Oh echt. Daar ben ik niet zo in thuis, dat blijktquote:
ja bbc maakt leuke series alleen jammer dat ik die britsche woordgrappen enzo niet begrijp.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren.
The Duchess en Marie-Antoinette al gezien? Die vind je dan ook zeker leuk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:53 schreef Sandous het volgende:
Heb denk ik alle bbc seriea gezien. Downton abby, white queen, the paradise, en mr.selfridge gezien.. series freak geworden door netflix pff
En als ik klaar ben met een serie ben ik een week chaggie waarom ie zo afloopt.
Oja alle janeausten verhalen ook al gezien
Luther en Sherlock zijn ook van de BBC, beide erg goedquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:53 schreef Sandous het volgende:
Heb denk ik alle bbc seriea gezien. Downton abby, white queen, the paradise, en mr.selfridge gezien.. series freak geworden door netflix pff
En als ik klaar ben met een serie ben ik een week chaggie waarom ie zo afloopt.
Oja alle janeausten verhalen ook al gezien
spooks! (MI-5), erg tof ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
Luther en Sherlock zijn ook van de BBC, beide erg goed
Eerder het tegenovergestelde. Goed minder actie dan in 24, maar wel betere verhalen en geen één hoofdpersoon is onsterfelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
serieus? lijkt me een hele trage actieloze serie eigenlijk.
hmm, misschien toch eens een kans geven dan. na hunted op zoek naar iets soortgelijks weer. had the state within al gevonden, maar na 2 afleveringen afgezet, kwam er niet lekker in.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde. Goed minder actie dan in 24, maar wel betere verhalen en geen één hoofdpersoon is onsterfelijk.
Princess diarreequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik was wel blij met princess diarree, gisteren lekker gekeken met een stuk chocolade, gewoon omdat het kaneerst stond 2 er alleen op.
OB is fantastisch idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Platina het volgende:
Lilyhammer seizoen 3, mooi zo
Orphan Black kan ik trouwens ook aanraden. Zeer spannende serie.
ow, die wil ik nog steeds een keer zien, maar hij lijkt me eigenlijk ook heel erg verschrikkelijk om te kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef kawa4 het volgende:
vandaag trainspotting ook toegevoegd
geweldige film![]()
![]()
Ik heb 'm ook zitten kijken jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik was wel blij met princess diaries, gisteren lekker gekeken met een stuk chocolade, gewoon omdat het kaneerst stond 2 er alleen op.
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef kawa4 het volgende:
vandaag trainspotting ook toegevoegd
geweldige film![]()
![]()
Ja, dat format is sinds afl 1 niet meer veranderd. En begrijpelijk ook, want het is nog steeds een succes in de VS.quote:Op zondag 16 november 2014 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hier begonnen met Modern Family. Maar ik vind de manier waarop dat gefilmd is (met die 'mockumentary' stukken ertussen en dat schokerende camerawerk in huis) toch niet zo heel leuk eigenlijk. Het gaat ook eigenlijk helemaal nergens over. Zit nu bij afl 9, blijft dit op dezelfde manier doorgaan?
Leuke serie en volg het nog steeds, maar vind het wel een (heel) stuk minderquote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ken je Downton Abbey al? Qua onderwerp wel heel anders, maar het is ook zo'n met liefde gemaakte, kwalitatief goede, langzame serie van de bbc. Die brengen veel goeds uit de laatste jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Die heb ik laatst ook op mijn lijstje gezet. Ben erg benieuwd, maar eerst nog maar wat andere series afronden...quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:16 schreef Copycat het volgende:
Salem gekeken. Was aardig, maar mij net iets te over the top en her en der ondermaats qua acteerprestaties. Nu door met seizoen drie van American Horror Story, dat - hoe toevallig - ook aardig wat Salemaspecten heeft. En Jessica Lange blijft zo prachtig.
Hierna ga ik Peaky Blinders eens kijken.
Bij mij waren ze juist ineens gigantisch geworden.quote:Op zondag 16 november 2014 14:37 schreef Heufd het volgende:
Is er pasgeleden een update geweest of zo? Mijn ondertitels lijken ineens een stuk kleiner dan voorheen. Heb verder niks aan mijn instellingen veranderd.
How I met your Mother. Heerlijke seriequote:Op maandag 17 november 2014 00:47 schreef AF_ het volgende:
Zeg Netflixers,
Mijn serie is afgelopen. Iemand die hier een goede netflixserie kan aanraden?
Gekeken series van Netflix
Lost
OitnB
Breaking bad
Zullen vast nog wel wat series opstaan die ik vergeet maar dat filter ik er wel uit
Ik heb 't aan mezelf te danken, ik klikte op de spoiler.quote:Op zondag 16 november 2014 19:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Leuke serie en volg het nog steeds, maar vind het wel een (heel) stuk minder [spoiler]sinds
spartacus ( ben ik nou voor de 3de keer aan het kijken)quote:Op maandag 17 november 2014 00:47 schreef AF_ het volgende:
Zeg Netflixers,
Lost
OitnB
Breaking bad
Zullen vast nog wel wat series opstaan die ik vergeet maar dat filter ik er wel uit
house of cardsquote:Op maandag 17 november 2014 00:47 schreef AF_ het volgende:
Zeg Netflixers,
Lost
OitnB
Breaking bad
Ai, geen leuke spoiler als je nog niet zo ver was...quote:Op maandag 17 november 2014 07:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 't aan mezelf te danken, ik klikte op de spoiler.![]()
Desalniettemin, Downton AbbeyIk dacht trouwens voorheen dat het Downtown Abbey heette.
Fargoquote:Op maandag 17 november 2014 00:47 schreef AF_ het volgende:
Zeg Netflixers,
Lost
OitnB
Breaking bad
Vergeet niet je proefabo op te zeggen want bij mij liep ie stilzwijgend door, ook al betaalde ik via iDEAL. Een mailtje van tevoren van Netflix had ik wel op prijs gesteld...quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:32 schreef Deezertje het volgende:
Mijn cadeau abbo loopt over een week af.. Maar verleng niet. Voor 8 euro per maand weinig aansprekend aanbod helaas. Meeste dingen al gezien en ben zo'n type die niks twee keer kijkt omdat je al weet hoe het afloopt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |