abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146371198
Hey Maus,
Deze naruto fanart jonge kakashi _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_146371435
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
Er lag in de stripwinkel een mooi boek met artwork van Fate/Stay Night, blijkbaar komen er nog een paar opeenvolgende boeken. Hij was geseald, dus ik vrees het ergste.

[ afbeelding ]

Ik begrijp het niet wat valt er te vrezen valt aan artwork. Zo eng kan dat toch niet zijn? Het zijn tenslotte maar tekeningen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_146371620
pi_146371647
pi_146373442

Volumen Hydrargyrum is een veel betere waifu.
  Designer donderdag 6 november 2014 @ 17:19:40 #156
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_146373503
quote:
99s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:20 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik begrijp het niet wat valt er te vrezen valt aan artwork. Zo eng kan dat toch niet zijn? Het zijn tenslotte maar tekeningen.
Ik ben bang voor tetten. Tetten zijn eng.
🐙
pi_146373557
quote:
quote:
:') wtf?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 6 november 2014 @ 18:27:07 #158
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_146375546
Helemaal super.
pi_146382541
Kokoro Library, 4 eps gezien. Samengevat:

Een superschattig meisje is zo schattig de hele tijd dat je haar gewoon zo bruut mogelijk wil vermoorden om het op te laten houden. Ze woont, ver van de bewoonde wereld, samen met haar twee oudere zussen die beide een crush op haar hebben. Ze werken in de bibliotheek waar nooit iemand komt en ze wel hele dagen staan te niksen en klagen dat ze niet genoeg tijd voor zichzelf hebben.

Includes slight yuri incest en gaat eigenlijk nergens over.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  Designer donderdag 6 november 2014 @ 21:17:06 #160
266257 crew  DeZwabber
pi_146382594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef Xaryna het volgende:

Een superschattig meisje is zo schattig de hele tijd dat je haar gewoon zo bruut mogelijk wil vermoorden om het op te laten houden.
Wil jij ooit kinderen hebben? Gewoon zomaar een vraagje.
🐙
pi_146382662
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:17 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Wil jij ooit kinderen hebben? Gewoon zomaar een vraagje.
Compleet irrelevant. O-)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_146383262
"I touched it. It's slippery."

_O-

Er gebeurt best veel in deze anime al gaat het nergens over, en bijna alles is fout te interpreteren. :7
Chocoladetaartjes.
pi_146383338
Aangezien ik best veel teken, ben ik bezig mijn eigen korte anime animatie te maken, ik zal zien hoe het afloopt :') . Had een eerste start gemaakt en godver duurt ongelofelijk lang frame bij frame, 5 tot 10 seconden kan al 3 maanden duren(als je het mooi wilt dan) :')
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_146383365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef Bredemug het volgende:
Aangezien ik best veel teken, ben ik bezig mijn eigen korte anime animatie te maken, ik zal zien hoe het afloopt :') . Had een eerste start gemaakt en godver duurt ongelofelijk lang frame bij frame, 5 tot 10 seconden kan al 3 maanden duren(als je het mooi wilt dan) :')
Oh wow, teken je alles zelf zonder computeranimaties? :o
Chocoladetaartjes.
pi_146383424
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:36 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Oh wow, teken je alles zelf zonder computeranimaties? :o
Ja en Nee, vroeger deed ik alles eerst op papier, daarna inscannen op pc. Nu doe ik alles digitaal met een tablet. Dus ik teken elke frame handmatig, moet ook wel er is niet een magische knop die dat voor je invult helaas. Maar zo merk je ook wel een beetje hoe het in de animatie wereld aan toe gaat.

Shit vereist serieus veel werk.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  Designer donderdag 6 november 2014 @ 21:46:17 #166
266257 crew  DeZwabber
pi_146383766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef Xaryna het volgende:
"I touched it. It's slippery."

_O-

Er gebeurt best veel in deze anime al gaat het nergens over, en bijna alles is fout te interpreteren. :7
Ondraaglijke series moeten het vaak van hun hilarische subs hebben.
🐙
pi_146383858
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ja en Nee, vroeger deed ik alles eerst op papier, daarna inscannen op pc. Nu doe ik alles digitaal met een tablet. Dus ik teken elke frame handmatig, moet ook wel er is niet een magische knop die dat voor je invult helaas. Maar zo merk je ook wel een beetje hoe het in de animatie wereld aan toe gaat.

:o
Best leuk om te doen. :)
  Designer donderdag 6 november 2014 @ 21:49:05 #168
266257 crew  DeZwabber
pi_146383877
quote:

[..]

Respect. _O_ Ik heb een schurfthekel aan tekenen op een Wacom. Shading en kleuren prima, maar lijnen zetten is irritant. Op een Cintiq is het toch beter vertoeven, maar dat komt ooit wel. Als ik geld heb voor zo'n ding.
🐙
pi_146384220
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Respect. _O_ Ik heb een schurfthekel aan tekenen op een Wacom. Shading en kleuren prima, maar lijnen zetten is irritant. Op een Cintiq is het toch beter vertoeven, maar dat komt ooit wel. Als ik geld heb voor zo'n ding.
Thanks, Cintiq heb ik nog nooit geprobeerd, misschien ooit een demo ergens testen en kijken of het zo goed is als mensen claimen.
pi_146384331
Tekenen in AutoCAD _O_
pi_146384426
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tekenen in AutoCAD _O_
Ja. Ook echt geweldig om anime mee te animeren.

:')
pi_146384497
Voor anime animeren gebruik ik TVPaint Animation. Gebruiken volgens mij sommige professionele bedrijven ook.
  Designer donderdag 6 november 2014 @ 22:06:59 #173
266257 crew  DeZwabber
pi_146384615
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja. Ook echt geweldig om anime mee te animeren.

:')
Vectors zijn vectors. Knights of Sidonia ahoy.
🐙
pi_146385537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:16 schreef Xaryna het volgende:
Kokoro Library, 4 eps gezien.
Heb je daar niet al eerder screenshots van gepost?

Het meisje ziet er bonafide syndroom van Down achterlijk uit. Sasuga DEEN.

quote:

[..]

Dit is waarom er Koreanen bestaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146386338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Heb je daar niet al eerder screenshots van gepost?

[ afbeelding ]

Het meisje ziet er bonafide syndroom van Down achterlijk uit. Sasuga DEEN.

[..]

Dit is waarom er Koreanen bestaan.

SPOILER
Ja heb ik. En alle art is raar en wat misvormt. Maar dat past precies bij haar overdreven 'schattigheid'.

Oh ja, alle zussen hebben al met elkaar gezoend, waarvan eentje indirect.
quote:

[..]

Dan nog, je tekent het allemaal zelf, digitaal of niet. Wel heel indrukwekkend... Kun je iets laten zien? :@
Chocoladetaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')