Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef Sandous het volgende:
Net klaar met call the midwife
wat n heerlijke serie is dat. Kan zo 10 seizoenen kijken als die er waren
toen ik het einde van dexter zag dacht ik van Fuuuuuuuuuck why? why?!!!!!!!quote:Op donderdag 13 november 2014 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Mwah, nee vind ik eigenlijk niet. Van die series die je noemt heb ik alleen dexter gezien en dat vond ik van begin tot eind goed zelfs het laatste seizoen wat iedereen zo slecht vind(zelfde geldt voor lost, vond de laatste seizoenen helemaal niet vervelend),
heroes ben ik nu aan bezig toevallig, net aan seizoen 2 begonnen![]()
Denk dat ik fringe juist leuk vond omdat het zoveel van the x-files wegheeft, maar daar was later niet echt sprake meer van
dan toch gemaakt met geld van ITVquote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren.
Oh echt. Daar ben ik niet zo in thuis, dat blijktquote:
ja bbc maakt leuke series alleen jammer dat ik die britsche woordgrappen enzo niet begrijp.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren.
The Duchess en Marie-Antoinette al gezien? Die vind je dan ook zeker leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:53 schreef Sandous het volgende:
Heb denk ik alle bbc seriea gezien. Downton abby, white queen, the paradise, en mr.selfridge gezien.. series freak geworden door netflix pff
En als ik klaar ben met een serie ben ik een week chaggie waarom ie zo afloopt.
Oja alle janeausten verhalen ook al gezien
Luther en Sherlock zijn ook van de BBC, beide erg goedquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:53 schreef Sandous het volgende:
Heb denk ik alle bbc seriea gezien. Downton abby, white queen, the paradise, en mr.selfridge gezien.. series freak geworden door netflix pff
En als ik klaar ben met een serie ben ik een week chaggie waarom ie zo afloopt.
Oja alle janeausten verhalen ook al gezien
spooks! (MI-5), erg tof ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
Luther en Sherlock zijn ook van de BBC, beide erg goed
Eerder het tegenovergestelde. Goed minder actie dan in 24, maar wel betere verhalen en geen één hoofdpersoon is onsterfelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
serieus? lijkt me een hele trage actieloze serie eigenlijk.
hmm, misschien toch eens een kans geven dan. na hunted op zoek naar iets soortgelijks weer. had the state within al gevonden, maar na 2 afleveringen afgezet, kwam er niet lekker in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde. Goed minder actie dan in 24, maar wel betere verhalen en geen één hoofdpersoon is onsterfelijk.
Princess diarreequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik was wel blij met princess diarree, gisteren lekker gekeken met een stuk chocolade, gewoon omdat het kaneerst stond 2 er alleen op.
OB is fantastisch idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Platina het volgende:
Lilyhammer seizoen 3, mooi zo
Orphan Black kan ik trouwens ook aanraden. Zeer spannende serie.
ow, die wil ik nog steeds een keer zien, maar hij lijkt me eigenlijk ook heel erg verschrikkelijk om te kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef kawa4 het volgende:
vandaag trainspotting ook toegevoegd
geweldige film![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |