En niet te missen, de geweldige inspirerende *kuch* fanpagina op Facebook:quote:Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
Ja dat is zeker fijn! Daardoor ben ik lekker goedkoop uit!quote:Op zondag 2 november 2014 21:59 schreef PendingApproval het volgende:
Gelukkig voor de Action zijn er in China zo'n 1000 gevangenisfabrieken waar je onbetaalde dwangarbeid moet doen omdat je anders denkt dan de overheid wil.
Hè get ik heb liever kinderarbeid.quote:Op zondag 2 november 2014 21:59 schreef PendingApproval het volgende:
Gelukkig voor de Action zijn er in China zo'n 1000 gevangenisfabrieken waar je onbetaalde dwangarbeid moet doen omdat je anders denkt dan de overheid wil.
Daar hebben we de Primark voorquote:Op zondag 2 november 2014 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè get ik heb liever kinderarbeid.
Oh dat ken ik dan weer niet.quote:
Met sleutels en grendels op de deurenquote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh dat ken ik dan weer niet.
Is dat wel kinderarbeid in brandgevaarlijke loodsen en zo?
Niet van dat laffe halfslachtige gedoe?
Je kent Primark niet? Niet gaan als er weer eens eentje wordt geopend in jet land? Daar kun je ook leuke onesie's kopen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh dat ken ik dan weer niet.
Is dat wel kinderarbeid in brandgevaarlijke loodsen en zo?
Niet van dat laffe halfslachtige gedoe?
Oh wat een ronduit verschrikkelijke winkel!quote:Op maandag 3 november 2014 09:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je kent Primark niet? Niet gaan als er weer eens eentje wordt geopend in jet land?
Dus kunnen wij lekker goedkoop onze spullen kopen, koopkracht hier omhoog = meer uitgaven = goed voor de wereldeconomiequote:Op zondag 2 november 2014 21:59 schreef PendingApproval het volgende:
Kaapstad?quote:Op maandag 3 november 2014 09:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wacht (laatste off topic), ik ken Primark wél! Ik ben er in Kaapstad geweest, omdat mijn studenten er naar binnen wilden en ik toen maar even ging kijken what the fuss was all about. Een soort TL-verlichte hal met goedkope kledingrommel! De C&A van de huidige generatie!
Kaapstad Zuid-Afrika, Kaapstad?quote:
Een collega is in Duitsland dit weekend naar de Primark geweest. Was een heel uitje. Helemaal blij en enthousiast en had maar 300 euro uitgegeven. Tsja, elders was ze zeker 500 kwijt geweest!quote:Op maandag 3 november 2014 09:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wacht (laatste off topic), ik ken Primark wél! Ik ben er in Kaapstad geweest, omdat mijn studenten er naar binnen wilden en ik toen maar even ging kijken what the fuss was all about. Een soort TL-verlichte hal met goedkope kledingrommel! De C&A van de huidige generatie!
Ja!quote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kaapstad Zuid-Afrika, Kaapstad?
Zit Primark daar ook alJeses...
(dacht dat je je vergist had of zo)
Have fun!quote:Op maandag 3 november 2014 19:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jongens. Ik zit eraan te denken om voor de kerst een freubelhuis te makenGewoon voor de fun! Iemand tips?
Hier in Groningen Hoendiep hadden ze 'm niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek het MDF hert, ben al bij 2 filialen in de omgeving geweest maar bij beide niet aanwezig.
Kan iemand voor mij kijken of het bij je eigen filiaal ligt en voor me meebrengen?
Verzendkosten ed. betaal ik uiteraard!
[ afbeelding ]
Ik kan hier wel even kijken, neem ik het voor je mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek het MDF hert, ben al bij 2 filialen in de omgeving geweest maar bij beide niet aanwezig.
Kan iemand voor mij kijken of het bij je eigen filiaal ligt en voor me meebrengen?
Verzendkosten ed. betaal ik uiteraard!
[ afbeelding ]
Ik zal hier ook kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel even kijken, neem ik het voor je mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |