SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
Er lag in de stripwinkel een mooi boek met artwork van Fate/Stay Night, blijkbaar komen er nog een paar opeenvolgende boeken. Hij was geseald, dus ik vrees het ergste.
[ afbeelding ]
Ik ben bang voor tetten. Tetten zijn eng.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begrijp het niet wat valt er te vrezen valt aan artwork. Zo eng kan dat toch niet zijn? Het zijn tenslotte maar tekeningen.
Wil jij ooit kinderen hebben? Gewoon zomaar een vraagje.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef Xaryna het volgende:
Een superschattig meisje is zo schattig de hele tijd dat je haar gewoon zo bruut mogelijk wil vermoorden om het op te laten houden.
Compleet irrelevant.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wil jij ooit kinderen hebben? Gewoon zomaar een vraagje.
Oh wow, teken je alles zelf zonder computeranimaties?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef Bredemug het volgende:
Aangezien ik best veel teken, ben ik bezig mijn eigen korte anime animatie te maken, ik zal zien hoe het afloopt. Had een eerste start gemaakt en godver duurt ongelofelijk lang frame bij frame, 5 tot 10 seconden kan al 3 maanden duren(als je het mooi wilt dan)
Ja en Nee, vroeger deed ik alles eerst op papier, daarna inscannen op pc. Nu doe ik alles digitaal met een tablet. Dus ik teken elke frame handmatig, moet ook wel er is niet een magische knop die dat voor je invult helaas. Maar zo merk je ook wel een beetje hoe het in de animatie wereld aan toe gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh wow, teken je alles zelf zonder computeranimaties?
Ondraaglijke series moeten het vaak van hun hilarische subs hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef Xaryna het volgende:
"I touched it. It's slippery."
Er gebeurt best veel in deze anime al gaat het nergens over, en bijna alles is fout te interpreteren.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja en Nee, vroeger deed ik alles eerst op papier, daarna inscannen op pc. Nu doe ik alles digitaal met een tablet. Dus ik teken elke frame handmatig, moet ook wel er is niet een magische knop die dat voor je invult helaas. Maar zo merk je ook wel een beetje hoe het in de animatie wereld aan toe gaat.
Shit vereist serieus veel werk.
Respect.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja en Nee, vroeger deed ik alles eerst op papier, daarna inscannen op pc. Nu doe ik alles digitaal met een tablet. Dus ik teken elke frame handmatig, moet ook wel er is niet een magische knop die dat voor je invult helaas. Maar zo merk je ook wel een beetje hoe het in de animatie wereld aan toe gaat.
Thanks, Cintiq heb ik nog nooit geprobeerd, misschien ooit een demo ergens testen en kijken of het zo goed is als mensen claimen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Respect.Ik heb een schurfthekel aan tekenen op een Wacom. Shading en kleuren prima, maar lijnen zetten is irritant. Op een Cintiq is het toch beter vertoeven, maar dat komt ooit wel. Als ik geld heb voor zo'n ding.
Vectors zijn vectors. Knights of Sidonia ahoy.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Ook echt geweldig om anime mee te animeren.
Heb je daar niet al eerder screenshots van gepost?quote:
Dit is waarom er Koreanen bestaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Bredemug het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je daar niet al eerder screenshots van gepost?
[ afbeelding ]
Het meisje ziet er bonafide syndroom van Down achterlijk uit. Sasuga DEEN.
[..]
Dit is waarom er Koreanen bestaan.Ja heb ik. En alle art is raar en wat misvormt. Maar dat past precies bij haar overdreven 'schattigheid'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, alle zussen hebben al met elkaar gezoend, waarvan eentje indirect.Dan nog, je tekent het allemaal zelf, digitaal of niet. Wel heel indrukwekkend... Kun je iets laten zien?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |