Ja maar ben bang dat ze dan zoderek mijn nieuwe baan gaan opbellen om te vertellen hoe goed ik me heb gedragen de laatste maand na mijn ontslag-aanvraag.quote:Op maandag 3 november 2014 21:25 schreef traveljunky het volgende:
hmm oke. Ik blijf toch bij het standpunt dat je als 16 jarige hulpkracht heus wel op heel korte termijn op kunt stappen, ook al staan ze met je contract te zwaaien.
Wat anderen ook al hebben gezegd: wat gaan ze doen? Je ontslaan? Mooi!
Mijn tip: kies voor jezelf, zij houden kennelijk geen rekening met jou dus hoef jij ook niet roomser dan de paus te zijn.
In sommige situaties raak je verzeild buiten je eigen kunde om.quote:Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Hmm, twee tot drie keer zelfs. Wel grappig dat je steeds in dezelfde situatie terecht bent gekomen nadat je er van hebt 'geleerd'.
Ik laat mij dit echt niet nog een keer gebeurenen al helemaal geen derde keer!!
ik denk ook dat ze je ouders gaan bellen.. en de politie.. en de arbeidsinspectie..quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja maar ben bang dat ze dan zoderek mijn nieuwe baan gaan opbellen om te vertellen hoe goed ik me heb gedragen de laatste maand na mijn ontslag-aanvraag.
Want mijn nieuwe baas weet van de situatie af en weet dus ook dat ik daar 6 weekies heb gewerkt.
Dat ik zonder dat ik het zelf wist niet direct ontslag meer kon nemen omdat mijn proeftijd al voorbij was. Want dat is het probleem ik wil daar nu weg en niet over een maand pas.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:54 schreef avotar het volgende:
[..]
In sommige situaties raak je verzeild buiten je eigen kunde om.
Dat is blijkbaar iets dat bij jou maar niet landen wil, maar het gaat er niet om dat je in een bepaalde situatie zit, maar hoe je er mee omgaat.
En het "dit"in "Ik laat mij dit echt niet nog een keer gebeurenen al helemaal geen derde keer!!" ..... waar doel je nu precies op?
- een baas waar je niet goed mee omgaan kunt?
- een contract waarvan je niet weet hoe het in elkaar zit?
- iets anders
Ben de gij serieus? :0quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:22 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik denk ook dat ze je ouders gaan bellen.. en de politie.. en de arbeidsinspectie..
Dit is gewoon even powertrippen van een filiaalmanager die zelf geen carriere kan maken..
Nou ze zullen niemand bellen hoor..quote:
Maar het is niet mijn schuld dat die mensen daar strontchagrijnig zijn, waardoor ik nu zo'n maand extra niet kan uithouden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:31 schreef Parzival het volgende:
[..]
het is je eigen schuld zoals je al aangaf.. dus wat zeur je dan..
gewoon even een maandje uitzingen en niet zeiken.. anders doe je gewoon lekker een muziekje op en ga je lekker door.. ik weet dat een leuke omgeving met leuke collega's iets beter te doen is.. maar soms moet je even doorbijtenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Maar het is niet mijn schuld dat die mensen daar strontchagrijnig zijn, waardoor ik nu zo'n maand extra niet kan uithouden.
Heb 1x iemand echt laten lachen en dat was omdat ik struikelde en bijna viel... en daarnaast wek ik blijkbaar ook veel gegiechel op achter de rug om -_-
quote:Op maandag 3 november 2014 17:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als die baas zegt "ik wil je hier niet meer zien" zou ik zeggen "oh mooi zo, komt goed uit, ik wil hier ook niet meer werken, heb al ander werk gevonden, doei!" en weggaan.
Yeah I know, ik moet straks gaan werken en ik zie er zooo tegenop... want dat mens is er ook en ik weet niet hoe ze zal gaan doen, ik weet niet wat ik kan verwachten maar ik verwacht het ergstequote:Op woensdag 5 november 2014 10:17 schreef Parzival het volgende:
[..]
gewoon even een maandje uitzingen en niet zeiken.. anders doe je gewoon lekker een muziekje op en ga je lekker door.. ik weet dat een leuke omgeving met leuke collega's iets beter te doen is.. maar soms moet je even doorbijten
Maar je hebt inmiddels ontslag genomen en staat voor 3 uur in de week ingeroosterd, volgens contract?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:50 schreef Amaris-Airlie het volgende:
Yeah I know, ik moet straks gaan werken en ik zie er zooo tegenop... want dat mens is er ook en ik weet niet hoe ze zal gaan doen, ik weet niet wat ik kan verwachten maar ik verwacht het ergste
Ja heb ontslag genomen maar moet dus nog deze maand werken, en ik ga straks kijken tot hoe ver de roosters al zijn ingepland en dan aangeven dat ik niet meer dan 3uur wil/kan werken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels ontslag genomen en staat voor 3 uur in de week ingeroosterd, volgens contract?
Laat je niet intimideren, opkomen voor jezelf voelt achteraf echt beterquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef Amaris-Airlie het volgende:
Ja heb ontslag genomen maar moet dus nog deze maand werken, en ik ga straks kijken tot hoe ver de roosters al zijn ingepland en dan aangeven dat ik niet meer dan 3uur wil/kan werken.
Gewoon zeggen dat je een contract van 3 uur hebt en dus niet meer hoeft te werken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja heb ontslag genomen maar moet dus nog deze maand werken, en ik ga straks kijken tot hoe ver de roosters al zijn ingepland en dan aangeven dat ik niet meer dan 3uur wil/kan werken.
Haha ja wauw! Tijdens het werken kreeg ik natuurlijk weer sappige roddels te horen, blijkbaar is mijm depri leidinggevende zwanger! (En dat wilde ze geheim houden maar ja, dat gaat moeilijk in onze werkomgeving)quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat je niet intimideren, opkomen voor jezelf voelt achteraf echt beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |