Fransen kunnen niet tegen verandering en al helemaal niet als ze die verandering niet zelf hebben bedacht.quote:Op maandag 24 november 2014 17:46 schreef cva het volgende:
waarom altijd dat tegengewerk , als je het download is het niet goed , als je het steelt is het niet goed
Uiteraard dat weekend vol met familie-etentjes. Heerlijk en gezellig, maar bingewatchen zit er zo niet inquote:
Oh yeah, heerlijk fout vermaakquote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Aether het volgende:
Verliefd op Ibiza – 2013 12 1:56 uur
Op het eiland waar veertigers dertig en dertigers twintig willen zijn en twintigers de weg kwijt zijn, raakt een groep mensen verliefd op elkaar en op Ibiza.
Wow ziet er tof uitquote:
Op film1 zijn ze net met S4 begonnen, mocht je dat hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 21:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Once upon a time net afgekeken voor zover het op Netflix staat. Vond het steeds leuker worden, dus best jammer!
Nu eerst Downton Abbey herkijken met dan aansluitend het nieuwe seizoen (kijk ik lekker als ik vrij ben in de kerstvakantie). Dan in januari kijken wat er voor nieuws op Netflix staat.
Thanks voor de tip, maar dat heb ik helaas niet. Ik vind Netflix al zo'n luxequote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Op film1 zijn ze net met S4 begonnen, mocht je dat hebben
Komt toch per episode erop en niet direct het hele seizoen?quote:Op maandag 24 november 2014 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uiteraard dat weekend vol met familie-etentjes. Heerlijk en gezellig, maar bingewatchen zit er zo niet in
Is een Netflix Original, dus die zal wel in één keer komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt toch per episode erop en niet direct het hele seizoen?
Ik dacht gelezen te hebben van niet, maar hopelijk vergis ik me.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is een Netflix Original, dus die zal wel in één keer komen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marco_Polo_(TV_series)quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben van niet, maar hopelijk vergis ik me.
Ja dat wist ik wel, maar ik dacht gelezen te hebben dat het per episode erop komt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Marco_Polo_(TV_series)
Original Channel: Netflix
Bij Fargo kwam er ook één aflevering per week.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is een Netflix Original, dus die zal wel in één keer komen.
Dat was alleen in Nederland een Netflix Originalquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bij Fargo kwam er ook één aflevering per week.
Ziet er goed uitquote:
Absoluut. Op tv heb je op een gemiddelde avond de keuze tussen louter baggerprogramma''s. Op Netflix kan ik altijd wel iets leuks vinden. Ik heb eigenlijk alleen een tv-abonnement voor sportuitzendingen en af en toe een actualiteitenprogramma.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Laatst een discussie over televisie kijken in het algemeen.
En tijdens die discussie bedacht ik me:
als ik moest kiezen tussen reguliere tv of netflix ( dus je mocht maar 1 abonnement nemen ), wat zou ik dan kiezen?
Voor de programma's die ik absoluut wil zien, zou ik dan voor uitzending gemist kiezen icm netflix.
Dus reguliere TV zou ik er dan uit bonjouren.
Ben benieuwd hoeveel mensen deze mening delen
Netflix uiteraard, ik kijk alleen nog reguliere tv voor sport of nieuws.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
als ik moest kiezen tussen reguliere tv of netflix ( dus je mocht maar 1 abonnement nemen ), wat zou ik dan kiezen?
Voor de programma's die ik absoluut wil zien, zou ik dan voor uitzending gemist kiezen icm netflix.
Kijk zo weinig TV dat het niet de moeite is, soms sport, nieuws en discovery rest sla ik over.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik probeer mijn TV-abonnement al een tijdje te dumpen, maar de vrouw des huizes wil 24Kitchen blijven kijken. Anders was het allang weg. Ik kijk eigenlijk alleen maar NPO, die kan ik ook op internet terugkijken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:38 schreef jpg97 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |