SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de hemel SIS heeft, dan wil ik naar de hell. (Kb snapt mequote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPUIT DIE SLAGROOMBUS IN JE AAAAAAAAAAAARS.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is te veel werk man. Al is dat wel lekker ja
Teveel werk
Tamballllll
Eerder een tip voor jou. In vind in mijn mond lekker. Jij niet, dus beter dat jij het zelf in je aars probeerrttt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPUIT DIE SLAGROOMBUS IN JE AAAAAAAAAAAARS.
Niet waar. Jij doet datquote:
Is wel te zien ja HUAQHAHAHquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Landysh het volgende: [..] Ik kan gerust zo'n hele bus naar binnenwerken.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[quote=Che_]
Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is te veel werk man. Al is dat wel lekker ja
Teveel werk
Tamballllll
Weet je wel hoeveel citroen je nodig hebt? Je bent dan een kwartier lang bezig manquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat teveel werk zijn
Citroen uitknijpen, water erbij.
Heb al heel lang geen slagroom meer gehad men. Op die toefjes op mijn frap na.quote:
Als ik een gallon ervan maak jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel citroen je nodig hebt? Je bent dan een kwartier lang bezig man
Nee ik heb het niet zo met anale fixatie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eerder een tip voor jou. In vind in mijn mond lekker. Jij niet, dus beter dat jij het zelf in je aars probeerrttt.
Nee, jij eerder.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb al heel lang geen slagroom meer gehad men. Op die toefjes op mijn frap na.
Momofuku heeft mij dik gemaakt. Niet slagroom.
wanna..bang?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg amar je bent weer terug.
DEUCE MONTELLY JULLIE KUNNEN WEER GAAN. WE GOT AMAR BACK.
Goorste choco ooit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:41 schreef AMAR420 het volgende:
ik heb lekkere warme choco
[ afbeelding ]
Ken je mijn ene facebookfoto? Waar ik een bordje voor me heb, met enkel een slagroomtoef erop?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef Landysh het volgende:
Serieus hoor, die toefjes stellen niks voor. Als ik thuis slagroom eet is de halve bus gelijk leeg.
wtf. how fat are you?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken je mijn ene facebookfoto? Waar ik een bordje voor me heb, met enkel een slagroomtoef erop?
Leugens!quote:
Voor een halve liter ben je zeker een kwartier kwijt. Geef nou maar toequote:
Wtf is er met jou? Ik eet mn taart op en laat die fucking slagroomtoef over, ja ik ben fucking fatdik.quote:
Even kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken je mijn ene facebookfoto? Waar ik een bordje voor me heb, met enkel een slagroomtoef erop?
Is zij er zo 1?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:49 schreef Landysh het volgende:
Nee niet kunnen vinden.
Wat heb je veel foto's op facebook sjesus zo sociaal doen enzo
Dude. Nee man. Echt nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:49 schreef Che_ het volgende:
Ik vind verse keymakh dat van zelfgemaakte yoghurt komt echt lekker. Met brood en thee![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:49 schreef Landysh het volgende:
Nee niet kunnen vinden.
Wat heb je veel foto's op facebook sjesus zo sociaal doen enzo
Heb je profielfoto album gecheckt maar kan hem echt niet vinden..quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Haha, of je kijkt er overheen.
Het is mn profielfoto geweest. In mei ergens. NIKS SOCIAAL IKKAN GEWOON NIET KIEZEN :S heb zoveel leuken foto's van mezelf alles
ok momentquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je profielfoto album gecheckt maar kan hem echt niet vinden..
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:41 schreef AMAR420 het volgende:
ik heb lekkere warme choco
[ afbeelding ]
volgende keer vraag ik een doggybag en laat ik hem bezorgen bij jou thuis deal xoxoxquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:51 schreef Landysh het volgende:
Ooh nu zie ik hem.
such a zonde w0w not cool much waste
ja maar wel zonder die kersenshit eroverheen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
volgende keer vraag ik een doggybag en laat ik hem bezorgen bij jou thuis deal xoxox
Ja die kersenshit had ik er al afgeschraaptquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
ja maar wel zonder die kersenshit eroverheen.
WAT DOE JE DOM. DOEIquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die kersenshit had ik er al afgeschraapt
Die wel opgegeten ja?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die kersenshit had ik er al afgeschraapt
:s was een druif op de slagroomtoef en wat zoet siroopachtig spul over de slagroom, ja dat at ik wel opquote:
WAT IS ER MET JOU MANquote:
waar zie je datquote:
Is gewoon een statement. Heeft niks met die foto te makenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s was een druif op de slagroomtoef en wat zoet siroopachtig spul over de slagroom, ja dat at ik wel op
[..]
WAT IS ER MET JOU MAN
[..]
waar zie je dat
Ik vind kersenvlaai lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Kersen...
Tijdje terug drie hele vlaaien laten bezorgen op het werk, waarvan 1 kersenvlaai. Die bleef over.
OKE IK DACHT AL BABY.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is gewoon een statement. Heeft niks met die foto te maken
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OKE IK DACHT AL BABY.
Alsof jij die foto kan zien.!
Het vieze stuk eet je wel op en de slagroom laat je staan hoe erg kunnen jij en ik van elkaar verschillen man ik ga jan van je afpakken puur om je te pesten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s was een druif op de slagroomtoef en wat zoet siroopachtig spul over de slagroom, ja dat at ik wel op
quote:
Lieve schat, bekijk het zo: meer slagroom over voor jou.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het vieze stuk eet je wel op en de slagroom laat je staan hoe erg kunnen jij en ik van elkaar verschillen man ik ga jan van je afpakken puur om je te pesten.![]()
![]()
Is altijd zoo altijddd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Kersen...
Tijdje terug drie hele vlaaien laten bezorgen op het werk, waarvan 1 kersenvlaai. Die bleef over.
Zwitserse roomvlaai, Limburgse rijstevlaai en appelkruimelvlaai. Oh, stroopwafelvlaai is nog lekkerder.quote:
Is dat dat ene liedjen?quote:
Die van Multivlaai komen uit Limburg elke dag tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zwitserse roomvlaai, Limburgse rijstevlaai en appelkruimelvlaai. Oh, stroopwafelvlaai is nog lekkerder.
Goede vlaai is overigens alleen in Limburg verkrijgbaar.
Ik wacht op jan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte, Jan houdt wel van slagroom.Spuit die slagroombus over je lichaam heen.... hmmmmmm.
Dan ben ik van de slagroomquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte, Jan houdt wel van slagroom.Spuit die slagroombus over je lichaam heen.... hmmmmmm.
[..]
Is dat dat ene liedjen?
Dit is wel zo. Vlaai hier is gewoon niet lekker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zwitserse roomvlaai, Limburgse rijstevlaai en appelkruimelvlaai. Oh, stroopwafelvlaai is nog lekkerder.
Goede vlaai is overigens alleen in Limburg verkrijgbaar.
*probeert het niet te visualiseren*quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dat bullshit. Ik wil vlaai die door de bakker zelf wordt bereid.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die van Multivlaai komen uit Limburg elke dag toch
Hij is onderweg naar huis nu.quote:
Oh dan wel he?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan ben ik van de slagroom
Ja is nu op tv
Ik probeer het ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
*probeert het niet te visualiseren*
Ben een man hequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is onderweg naar huis nu.Hij vroeg of er al een TC gaande was..
[..]
Oh dan wel he?Verrader!
oH, wat kijk je dan?
[..]
Ik probeer het ook.
Gelukkig heb ik wel wat collega's die in Limburg wonen. Ze nemen weleens wat bestellingen voor me mee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan ben ik van de slagroom
Ja is nu op tv
[..]
Dit is wel zo. Vlaai hier is gewoon niet lekker.
Hoezo jammer? Loop ik achter?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:03 schreef Landysh het volgende:
Klinker, ik vond je G-Star laarzen wel tof trouwens. Jammer dat die foto uit 2010 was.
Muziekzender.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is Xite?
Maar er zijn zoveel lekkerderdere dingen dan slagroom bby.
Goed dat ik daar niet werk. Dan zou ik fucking zwaar zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wel wat collega's die in Limburg wonen. Ze nemen weleens wat bestellingen voor me mee.
Een collega woont zelfs in 's-Hertogenbosch. Hij neemt op aanvraag Bossche bollen van Jan de Groot mee.
Yani ze zijn niet meer te kooppquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Loop ik achter?Heb ze nog steeds.
Mannen en laarzen..quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Over laarzen gesproken, ik heb sinds vorige week ook laarzen.Wat lopen ze k*t trouwens.
Ohh op die fiets hahaha. Im sorry.quote:
haha hipster!quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Over laarzen gesproken, ik heb sinds vorige week ook laarzen.Wat lopen ze k*t trouwens.
Via mijn kabelboer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik niet?Hoe krijg je dat?
Chocolade.
Laten we het hard worden toch.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Via mijn kabelboer.
Ik vind vloeibare chocolade niet zo lekker
Oh, motor icin.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja wat? Ik moet mijn enkels beschermen wanneer ik op de motor zit.
Queeeeequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Jij verdient een ottomaanse handquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Vaak al binnen paar seconden. En de chocolade trouwens ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laten we het hard worden toch.
Wat is je kabelboer?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH WAUW ik zie de clip voor het eerst
HAHAH. Als ie maar langerrrrrrrrrrrrrrrrrrr meegaat dan ofnooo wowoowowow *wenkwenk*quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vaak al binnen paar seconden. En de chocolade trouwens ook
Ziggo
OP DIE DIKKE DANSENDE JONGEN UIT DAT LINKJE DAT IK NET STUURDE!quote:
dAT SOWIESo.quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAH. Als ie maar langerrrrrrrrrrrrrrrrrrr meegaat dan ofnooo wowoowowow *wenkwenk*
Oh ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |