Nee. Jammer knul. Ze is al bezet. Met mij.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:18 schreef PeterGliffin het volgende:
DM mij gewoon, laat ik al je problemen verdwijnen
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nee. Jammer knul. Ze is al bezet. Met mij.
Ik zou likenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een landschap als profielfoto. Een mooie besneeuwde berg met een kabbelend beekje en wat dennenbomen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een landschap als profielfoto. Een mooie besneeuwde berg met een kabbelend beekje en wat dennenbomen.
ga gewoon bois zoeken via FOK!quote:
omdatquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja voor mij is kut applicatie
voor jou niet
watskeburt met treinmeisjequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja voor mij is kut applicatie
voor jou niet
broer je wil echt niet weten...quote:
aah zemmerquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broer je wil echt niet weten...
nog niet met haar gesproken
maar had paar dagen terug echt zieke momentje met haar
grootste mogelijkheid tot nog toe om haar aan te spreken
maar ik kreeg brainfreeze, niet normaal
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:47 schreef anti-loper het volgende:
[..]
aah zemmer
ik wil het niet meer weten , je bezorgt mij hoofdpijn
ik ga saw kijken. doei xx
Kk jij bent echt homo ofzo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broer je wil echt niet weten...
nog niet met haar gesproken
maar had paar dagen terug echt zieke momentje met haar
grootste mogelijkheid tot nog toe om haar aan te spreken
maar ik kreeg brainfreeze, niet normaal
ze wil ook dat ik haar aanspreek volgens mij, dr uitstraling is meer open richting mij soms als we zo bij elkaar zijn
want autistisch staat gelijk aan homo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kk jij bent echt homo ofzo?
Hoe autistisch ben je als je bij de 29394ste x niet eens een simpel gesprekje met een meisje kan hebben.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
want autistisch staat gelijk aan homo?
Van de week mijn vierde date gehad (met dezelfde dan he)quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik like bijna niemand op tinderzit er geen een tussen die mijn type is..
Maar ik krijg bijna alleen criminele Mohameds en corpsballen a la Dirk-jan te zien...quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Van de week mijn vierde date gehad (met dezelfde dan he)![]()
Maar dat is omgeving Utrechtquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar ik krijg bijna alleen criminele Mohameds en corpsballen a la Dirk-jan te zien...
Hoe triest en wanhopig kan iemand zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nee. Jammer knul. Ze is al bezet. Met mij.
Ik troll maar man.quote:Op zondag 2 november 2014 02:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe triest en wanhopig kan iemand zijn
Duh wie wil dat nou niet!quote:Op zondag 2 november 2014 06:12 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Ik troll maar man.
Denk je nou echt dat ik iets met supergirl wil?
Dat kan dus pas nadat er een match isquote:Op zondag 2 november 2014 08:47 schreef Mandarijntjes het volgende:
Dan kijk je naar de volgende foto? Of kan dat niet?
Helemaal nietquote:Op zondag 2 november 2014 09:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat kan dus pas nadat er een match is
Bij mij niet hoorquote:Op zondag 2 november 2014 09:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee joh, op de eerste foto drukken en dan kun je swipen om de rest te bekijken.quote:Op zondag 2 november 2014 09:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
450 euro, hoe vind je dat?quote:Op zondag 2 november 2014 07:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe duur zijn vrouwen via tinder?
Serieusquote:Op zondag 2 november 2014 09:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee joh, op de eerste foto drukken en dan kun je swipen om de rest te bekijken.
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 06:12 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Ik troll maar man.
5 gram saffraanquote:Op zondag 2 november 2014 07:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe duur zijn vrouwen via tinder?
Had je hogere verwachtingen van deze TS?quote:
jaquote:Op zondag 2 november 2014 06:12 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Ik troll maar man.
Oh nee absoluut niet, maar ik dacht ik meld het even zodat dat voor haar ook duidelijk is. Stukje feedback, kan ze meenemen in de reflectie.quote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Had je hogere verwachtingen van deze TS?
Dat meenemen in de reflectie-gedeelte gaat nog niet echt soepeltjes bij deze TS.quote:Op zondag 2 november 2014 10:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh nee absoluut niet, maar ik dacht ik meld het even zodat dat voor haar ook duidelijk is. Stukje feedback, kan ze meenemen in de reflectie.
Nee klopt, maar de docent in mij voelt toch enige verantwoordelijkheid voor de opvoeding en toekomst van de maatschappijquote:Op zondag 2 november 2014 10:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat meenemen in de reflectie-gedeelte gaat nog niet echt soepeltjes bij deze TS.
Dan zou je tinder moeten veroordelen mijn inziens.quote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee klopt, maar de docent in mij voelt toch enige verantwoordelijkheid voor de opvoeding en toekomst van de maatschappijDus we blijven het proberen.
We houden stug vol inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee klopt, maar de docent in mij voelt toch enige verantwoordelijkheid voor de opvoeding en toekomst van de maatschappijDus we blijven het proberen.
Nee nee dat is goed voor de mensenkennis.quote:Op zondag 2 november 2014 11:02 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Dan zou je tinder moeten veroordelen mijn inziens.
bahquote:Op zondag 2 november 2014 11:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee dat is goed voor de mensenkennis.
En anders kunnen we nog altijd contact opnemen met de oudersquote:
Mijn ervaring is dat dat ook niet altijd helpt (tokkiefamilies bijv.). Maar proberen wel waard!quote:Op zondag 2 november 2014 11:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En anders kunnen we nog altijd contact opnemen met de ouders
Tsja die kans is bij iemand als TS natuurlijk wel vrij groot...quote:Op zondag 2 november 2014 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat ook niet altijd helpt (tokkiefamilies bijv.). Maar proberen wel waard!
Trololol ik word ook docentequote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
denken dat je met mensen kleineren mensen goed aan het opvoeden bentquote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar ging m'n laatste sprakje hoop voor de mensheid.quote:
Boehoe. Jij bent al net zo erg als -sg- dus nee.quote:Op zondag 2 november 2014 11:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
denken dat je met mensen kleineren mensen goed aan het opvoeden bentMensen die niks voorstellen en anderen moeten afzeiken om zich goed te voelen
Je studeert toch niet?quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 11:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
denken dat je met mensen kleineren mensen goed aan het opvoeden bentMensen die niks voorstellen en anderen moeten afzeiken om zich goed te voelen
haha mensen die mij buiten fok kennen weten dat ik niet 'erg' benquote:Op zondag 2 november 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar ging m'n laatste sprakje hoop voor de mensheid.
[..]
Boehoe. Jij bent al net zo erg als -sg- dus nee.
Komt hier weer zo'n pabo trutje iemand even de les lezen hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 11:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig hoe je buiten FOK! bent, daar heb ik nog minder mee te maken dan met hoe je hier bent.quote:Op zondag 2 november 2014 11:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha mensen die mij buiten fok kennen weten dat ik niet 'erg' benzielepiet
gefeliciteerd, ik wilde je even een stukje feedback mee geven omdat ik me verantwoordelijkheid voel voor de opvoeding en toekomst van de maatschappij , vind je niet erg toch?quote:Op zondag 2 november 2014 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig hoe je buiten FOK! bent, daar heb ik nog minder mee te maken dan met hoe je hier bent.
Ja, zo is het preciesquote:Op zondag 2 november 2014 11:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Komt hier weer zo'n pabo trutje iemand even de les lezen hoor.
Maak je je nu echt druk om hoe iemand zich op een forum profileert of wat?
autisten he :pquote:Op zondag 2 november 2014 11:15 schreef Aberella het volgende:
[..]
Komt hier weer zo'n pabo trutje iemand even de les lezen hoor.
Maak je je nu echt druk om hoe iemand zich op een forum profileert of wat?
Nee meid, hartstikke bedanktquote:Op zondag 2 november 2014 11:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik wilde je even een stukje feedback mee geven omdat ik me verantwoordelijkheid voel voor de opvoeding en toekomst van de maatschappij , vind je niet erg toch?
"Trololol" gebruiken. Dit is geen kanker 9gag ofzo.quote:
Leg uit.quote:Op zondag 2 november 2014 11:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als dit voor de klas staat houd ik mijn hart vast voor de toekomst van de nieuwe aanwas.
Wat voor docent wil je dan worden?quote:
Kom je wel achter zodra je je pubers naar mijn school stuurtquote:Op zondag 2 november 2014 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat voor docent wil je dan worden?
Of je geeft gewoon normaal antwoordquote:Op zondag 2 november 2014 11:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kom je wel achter zodra je je pubers naar mijn school stuurt
Mmm neequote:Op zondag 2 november 2014 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon normaal antwoord
Laat ook maar.
hey lang niet voorbij zien komenquote:Op zondag 2 november 2014 12:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Moet je maar wat vaker de deur uitkomen met je dikke reet en daar lekkere gasten hosselen.
Heyquote:Op zondag 2 november 2014 12:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hey lang niet voorbij zien komen
haha nee, jij wel?quote:Op zondag 2 november 2014 12:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
HeyHoe is het ermee? Nog spannende FOK!meets gehad recentelijk?
Haha nee, heb FOK! uit mijn leven proberen te bannen, maar in deze gure tentamentijden is het toch wel weer ff leuk.quote:
Je kunt het beter hebben over zaken waar je verstand van hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 11:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat ook niet altijd helpt (tokkiefamilies bijv.). Maar proberen wel waard!
Geloof me. In het onderwijs tref je genoeg ouders die niet mee willen werken en/of die het niet interesseert hoe hun kind het doet. Triest, maar wel helaas de keiharde waarheid.quote:Op zondag 2 november 2014 13:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je kunt het beter hebben over zaken waar je verstand van hebt.
Klopt, vooral ouders die alles goedpraten wat hun kind doet.quote:Op zondag 2 november 2014 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geloof me. In het onderwijs tref je genoeg ouders die niet mee willen werken en/of die het niet interesseert hoe hun kind het doet. Triest, maar wel helaas de keiharde waarheid.
Daar heb je gelijk in. Ik denk alleen niet dat je kunt oordelen of de ouders van sg zulke ouders zijn door het lezen van haar posts.quote:Op zondag 2 november 2014 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geloof me. In het onderwijs tref je genoeg ouders die niet mee willen werken en/of die het niet interesseert hoe hun kind het doet. Triest, maar wel helaas de keiharde waarheid.
Ja bijvoorbeeld. Een leerling van me werd zelfs bewust thuis gehouden omdat ze school maar onzin vinden.quote:Op zondag 2 november 2014 13:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Klopt, vooral ouders die alles goedpraten wat hun kind doet.Van die Luzackindjes die uiteindelijk met nul kennis en algemene ontwikkeling in de zaak van paps belanden.
Nee natuurlijk niet. Sg en ik plagen elkaar zo vaak.quote:Op zondag 2 november 2014 13:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik denk alleen niet dat je kunt oordelen of de ouders van sg zulke ouders zijn door het lezen van haar posts.
Dan is het goedquote:Op zondag 2 november 2014 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Sg en ik plagen elkaar zo vaak.
Gewoon met een flinke berg zout nemen
Houd je grote bakkes over m'n dikke reet.quote:Op zondag 2 november 2014 12:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Moet je maar wat vaker de deur uitkomen met je dikke reet en daar lekkere gasten hosselen.
Bulbasaur, Charmander of Squirtle?quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Houd je grote bakkes over m'n dikke reet.
quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mag je een meterslange rij handdoeken neerleggen
Dan kan dit hele forum wel opdoeken.quote:Op zondag 2 november 2014 18:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huhquote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dan kan dit hele forum wel opdoeken.
succes ermee. Niet te lang studie ontwijkend gedrag vertonen dmv fok dan hequote:Op zondag 2 november 2014 12:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Haha nee, heb FOK! uit mijn leven proberen te bannen, maar in deze gure tentamentijden is het toch wel weer ff leuk.
ja... en jij trekt volle zalen...quote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je kop is al net zo lelijk als die stinkende jodenclub van je.
Graagquote:Op zondag 2 november 2014 20:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Moet ik dit nou gaan uitleggen?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:22 schreef anti-loper het volgende:
Het is altijd de lelijkste van de groep op een groepsfoto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |