If you believe you have something that enhances the Netflix experience and it should be included in the opening post, you can try to suggest it in this feedback thread TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:28 schreef axeseller het volgende:
Hi guys, I am new here. I see all the posts have same information about Netflix and how to access it.
I want to include my software in it too. How do I do that?
Also, sorry for posting in English. I don't know Dutch.
Hoe ver ben je?quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:52 schreef Blik het volgende:
Wat zij hier de meningen over Lilyhammer? Vind het zelf wel ok, maar ook weer niet buitengewoon
Twee afleveringen gekeken, wel vermakelijk. Maar daarna nooit meer doorgezet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:52 schreef Blik het volgende:
Wat zij hier de meningen over Lilyhammer? Vind het zelf wel ok, maar ook weer niet buitengewoon
Ik ook. Best lollig, maar nou ook weer niet zo dat ik verder wilde kijken. Daar vond ik het nu net iets te flauw voor.quote:Op zondag 23 november 2014 00:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Twee afleveringen gekeken, wel vermakelijk. Maar daarna nooit meer doorgezet.
Thanks! =)quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
If you believe you have something that enhances the Netflix experience and it should be included in the opening post, you can try to suggest it in this feedback thread TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
When approved, the moderator may edit the post to include it and then it will also appear in all new upcoming threads (as threads here automatically close when they have reached 300 posts)
Begin seizoen 2, zijn natuurlijk maar weinig afleveringen in 1 seizoen, dus zal het wel afkijken waarschijnlijkquote:
apocalypto, wereldfilm.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:18 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Apocalypto – 2006 16 2:12 uur
Dit actieavontuur draait om het einde van de Maya-beschaving en speelt zich af vlak voor de Spaanse verovering van Mexico en Centraal-Amerika.
Mudbloods – 2014 1:25 uur
Quidditch is geen fabel meer maar een echte sport, gespeeld door atleten van UCLA die er een WK mee proberen te winnen.
Hoop ik ook, zit nu in seizoen 4, maar het gaat rapquote:Op zondag 23 november 2014 17:45 schreef perro. het volgende:
[..]
apocalypto, wereldfilm.
en ik hoop dat zo onderhand nieuwe seizoenen van flikken maastricht op netflix komen. duurt laaaang.
quote:Netflix in Frankrijk aangeklaagd om gebruiksvoorwaarden
Filmstreamingdienst Netflix wordt in Frankrijk aangeklaagd door de consumentenbond CLCV. De organisatie meent dat de gebruiksvoorwaarden van Netflix de wet overtreden. De CLCV hekelt het feit dat een deel van de gebruiksvoorwaarden alleen in het Engels beschikbaar is.
Ook inhoudelijk ziet de bond problemen met de voorwaarden. Zo kan Netflix eenzijdig ervoor kiezen om de tarieven en voorwaarden te wijzigen. De CLCV wil dat de consument hier altijd over wordt gewaarschuwd en de kans krijgt om zijn abonnement op te zeggen.
Bovendien vindt de organisatie dat de structuur van de gratis proefperiode van Netflix de wet overtreedt. Nu wordt een proefabonnement automatisch verlengd en wordt het maandtarief afgeschreven van de bankrekening van de klant, maar de CLCV wil dat de consument nog actief de voortzetting van het abonnement moet bevestigen.
Verder is de bond ontevreden met het feit dat Netflix in zijn servicevoorwaarden zegt de beeldkwaliteit van streams niet te kunnen garanderen.
Netflix is pas sinds september actief in Frankrijk en heeft volgens de CLCV al ruim 100.000 leden. De streamingdienst heeft nog niet gereageerd op de aanklacht.
waarom altijd dat tegengewerk , en langs de andere kantquote:
waarom altijd dat tegengewerk , als je het download is het niet goed , als je het steelt is het niet goedquote:
Fransen kunnen niet tegen verandering en al helemaal niet als ze die verandering niet zelf hebben bedacht.quote:Op maandag 24 november 2014 17:46 schreef cva het volgende:
waarom altijd dat tegengewerk , als je het download is het niet goed , als je het steelt is het niet goed
Uiteraard dat weekend vol met familie-etentjes. Heerlijk en gezellig, maar bingewatchen zit er zo niet inquote:
Oh yeah, heerlijk fout vermaakquote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Aether het volgende:
Verliefd op Ibiza – 2013 12 1:56 uur
Op het eiland waar veertigers dertig en dertigers twintig willen zijn en twintigers de weg kwijt zijn, raakt een groep mensen verliefd op elkaar en op Ibiza.
Wow ziet er tof uitquote:
Op film1 zijn ze net met S4 begonnen, mocht je dat hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 21:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Once upon a time net afgekeken voor zover het op Netflix staat. Vond het steeds leuker worden, dus best jammer!
Nu eerst Downton Abbey herkijken met dan aansluitend het nieuwe seizoen (kijk ik lekker als ik vrij ben in de kerstvakantie). Dan in januari kijken wat er voor nieuws op Netflix staat.
Thanks voor de tip, maar dat heb ik helaas niet. Ik vind Netflix al zo'n luxequote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Op film1 zijn ze net met S4 begonnen, mocht je dat hebben
Komt toch per episode erop en niet direct het hele seizoen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uiteraard dat weekend vol met familie-etentjes. Heerlijk en gezellig, maar bingewatchen zit er zo niet in
Is een Netflix Original, dus die zal wel in één keer komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt toch per episode erop en niet direct het hele seizoen?
Ik dacht gelezen te hebben van niet, maar hopelijk vergis ik me.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is een Netflix Original, dus die zal wel in één keer komen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marco_Polo_(TV_series)quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben van niet, maar hopelijk vergis ik me.
Ja dat wist ik wel, maar ik dacht gelezen te hebben dat het per episode erop komt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Marco_Polo_(TV_series)
Original Channel: Netflix
Bij Fargo kwam er ook één aflevering per week.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is een Netflix Original, dus die zal wel in één keer komen.
Dat was alleen in Nederland een Netflix Originalquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bij Fargo kwam er ook één aflevering per week.
Ziet er goed uitquote:
Absoluut. Op tv heb je op een gemiddelde avond de keuze tussen louter baggerprogramma''s. Op Netflix kan ik altijd wel iets leuks vinden. Ik heb eigenlijk alleen een tv-abonnement voor sportuitzendingen en af en toe een actualiteitenprogramma.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Laatst een discussie over televisie kijken in het algemeen.
En tijdens die discussie bedacht ik me:
als ik moest kiezen tussen reguliere tv of netflix ( dus je mocht maar 1 abonnement nemen ), wat zou ik dan kiezen?
Voor de programma's die ik absoluut wil zien, zou ik dan voor uitzending gemist kiezen icm netflix.
Dus reguliere TV zou ik er dan uit bonjouren.
Ben benieuwd hoeveel mensen deze mening delen
Netflix uiteraard, ik kijk alleen nog reguliere tv voor sport of nieuws.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
als ik moest kiezen tussen reguliere tv of netflix ( dus je mocht maar 1 abonnement nemen ), wat zou ik dan kiezen?
Voor de programma's die ik absoluut wil zien, zou ik dan voor uitzending gemist kiezen icm netflix.
Kijk zo weinig TV dat het niet de moeite is, soms sport, nieuws en discovery rest sla ik over.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik probeer mijn TV-abonnement al een tijdje te dumpen, maar de vrouw des huizes wil 24Kitchen blijven kijken. Anders was het allang weg. Ik kijk eigenlijk alleen maar NPO, die kan ik ook op internet terugkijken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |