SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de hemel SIS heeft, dan wil ik naar de hell. (Kb snapt mequote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPUIT DIE SLAGROOMBUS IN JE AAAAAAAAAAAARS.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is te veel werk man. Al is dat wel lekker ja
Teveel werk
Tamballllll
Eerder een tip voor jou. In vind in mijn mond lekker. Jij niet, dus beter dat jij het zelf in je aars probeerrttt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPUIT DIE SLAGROOMBUS IN JE AAAAAAAAAAAARS.
Niet waar. Jij doet datquote:
Is wel te zien ja HUAQHAHAHquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Landysh het volgende: [..] Ik kan gerust zo'n hele bus naar binnenwerken.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[quote=Che_]
Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is te veel werk man. Al is dat wel lekker ja
Teveel werk
Tamballllll
Weet je wel hoeveel citroen je nodig hebt? Je bent dan een kwartier lang bezig manquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat teveel werk zijn
Citroen uitknijpen, water erbij.
Heb al heel lang geen slagroom meer gehad men. Op die toefjes op mijn frap na.quote:
Als ik een gallon ervan maak jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel citroen je nodig hebt? Je bent dan een kwartier lang bezig man
Nee ik heb het niet zo met anale fixatie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eerder een tip voor jou. In vind in mijn mond lekker. Jij niet, dus beter dat jij het zelf in je aars probeerrttt.
Nee, jij eerder.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb al heel lang geen slagroom meer gehad men. Op die toefjes op mijn frap na.
Momofuku heeft mij dik gemaakt. Niet slagroom.
wanna..bang?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg amar je bent weer terug.
DEUCE MONTELLY JULLIE KUNNEN WEER GAAN. WE GOT AMAR BACK.
Goorste choco ooit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:41 schreef AMAR420 het volgende:
ik heb lekkere warme choco
[ afbeelding ]
Ken je mijn ene facebookfoto? Waar ik een bordje voor me heb, met enkel een slagroomtoef erop?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef Landysh het volgende:
Serieus hoor, die toefjes stellen niks voor. Als ik thuis slagroom eet is de halve bus gelijk leeg.
wtf. how fat are you?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken je mijn ene facebookfoto? Waar ik een bordje voor me heb, met enkel een slagroomtoef erop?
Leugens!quote:
Voor een halve liter ben je zeker een kwartier kwijt. Geef nou maar toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |