en niet zoals bij de Hero een vaste.
Dan hoef ik 'm meteen al niet. Met een losse accu, dergelijke prijs en specs zou het zeer moeilijk worden om er niet voor te vallen.(en dan ken ik er nog wel een paar hier die 'm kopen
)
Heb camera's als de SJ4000 altijd nog weten te weerstaan om hun tekortschietende specs.
Maar ik blijf vooralsnog kritisch; lijkt me namelijk een enorme stap van camera's die net geen $100 kosten die bij 1080p 30fps. ophouden naar een groot merk als Xiaomi die voor zo'n 50% meer ineens dergelijke specs zou gaan leveren.
Ohja.. nu ik het beter lees, zie ik het. Kwam een beetje doordat de tekst onder je 4G foto staat.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:47 schreef Downstar het volgende:
Waar geef ik precies aan dat 28 mbit aan de lage kant is? volgens mij heb ik dat niet gezegd over 4G.
28 mbit was laag voor mijn WIFI accespoint, een zelfde test met een andere server wees uit dat ik 43 mbit haalde.. Daarom stel ik aan de kaak of de server Dronten wel helemaal oke is.
Die heb ik namelijk ook gebruikt voor het testen van de 4G verbinding. En daarom vraag ik me af als ik een andere server(bijv voorthuizen zoals de OPO deed) had gekozen of het dan niet wat hoger was geweest dan 15 Mbit
2 eierkoeken en een flinke kop thee verder...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:14 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik weer een review voor jullie, ditmaal van de Landvo L200G.
Zie link.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:16 schreef shiznuts het volgende:
Huh, heeft de Hero4... ach so, nvm, je hebt het over die budget Hero of wah?
Dat ziet er niet goed uit. Bij mij zijn het gewoon koperen stripjes, in ieder geval niet gesoldeerd. Wat is je aankooplink?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
Damn... Krijg ik na 4 weken mijn LED-strip binnen, zit er een gammele soldering op (zo lijkt het...):
Video
Klagen en nieuwe eisen. Daarna even het tin warm maken en hopen dat de connectie weer correct isquote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
Damn... Krijg ik na 4 weken mijn LED-strip binnen, zit er een gammele soldering op (zo lijkt het...):
Video
http://www.buyincoins.com/item/49033.htmlquote:Op donderdag 6 november 2014 13:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat ziet er niet goed uit. Bij mij zijn het gewoon koperen stripjes, in ieder geval niet gesoldeerd. Wat is je aankooplink?
Heb zojuist hem al gesoldeerd, dat werkt.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Klagen en nieuwe eisen. Daarna even het tin warm maken en hopen dat de connectie weer correct is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |