Sorry, maar ik kan je DM niet beantwoorden omdat ik nog geen week lid ben:(quote:Op donderdag 6 november 2014 15:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik meen dat er hier laatst zelfs over gesproken is, zelfs icm jouw naam.
Omdat hier ook iemand met zo'n soort idee rondliep.
PM wel?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:24 schreef Andydewit het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan je DM niet beantwoorden omdat ik nog geen week lid ben:(
Samenkoop akties hebben ze wel is moeilijk over gedaan "de modjes".quote:Op donderdag 6 november 2014 16:07 schreef Andydewit het volgende:
[..]
Wat zoek je?
Als er veel animo is voor LED strips, regel ik daar ook een mooie prijs voor.
Dat snap ik, daarom vraag ik ze ook een privébericht te sturen. Maar dat kan blijkbaar dus pas vanaf volgende week:(quote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Samenkoop akties hebben ze wel is moeilijk over gedaan "de modjes".
Maar denk dat in overleg wel kan, ander topic openen en daar overleggen etc. hier af en toe posten. Hele "oh ik heb ook wel interesse" conversaties (ja die komen er dan sowieso) zijn niet wenselijk lijkt me.
Nope, helaas ook niet.quote:
3G kan inderdaad al tot 14,4 Mbps ofzo, toch haal je dat niet heel vaak.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ohja.. nu ik het beter lees, zie ik het. Kwam een beetje doordat de tekst onder je 4G foto staat.
Ik haal hier met 3G trouwens al 13 Mbps, dus hoop idd dat je telefoon wat hoger kan dan 15 Mbps..
Je wou toch niet zeggen dat Deventer een boerendorp is ofwel hahaquote:Op donderdag 6 november 2014 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
2 eierkoeken en een flinke kop thee verder...![]()
Boerendorpjes![]()
Ze beginnen kapsones te krijgen in Deventer
Mooi zoquote:Op donderdag 6 november 2014 13:29 schreef tharonny het volgende:
Hele nette review weer Downstar, leest weer lekker weg
Wat is precies het verschil tussen de D4 en de I4?quote:Op donderdag 6 november 2014 14:51 schreef Gunny het volgende:
Aangezien ik toch maar eens naar een Nitecore D4 wil, ben ik prijzen gaan kijken.![]()
Maar nu kom ik het volgende tegen, In China ben ik 32 eurie kwijt en hier vind ik hem bij een NL webshop voor 27. Alleen kan ik over die laatste weinig vinden, en weet ook niet in hoeverre dit nu "echt" is of niet.
Kent iemand deze shop, of heeft een vriendelijk advies voor me? Scheelt toch wel het ea als ik de eventuele Douane ook nog mee zou rekenen.
http://enjoysmoker.com/nitecore-digi-charger-d4
http://allaboute-cigarett(...)first-nitecore-d4-i4quote:Op donderdag 6 november 2014 17:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen de D4 en de I4?
http://www.buysku.com/who(...)y-charger-black.html
ik meen dat die I4 hier juist populair was en toch ook zo te zien een heel stukje goedkoper is dan de D4. Maargoed ik ken de verschillen niet..
Nope, daar komen de verzendkosten nog bij. die andere link was 27,95 inc. ook al stond dat verkeerd op de site. Mailtje deed wonderen. En nog achteraf betalen ook. Heb hem besteld en zal laten weten of het ook wat is via die shop.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:59 schreef Catch22- het volgende:
Schermpje en power is t verschil. Overigens goedkoper op www.nkon.nl volgens mij
En dan met z'n alle de cel in voor namaak?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:36 schreef relativity het volgende:
Ik heb wel interesse in de Onda x260, als we die in bulk kunnen aanschaffen?
[ afbeelding ]
Dan stop ook maar met Xiaomi telefoons importeren, of die MiPads... Zo kun je om alles liggen mierenneuken.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef remcosw het volgende:
[..]
En dan met z'n alle de cel in voor namaak?
Ik heb geen idee, maar 4G moet wel wat sneller kunnen. Hopelijk kun je meer streepjes regelen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
3G kan inderdaad al tot 14,4 Mbps ofzo, toch haal je dat niet heel vaak.
15 MBit is met 2/4 streepjes bereik en wss een rukke server.
Ik neem aan dat die 13 Mbps die jij beschrijft niet met 2/4 streepjes is behaald.
Daarnaast ligt het ook nog eens aan de banden, hogere frequentie is ook hogere snelheid meen ik.
Lagere banden is beter bereik ofzo..
Daarom, ik heb geen 4G abo. Dan ga je inderdaad nog sneller door je bundel heen denk ik haha.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar 4G moet wel wat sneller kunnen. Hopelijk kun je meer streepjes regelen.
Maar voor mij niet héél belangrijk, want waar gebruik je die snelheid eigenlijk voor. Om nóg sneller je datalimiet te bereiken?![]()
Ik ben vooral benieuwd of het een stabielere dataverbinding oplevert. Nu raak ik die onderweg in de auto wel eens kwijt; tenminste streamen van audio hapert nogal eens.
En eerlijk gezegd zou ik er nu vooral voor kiezen omdat het kan. Niet omdat ik het nodig heb.
Zolang ik het niet importeerquote:Op donderdag 6 november 2014 19:05 schreef remcosw het volgende:
[..]
En dan met z'n alle de cel in voor namaak?
Inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan stop ook maar met Xiaomi telefoons importeren, of die MiPads... Zo kun je om alles liggen mierenneuken.
Ik moet het opsturen zelfs na aandringen voor een foto met naam enzoquote:Op donderdag 6 november 2014 20:20 schreef Dasjonny het volgende:
Zo zo, krijg zowaar service vanuit China, hoef enkel een briefje met wat gegevens over het ordernummer + ticketnummer + naam op een foto met een kapotte Brainwavz Delta te sturen voor een nieuwe. Goede service van MP4Nation.
Krijg ik terug:quote:Hello,
Today I received the package.
But there's a small problem with the LED-strip.
There's a part that don't work that well.
I think there's a loose connection or bad soldering, please check video: http://tinypic.com/r/w0lrvr/8
And there's another problem with the LED-strip.
The color's aren't right. When I connect another strip (I already own) to the controller, the colors are right. But with this LED-strip the colors aren't right.
Please check the video:
Dus nu maar teruggestuurd:quote:Dear ***
Thanks for your message and sorry for the trouble.
We know that it’s not honest to send defective items to customers. So our manufacturer did test all of our products strictly before sending them out. But such products may suffer a lot and get damaged in the post easily.
Our system doesn't support resending now. In this case, how about we refund you 5USD in coins as compensation and the rest we keep as little postage and production cost?
Surely you don't need to send it back to us.
Is it ok for you?
Sincerely
Zucht.quote:I found out why the colors are wrong.
Please check this picture: http://i62.tinypic.com/2mrcjg8.jpg
The wires are not right soldered. Blue is green and green is blue...
So there's a real production problem...
And I'm not satisfied with 5 USD in coins.
wat heb je ervoor betaald dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn bericht aan BIC over de LED-Strip:
[..]
Krijg ik terug:
[..]
Dus nu maar teruggestuurd:
[..]
Zucht.
Daarom zit ik ook graag op Ebay. Als het niet werkt dan is het niet aangekomen om zo discussies te voorkomenquote:
$ 15,-quote:
Soms is dat inderdaad beter, ook prettiger communiceren.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook graag op Ebay. Als het niet werkt dan is het niet aangekomen om zo discussies te voorkomen
Oooh de MD80 was ook voor mij één van de eerste aankopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |