Sorry maar iemand die mijn kinderen zwaar beledigd en citaten toevoegt aan mijn stukken laat ik niet zomaar gaan!quote:
Zet jezelf niet zo voor lul manquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:58 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik denk het dus niet.
Deze zin heb jij er bij gezet want als je mijn verhaal goed zou hebben bekeken en gequoot dan zie je FUIDELIJK dat deze zin er niet in voor komt.
Alleen al het feit dat je mijn kinderen er bij haalt is van een onvoorstelbaar LAAG gehalte.
En wat deze "discussie" betreft.
Het zal mij werkelijk een zak zijn wat je voor de rest erbij sleept aan kilometers of andere landen en stranden, alhoewel dat nodig schijnt te zijn om jouw discussie te winnen.
Ik weet nog een goede vergelijking. Munchen-net als Bansko en Granada/Grenada. Lekker skieeen in Maart en dan ff snel afzakken naar Venetie. Slechts 5 uur rijden en ik kan al een boekje lezen aan de zee.![]()
![]()
![]()
Zou je even kunnen bevestigen dat je hem uitlacht om zijn achterlijke vermoeden dat ik stiekem zijn quotes aanpas en dat hier zeer zeker geen ban op zal volgen?quote:
Mag ik je even wijzen op #242, geschreven en gequoot door jouw.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou je even kunnen bevestigen dat je hem uitlacht om zijn achterlijke vermoeden dat ik stiekem zijn quotes aanpas en dat hier zeer zeker geen ban op zal volgen?
Volgens mij een paar posts geleden al gezegd dat er met het quoten iets mis is gegaan. Als je wat meer verstand in die botte kop van je had dan had je ook heel gemakkelijk gezien dat het een reactie op jouw zin daar boven is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op #242, geschreven en gequoot door jouw.
Je kunt hier vinden:
-------------------------------
Heb je al eerder op "jokkebrokken" betrapt en de Bulgaren moeten altijd vreselijk lachen als ik hun jouw fantasieen voorlees.
Nee, dat heb je niet, je leeft in je eigen zielige droom met het idee dat je overal verstand van hebt, maar in principe ben je even achtelijk als de kinderen waar ik zorg voor draag. En dat is niet positief.
En geloof mij: op dit moment vraagt mijn BULGAARSE vrouw zich af of jij wel echt in Bulgarije woont!
-----------------------------------------
En de bold gedrukte zin is NIET van mij maar verschijnt dus wel opeens in JOUW quoot!
Goed ik ga het nog een keer proberen uit te leggen en dan stop ik er mee en laat dit over aan de moderator:quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij een paar posts geleden al gezegd dat er met het quoten iets mis is gegaan. Als je wat meer verstand in die botte kop van je had dan had je ook heel gemakkelijk gezien dat het een reactie op jouw zin daar boven is.
Maar blijf vooral overal omheen lullen. Goede uitweg gevonden hoor, knul
Geen kusjes maar ik laat het wel gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:29 schreef static het volgende:
Nou goed, misverstand. Geef elkaar een kusje en klaar,
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:31 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Geen kusjes maar ik laat het wel gaan.
Wel aub alle onzin verwijderen.
Gulden middenweg. Gooi nou niet steeds olie op het vuur wanneer het klaar is.quote:
Maar het was gewoon onderdeel van de discussiequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:24 schreef static het volgende:
[..]
Gulden middenweg. Gooi nou niet steeds olie op het vuur wanneer het klaar is.
Ik woon tussen de bergen en de zee is 45 minuten rijden maar het is nog steeds moeilijk om alles te combineren, zelfs op de perfekte dag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:38 schreef Igen het volgende:
Voor mij is het hier iig een uur rijden naar bergen waar je kan wandelen of als het weer meezit kan skiën, maar de zee is een teringeind weg, ook in de zomer.
Fris? Ijskoud bedoel je. Toen ik 14 was heb ik de "kleine fout" gemaakt om op een zomerse dag in een Noors zwembad te springen wat water uit een fjord kreeg aangevoerd. (was volgens mij de hardanger fjord)quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:05 schreef nixxx het volgende:
Ga naar Noorwegen, daar kun je vanuit de sneeuw op de preikestolen zo naar beneden springen en dan lig je 30 seconden later in de fjord. Wel een beetje fris water, maar dat voel je dan toch niet meer
Niks gewendquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Fris? Ijskoud bedoel je. Toen ik 14 was heb ik de "kleine fout" gemaakt om op een zomerse dag in een Noors zwembad te springen wat water uit een fjord kreeg aangevoerd. (was volgens mij de hardanger fjord)
Ik kreeg zowat een hartaanval zo koud was dat.
Traditioneel ijsduikenquote:
Prado LLano?quote:Op zondag 21 december 2014 02:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb de Granada discussie niet helemaal gevolgd maar in Granada kan je gewoon kiezen tussen skieen als het weer en de sneeuw goed is en naar het strand gaan als het meer dan 22 graden wordt, al ben ik gecharmeerd van lekker in een een shirtje of een zomertruitje de dingen te kunnen doen die je wil
Echt naar het strand gaan lukt normaal gesproken niet in de tijd dat er sneeuw ligt in de Sierra, maar dat maakt het nog wel een heel fijn klimaat en vind ik de koude winternachten fijn
Wat mij betreft het ideale klimaat
Verder kon ik 45-60 min op de skis staan maar ik had mijn plek ook daarom speciaal gekozen. Gewoon met trainingsbroek en sweater in de auto gaan zitten, jas, handschoenen, bril, muts en skies mee en je kon zo in de lift stappen
Dus zondag is een normale werkdag? Alles wat met de overheid te maken heeft is hier in het weekend gesloten. Maar voor de rest zijn er gewoon 6 werkdagen per week. Zondag zijn veel bedrijven wel gesloten, maar dat is niet verplicht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nee joh, zaterdag is (althans voor de hoger betaalde banen) vrij. Ons weekend is vrijdag en zaterdag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |