Nee. Jammer knul. Ze is al bezet. Met mij.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:18 schreef PeterGliffin het volgende:
DM mij gewoon, laat ik al je problemen verdwijnen
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nee. Jammer knul. Ze is al bezet. Met mij.
Ik zou likenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een landschap als profielfoto. Een mooie besneeuwde berg met een kabbelend beekje en wat dennenbomen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb een landschap als profielfoto. Een mooie besneeuwde berg met een kabbelend beekje en wat dennenbomen.
ga gewoon bois zoeken via FOK!quote:
omdatquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja voor mij is kut applicatie
voor jou niet
watskeburt met treinmeisjequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja voor mij is kut applicatie
voor jou niet
broer je wil echt niet weten...quote:
aah zemmerquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broer je wil echt niet weten...
nog niet met haar gesproken
maar had paar dagen terug echt zieke momentje met haar
grootste mogelijkheid tot nog toe om haar aan te spreken
maar ik kreeg brainfreeze, niet normaal
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:47 schreef anti-loper het volgende:
[..]
aah zemmer
ik wil het niet meer weten , je bezorgt mij hoofdpijn
ik ga saw kijken. doei xx
Kk jij bent echt homo ofzo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
broer je wil echt niet weten...
nog niet met haar gesproken
maar had paar dagen terug echt zieke momentje met haar
grootste mogelijkheid tot nog toe om haar aan te spreken
maar ik kreeg brainfreeze, niet normaal
ze wil ook dat ik haar aanspreek volgens mij, dr uitstraling is meer open richting mij soms als we zo bij elkaar zijn
want autistisch staat gelijk aan homo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kk jij bent echt homo ofzo?
Hoe autistisch ben je als je bij de 29394ste x niet eens een simpel gesprekje met een meisje kan hebben.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
want autistisch staat gelijk aan homo?
Van de week mijn vierde date gehad (met dezelfde dan he)quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik like bijna niemand op tinderzit er geen een tussen die mijn type is..
Maar ik krijg bijna alleen criminele Mohameds en corpsballen a la Dirk-jan te zien...quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Van de week mijn vierde date gehad (met dezelfde dan he)![]()
Maar dat is omgeving Utrechtquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar ik krijg bijna alleen criminele Mohameds en corpsballen a la Dirk-jan te zien...
Hoe triest en wanhopig kan iemand zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nee. Jammer knul. Ze is al bezet. Met mij.
Ik troll maar man.quote:Op zondag 2 november 2014 02:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe triest en wanhopig kan iemand zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |