Ik wacht ook nog op een aantal pakketjes die al 2 weken op departure from outward office staanquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef RobertNL het volgende:
* RobertNL Zet een bankje neer zodat mensen hier naar dit topic rennen kunnen uitrusten
Vandaag eindelijk sim adapters van Gearbest binnen gehad na, 45 dagen
Nu de creditcard opener/zaag nog, evenals de de dingen van Banggood (ER-151) die in het gat in China liggen
Die rode kabel van MITB? Die doet het bij mij als de brandweer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
Nog even goed gekeken naar de rode kabel met een lenovo tablet en xiaomi powerbank.
kabel 1 - 0.75 A
kabel 2 - 1.15 A
xiaomi kabel - 1.55 A
lenovo kabel - 1.55 A
2 verschillende adapters gebruikt maar dat helpt niets.
Het is dus gewoon troep, klaar.
Ik vind het ook vreemd. Als ik maar 1 rode kabel zou hebben dan zou ik twijfelen aan mezelf. Maar als ik de kabels omwissel krijg ik dit resultaat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die rode kabel van MITB? Die doet het bij mij als de brandweer.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:42 schreef RobertNL het volgende:
* RobertNL Zet een bankje neer zodat mensen hier naar dit topic rennen kunnen uitrusten
Klopt, dan weet ik de batterijcapaciteit van m'n telefoon/tablet. Maar wat boeit iemand anders dat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef dodge_911 het volgende:
Dat kan nut hebben als je wil weten hoeveel de batterijcapaciteit van je device bedraagt (naja, ongeveer)
Geen van beide hier. Maar de tablet trok via zo'n USB-Pipo kabel op de Nilkin dus zo'n 1.74A.quote:'n iPad trekt zo'n 1,8A en een helemaal ontladen XPB ook. 2A is theoretisch, die zal je niet (snel) halen.
Ben eerlijk gezegd niet van plan om dit soort tests te gaan doen; maar die kwam ik inderdaad al tegen op Banggood bij de listing van de lader.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:34 schreef johanndoe het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/US(...)&hash=item20eead3925
Met zoiets als dit kan je 1A/2A testen.
Alleen niet te lang achter elkaar doen. Ding word gloeiend heet.
quote:
Goddelijker is niet zo slim. Dezelfde Bulgaren hebben nu zijn adres. Komen ze straks onderdelen halen die je vervolgens weer kunt kopen in Bulgarijequote:Op dinsdag 4 november 2014 19:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
De onderdelen blijven er blijkbaar vanaf flikkeren als je zoveel emblemen nodig hebt.
Kraslaag was intact uiteraard. Ik maak me geen zorgen, hij voldoet behalve die code dus echt aan alles (m.u.v. de merknaam op de cellen, want openmaken gaat mij iets te verquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb 2 grijze van BG die wel een juiste code hadden. Dus op zich zou ik me geen zorgen maken als de code niet werkt als de rest wel klopt. Maar de code sticker had wel een grijze kraslaag??? Misschien dat iemand hem al had nagekeken bij BG
Die gedachte is inderdaad ook door mijn hoofd gegaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goddelijker is niet zo slim. Dezelfde Bulgaren hebben nu zijn adres. Komen ze straks onderdelen halen die je vervolgens weer kunt kopen in Bulgarije
Zeker via AliExpress?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef rene90 het volgende:
Hier weer een order binnen waarvan de tracking nooit heeft gewerkt, dus mensen...geen stress als het niet werkt binnen 5-10 dagen. Waren zuignapjes voor in het aquarium trouwens, niks schokkend over te melden verder
Dan is het wel knap.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, tracking code stond ook op het pakketje zelf.
Heb ik. Maar de meeste zullen dat voor een keertje testen niet doen. Waarschuwing staat er op ebay ook bij, was toen ik het kocht nog niet, dus vandaar extra waarschuwing. Word zonder koeling 150+ gradenquote:
Heb ze hier al wel voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef JohnB52 het volgende:
Tijdje geleden hadden "we" toch die hamburger maak dingen besteld? Iemand die ze al binnen heeft?
Moet toch echt opschrijven wat ik heb besteld en wanneer, merk ik nu.
Monkeybrain had hem al binnenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:42 schreef JohnB52 het volgende:
Tijdje geleden hadden "we" toch die hamburger maak dingen besteld? Iemand die ze al binnen heeft?
Moet toch echt opschrijven wat ik heb besteld en wanneer, merk ik nu.
Edit: was via eBay. En 13 oktober, ik heb gewoon teveel haast + ongeduldig
Inderdaad. Wij hebben dat hier ook een keer gehad met een lader. Die was na een paar uur helemaal gesmolten :/quote:Op woensdag 5 november 2014 10:03 schreef JiePieWie het volgende:
Even terugkomen op de USB-laders. De welbekende Anker IQ 40 Watt oplader is nu bij amazon.de te krijgen voor ¤19,99. Voor zo'n prijs zou ik het liever daar kopen dan in China..
Het nadeel van deze lader is dat hij direct in het stopcontact gaat en dat alles dus aan de oplader hangt. Bij de ¤5 duurdere 40W Anker lader zit een snoer waardoor je iets flexibeler ben en makkelijk de lader op een kastje kunt leggen o.i.d.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:18 schreef Catch22- het volgende:
http://www.amazon.de/Lade(...)10PY1G8E81V1MXFEDVK3
of die voor 15,99
klopt, maar hier zitten nogal wat mensen die 5 euro extra een godsvermogen vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:05 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Het nadeel van deze lader is dat hij direct in het stopcontact gaat en dat alles dus aan de oplader hangt. Bij de ¤5 duurdere 40W Anker lader zit een snoer waardoor je iets flexibeler ben en makkelijk de lader op een kastje kunt leggen o.i.d.
Dat had ik ook een keer bij een kabeltje dat miste. Helaas toen alleen de kabel ontvangenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef JohnB52 het volgende:
Ik had bij mitb geklaagd over mijn zaklamp, dat ie stuk was.Gewoon in t Nederlands, en nu krijg ik, volgens shipping info, niet n nieuw zaklampje, maar hele bestelling opnieuw?
Hoefde oude niet terug te sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |