Je hebt een naamtopic man. Als dat geen liefde is.quote:
Ik heb dan ook louter liefde voor julliequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic man. Als dat geen liefde is.
Iedereen heeft liefde hier voor iedereen. Ook al is het niet altijd kusjekroel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook louter liefde voor jullie
Mwaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen heeft liefde hier voor iedereen. Ook al is het niet altijd kusjekroel.
quote:
Pfoe, wat een statement.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet het, alrightquote:
...ik weet niet wat ik nu moet zeggenquote:
Love me backquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...ik weet niet wat ik nu moet zeggen
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet je toch allang Sammy. Ik dacht dat ik dat nooit hoefde te zeggen tegen jouquote:
Niet zo pessimistisch Barbquote:
Bevestiging is leukquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet je toch allang Sammy. Ik dacht dat ik dat nooit hoefde te zeggen tegen jou
Ik heb zoveel liefde voor jou, dat zou ik je nooit kunnen geven in 1 mensenlevenquote:
Oh my.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb zoveel liefde voor jou, dat zou ik je nooit kunnen geven in 1 mensenleven
Als je daar geen warm gevoel van krijgt, dan weet ik het ook niet meer.quote:
We zitten in de stal, heel romantisch naar het gehinnik van de paarden te luisterenquote:
Niet pessimistisch, realistisch. Ik heb genoeg liefde voor iedereen, ik kies er echter voor om die niet aan iedereen te geven.quote:
Niet mijn idee van romantischquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zitten in de stal, heel romantisch naar het gehinnik van de paarden te luisteren
...ik moet echt beter nadenken somsquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet pessimistisch, realistisch. Ik heb genoeg liefde voor iedereen, ik kies er echter voor om die niet aan iedereen te geven.
Je flirt teveel met Samzz, dan gebeurt dat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
...ik moet echt beter nadenken soms
Met jou zou ik knus naar brullende F1-wagens luisteren.quote:
She does that sometimes.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je flirt teveel met Samzz, dan gebeurt dat.
Jij bent zeker nog nooit op de stal die ik run geweestquote:
Vond de zonsondergang waar we het eerder over hadden wel wat hebben. Verder heb ik er niet echt goed over nagedacht aangezien het niet van toepassing is.quote:
Je vergeet de #nohomoquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met jou zou ik knus naar brullende F1-wagens luisteren.
Okéquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen tranen Sammy, daar kan ik niet tegen he.
Nee dat is waar. En ik begrijp ook dat jij zeker de moeite bent,quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit op de stal die ik run geweest.
Zonsondergang hier is prachtigquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond de zonsondergang waar we het eerder over hadden wel wat hebben. Verder heb ik er niet echt goed over nagedacht aangezien het niet van toepassing is.
Nou, met een vrouw gaan naar want voor velen een typisch mannen-iets is, is toch vrij no homoquote:
Oh, dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is waar. En ik begrijp ook dat jij zeker de moeite bent,
dus dan snap ik de toegevoegde waarde ervan ook wel
Ah, klinkt een beetje als de paleiselijke stallen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik niet. Meer dat de stal in een cirkel loopt, kroonluchters heeft en een binnentuin.
Ja, maar F1, dus ik zou het er toch maar even bij vermelden voor de zekerheid. Voordat Royco zich weer achtergesteld gaat voelen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, met een vrouw gaan naar want voor velen een typisch mannen-iets is, is toch vrij no homo
Behoorlijke stalquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik niet. Meer dat de stal in een cirkel loopt, kroonluchters heeft en een binnentuin.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar F1, dus ik zou het er toch maar even bij vermelden voor de zekerheid. Voordat Royco zich weer achtergesteld gaat voelen.
Hij heeft nu een TT dus dan zal het toch wel meevallen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar F1, dus ik zou het er toch maar even bij vermelden voor de zekerheid. Voordat Royco zich weer achtergesteld gaat voelen.
Be preparedquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond de zonsondergang waar we het eerder over hadden wel wat hebben. Verder heb ik er niet echt goed over nagedacht aangezien het niet van toepassing is.
Naamtopic Yv. Naamtopic.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij heeft nu een TT dus dan zal het toch wel meevallen.
Kom volgend jaar zomer. Full moon party in Golden Beach. BBQ terwijl de zon ondergaat en blijven tot zonsopgangquote:
Zo verbaasd?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:33 schreef Viro het volgende:
Wat een liefde hier en dat op zaterdagavond
Ik wil ook best met thijs naar de F1 jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw, tofquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook best met thijs naar de F1 ja
Okéquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom volgend jaar zomer. Full moon party in Golden Beach. BBQ terwijl de zon ondergaat en blijven tot zonsopgang
Zie? Daar heb je het al. Bend over like you just dropped your soap, Thijs.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook best met thijs naar de F1 ja
Ik heb geen romantiek nodig hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer je het nodig hebt
Kusjekroel voor Yvquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geen romantiek nodig hoor.
Handig zo'n voorspellende gave.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie? Daar heb je het al. Bend over like you just dropped your soap, Thijs.
Ok, icequeenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al zou ik bukken, dan kan hij er toch nooit bijquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie? Daar heb je het al. Bend over like you just dropped your soap, Thijs.
...Hell will be freezing over?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Just a little and winter is coming, so...
Ik wel een beetjequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
quote:
ice-king?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker dan, je hele broek onder het zand
You are most welcome.quote:
Ja, ook voor jou yats.quote:
Doe je je broek uit. Niemand die het ziet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet op een dekentje gaan zittenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom heb jij je broek onder het zand.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk toch niet aan die dingen Samzz
Vrouwen welquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk toch niet aan die dingen Samzz
Ik wel. Best veel ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sowieso neem je die toch altijd mee? En aangezien het Nederland is ook een dekentje om samen onder te zitten.quote:
Welterusten luvquote:
Dat is de prijs die je betaald als je spontaan romantisch bent.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom heb jij je broek onder het zand.
Ja doe danquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat die er bij zijn dan.
Soms is het al duidelijk lijkt mij, dus dan nog overbodig om het te zeggen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
Over vrouwen gesproken: ik heb mijn PaiQ-lijst weer eens opgeschoond. Nu stond er al niet al te veel in, maar als iemand geen interesse meer heeft moeten ze het gewoon zeggen
Idem hier geloof ikquote:
Vrouwen laten het niet altijd duidelijk weten. Beetje aan het lijntje houden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms is het al duidelijk lijkt mij, dus dan nog overbodig om het te zeggen.
oh. Nja dan kan je er altijd zelf nog naar vragen toch?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen laten het niet altijd duidelijk weten. Beetje aan het lijntje houden.
Heerlijk daar kun je echt geweldig op wegdromenquote:
Dat kan best, maar als ik het niet zie zitten dan zeg ik het gewoon. Dan had ze me zelf ook al kunnen verwijderen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms is het al duidelijk lijkt mij, dus dan nog overbodig om het te zeggen.
En dat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat gedaan. Geen reactie. Weg ermee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh. Nja dan kan je er altijd zelf nog naar vragen toch?
Ach joh mannen kunnen dat net zo goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zijn het net zo goed idioten. Maar nee, easy way out it is! En ja, dan denk ik maar makkelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh mannen kunnen dat net zo goed.
Gelijk heb je. Er mag wel wat mee fatsoen zijn. De hele grap is ook dat dat internet daten naar mijn mening het mensen veel te makkelijk maakt om elkaar als een nummer te zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zijn het net zo goed idioten. Maar nee, easy way out it is! En ja, dan denk ik maar makkelijk.
Zit wel wat waarheid in denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:11 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Er mag wel wat mee fatsoen zijn. De hele grap is ook dat dat internet daten naar mijn mening het mensen veel te makkelijk maakt om elkaar als een nummer te zien.You can't hurt the feelings of numbers.
Daar heb ik geeneens een zonsondergang voor nodigquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:05 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Heerlijk daar kun je echt geweldig op wegdromen. Echt soms zit je er dan en dan heb je na 15 min pas door dat je aan het dagdromen was
.
WHY DON'T YOU LOVE MEEEEEEEEE!?!?!?!quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh. Nja dan kan je er altijd zelf nog naar vragen toch?
haha ja zoiets jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WHY DON'T YOU LOVE MEEEEEEEEE!?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ironisch wel gezien je nick.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:11 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Er mag wel wat mee fatsoen zijn. De hele grap is ook dat dat internet daten naar mijn mening het mensen veel te makkelijk maakt om elkaar als een nummer te zien.You can't hurt the feelings of numbers.
Decency and common sense are already almost extinct, I'm afraid....quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:11 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het hele ideequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ironisch wel gezien je nick.
Dan ben ik uiteraard nummer 1.
Waarheid als een koe. Maar fatsoen is allang niet meer van deze tijd. Dat kost toch veel te veel moeite? Dus we kiezen de makkelijkste manier. Who the fuck cares about others.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:11 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
En gekregen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag het nummer van een meisje gevraagd
Helaas wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Decency and common sense are already almost extinct, I'm afraid....
Ach joh zolang wij het instant houdenquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat zei ze? 112?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja.quote:
Eerste keer geloof ik ooit. :$quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat zei ze? 112?
Nee, tof man
Behoorlijk ja. Liggen allang op het kerkhof naast respect en compassie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je merkt het ook in het 'echte' leven. Het is bijna of mensen echt in hun eigen wereld leven. Kijk daar is niks mis mee, maar je kunt overdrijvenquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Maar fatsoen is allang niet meer van deze tijd. Dat kost toch veel te veel moeite? Dus we kiezen de makkelijkste manier. Who the fuck cares about others.
Goed, nu weer vrolijke El_Thijs
Volgens mijn moeder en mijn oma had ik al een oude ziel toen ik 10 wasquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas wel.
wij zijn oude zielen Barb.
Aww, de harde waarheid.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Maar fatsoen is allang niet meer van deze tijd. Dat kost toch veel te veel moeite? Dus we kiezen de makkelijkste manier. Who the fuck cares about others.
Goed, nu weer vrolijke El_Thijs
I am genuinely happy for youquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar doelde ik ook op. Maar ik wil vrolijk gaan slapen straksquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:16 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je merkt het ook in het 'echte' leven. Het is bijna of mensen echt in hun eigen wereld leven. Kijk daar is niks mis mee, maar je kunt overdrijven.
Yup.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
To be truly happy you have to feel pain first.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Maar ik wil vrolijk gaan slapen straks
[..]
Yup.
Jij hosselbaas. Ook gekregen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonder daar al te diep op in te gaan heb ik meer pijn gevoeld, meegemaakt en wat niet al dan mensen denken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:20 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
To be truly happy you have to feel pain first.
Zeg dat wel. Afgelopen zomer tijdens uitgaan een meisje tegengekomen die in glas was getrapt. Nu kun je zeggen 'drag dan ook geen slippers, muts', maar ok. Ze lag op de grond en het bloedde als een rund. Dus ik prober haar overeind te helpen om haar naar de eerste hulp te brengen verderop. Krijg je dit als reactie: 'Don't you fucking touch me, you pervert!' Nou, ok dan. Blijf dan maar jammeren met je bloedende voet op een vuile dansvloer. Drink nog wat meer vodka shotjes zodat je de infectie niet voelt opkomen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Liggen allang op het kerkhof naast respect en compassie.
Je waardeert het 'goede' dan ook meer. Ik heb het gevoel dat de meeste hier wel iets mee hebben gemaakt in een zekere zin. Maar ik heb ook veel meer respect voor dat soort personen. Echt waar ik ken mensen daar heb ik geen goed woord over en dat is dan weer eens familiequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonder daar al te diep op in te gaan heb ik meer pijn gevoeld, meegemaakt en wat niet al dan mensen denken.
Ik wilde een grap maken, maar nu ik zie hoe iedereen reageert laat ik dat maar achterwege.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Jesus wat zoeken ze er wel niet achterquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Afgelopen zomer tijdens uitgaan een meisje tegengekomen die in glas was getrapt. Nu kun je zeggen 'drag dan ook geen slippers, muts', maar ok. Ze lag op de grond en het bloedde als een rund. Dus ik prober haar overeind te helpen om haar naar de eerste hulp te brengen verderop. Krijg je dit als reactie: 'Don't you fucking touch me, you pervert!' Nou, ok dan. Blijf dan maar jammeren met je bloedende voet op een vuile dansvloer. Drink nog wat meer vodka shotjes zodat je de infectie niet voelt opkomen.![]()
Serieus, WTF? Ik probeerde je alleen maar te helpen, dus ik ben een pervert?
Ik doe dat nog hoor. Tenminste, ik probeer hetquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
Ik voelde een traantje opkomen bij je plaatje laatst Barb.
Wat is er gebeurd met stijl, met een gentleman zijn?
Hoe zijn we zo ver afgegleden?
True true.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je waardeert het 'goede' dan ook meer. Ik heb het gevoel dat de meeste hier wel iets mee hebben gemaakt in een zekere zin. Maar ik heb ook veel meer respect voor dat soort personen. Echt waar ik ken mensen daar heb ik geen goed woord over en dat is dan weer eens familie![]()
.
Holy shit, dat is wel erg jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Afgelopen zomer tijdens uitgaan een meisje tegengekomen die in glas was getrapt. Nu kun je zeggen 'drag dan ook geen slippers, muts', maar ok. Ze lag op de grond en het bloedde als een rund. Dus ik prober haar overeind te helpen om haar naar de eerste hulp te brengen verderop. Krijg je dit als reactie: 'Don't you fucking touch me, you pervert!' Nou, ok dan. Blijf dan maar jammeren met je bloedende voet op een vuile dansvloer. Drink nog wat meer vodka shotjes zodat je de infectie niet voelt opkomen.![]()
Serieus, WTF? Ik probeerde je alleen maar te helpen, dus ik ben een pervert?
Ach, ik ben blij met wat ik tot nu toe bereikt heb in mijn leven. Ik geniet van wat ik doe en ongeacht welke obstakels ik tegenkom houd ik mijn hoofd omhoog.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:23 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je waardeert het 'goede' dan ook meer. Ik heb het gevoel dat de meeste hier wel iets mee hebben gemaakt in een zekere zin. Maar ik heb ook veel meer respect voor dat soort personen. Echt waar ik ken mensen daar heb ik geen goed woord over en dat is dan weer eens familie![]()
.
Klopt als je je down gaat voelen hebben zij gewonnen. Dus doe gewoon waar je blij van wordt, dan hebben zij geen voet om op te staan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Holy shit, dat is wel erg ja
[..]
Ach, ik ben blij met wat ik tot nu toe bereikt heb in mijn leven. Ik geniet van wat ik doe en ongeacht welke obstakels ik tegenkom houd ik mijn hoofd omhoog.
Grappen maken mag altijd. Zolang je haar maar belt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken, maar nu ik zie hoe iedereen reageert laat ik dat maar achterwege.
Ik ook hoor, maar denk dat we een uitstervende soort zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe dat nog hoor. Tenminste, ik probeer hetVraag maar aan Samzz of ik er ook in slaag.
And that's why I suit up.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Holy shit, dat is wel erg ja
[..]
Ach, ik ben blij met wat ik tot nu toe bereikt heb in mijn leven. Ik geniet van wat ik doe en ongeacht welke obstakels ik tegenkom houd ik mijn hoofd omhoog.
Suit up and shoot downquote:
Om maar een voorbeeld op te noemen. Mijn oom bijvoorbeeld die man heeft een fortuin geerfd (een paar miljoen mind youquote:
Zorgen dat hij zijn geld kwijtraakt. Piept ie wel andersquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:31 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Om maar een voorbeeld op te noemen. Mijn oom bijvoorbeeld die man heeft een fortuin geerfd (een paar miljoen mind you) en probeert nog steeds te azen op het deel van zijn broer en zussen
. Maar goed wat verwacht je dan ook van zo'n persoon. Hij heeft nooit wat in zijn leven gedaan. Gewoon verwent tot de max.
Nou dat doet hij al zelf. Overbodig dure auto en allemaal andere gekke dingen. Het is echt kansloos voor woorden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zorgen dat hij zijn geld kwijtraakt. Piept ie wel anders
Orgazmo walk in closetquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar denk dat we een uitstervende soort zijn.
sowieso qua kleding. Ik zou me het liefste elke dag gewoon zo kleden.
Zieke geesten of in dit geval verwende geesten heb je altijd wel. Gewoon werken voor je centen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:34 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou dat doet hij al zelf. Overbodig dure auto en allemaal andere gekke dingen. Het is echt kansloos voor woorden.
You should introduce us.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:34 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou dat doet hij al zelf. Overbodig dure auto en allemaal andere gekke dingen. Het is echt kansloos voor woorden.
gayquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Orgazmo walk in closet
[ afbeelding ]
quote:
Whud?quote:
Een grap over mij? Dat mag altijd! Jij wel!quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde een grap maken, maar nu ik zie hoe iedereen reageert laat ik dat maar achterwege.
Tja op mijn 21ste erf ik mijn deel van mijn vaders kant. Ik zou er serieus niet weten wat ik ermee moet. Ik weet niet of dit aan mij ligt maar zoiets voelt dan ook niet alsof het van jouw is... Het is denk ik doordat ik wel met fatsoen ben opgevoed.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zieke geesten of in dit geval verwende geesten heb je altijd wel. Gewoon werken voor je centen.
Was loos?quote:
Tis toch niet uit?quote:
Ziet er idd heerlijk uitquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Orgazmo walk in closet
[ afbeelding ]
Kinda expected that. That's exactly the reason.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:38 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Yeah don't do it. You won't miss out on anything trust me.
Aw, sucks dudequote:
Herkenbaar...Ik heb eenzelfde ervaring. Al hou ik het apart om (deels) een huis van te financieren. Alleen erg irritant dat je pas een hypotheek krijgt als je een vast contract hebt, ook al heb je de helft van de aankoopsom gewoon op een rekening staan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:36 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Tja op mijn 21ste erf ik mijn deel van mijn vaders kant. Ik zou er serieus niet weten wat ik ermee moet. Ik weet niet of dit aan mij ligt maar zoiets voelt dan ook niet alsof het van jouw is... Het is denk ik doordat ik wel met fatsoen ben opgevoed.
Kan gewoon een vraag zijn hequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heeft er mee te maken, hoe?
Nou ja, uitmaken is iets persoonlijks. Dus extra balen dan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heeft er mee te maken, hoe?
Sterkte gozerquote:
Dat had toch niet anders gekund.. Ik had haar niet eerder weer gezien dan de zomer..quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ja, uitmaken is iets persoonlijks. Dus extra balen dan.
De helft? En dan doen ze nog steeds moeilijk? What the Hell?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar...Ik heb eenzelfde ervaring. Al hou ik het apart om (deels) een huis van te financieren. Alleen erg irritant dat je pas een hypotheek krijgt als je een vast contract hebt, ook al heb je de helft van de aankoopsom gewoon op een rekening staan.
Dat is serieus belachelijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar...Ik heb eenzelfde ervaring. Al hou ik het apart om (deels) een huis van te financieren. Alleen erg irritant dat je pas een hypotheek krijgt als je een vast contract hebt, ook al heb je de helft van de aankoopsom gewoon op een rekening staan.
Damn man. Vanwege de afstand?quote:
Ze hebben geen zekerheid voor de andere helft he.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De helft? En dan doen ze nog steeds moeilijk? What the Hell?
Ja...Welkom in Nederland regeltjesland. Zelfs een borgstelling voor de rest van de koopsom is niet genoeg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De helft? En dan doen ze nog steeds moeilijk? What the Hell?
Nee, heel verhaal.. Uiteindelijk in het kort: "I don't love you like I should, the way you love me.."quote:
Ze hebben juist wel zekerheid, meer dan bij een lening van 90% van de hypotheekwaarde met iemand die een vaste baan heeft. Een simpele hypotheekfinancier weet dit. Dus waarom doen ze moeilijk?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hebben geen zekerheid voor de andere helft he.
Welkom in nederland, waar je wel mag huren voor het dubbele maar een hypotheek niet rond krijgt.
Het is flink kut. Even ziek van zijn en dan snel de blik weer vooruit. Bovenstaande zin zegt genoeg. Zij voelde niet hetzelfde voor jou dan jij voor haar. Sterktequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, heel verhaal.. Uiteindelijk in het kort: "I don't love you like I should, the way you love me.."
Daar kom je op zich best een aardig eind mee mits je buiten de Randstad zoekt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
Ik heb geen eigen vermogen en afhankelijk van de verstrekker kan ik max 165.000-200.000 lenen geloof ik. FML
Oh, het "It's not you, it's me"-verhaalquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, heel verhaal.. Uiteindelijk in het kort: "I don't love you like I should, the way you love me.."
Like I said rentequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben juist wel zekerheid, meer dan bij een lening van 90% van de hypotheekwaarde met iemand die een vaste baan heeft. Een simpele hypotheekfinancier weet dit. Dus waarom doen ze moeilijk?
Jij zei het en ik dacht het.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, het "It's not you, it's me"-verhaalKut voor je, kerel
Klopt wat je hier voor 200000 kunt krijgen, krijg je buiten de randstad bijna het dubbele.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kom je op zich best een aardig eind mee mits je buiten de Randstad zoekt.
Daar heb je best wat moois voor, al ligt het aan waar je zoekt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
Ik heb geen eigen vermogen en afhankelijk van de verstrekker kan ik max 165.000-200.000 lenen geloof ik. FML
Nee dat zie je verkeerd Barb.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben juist wel zekerheid, meer dan bij een lening van 90% van de hypotheekwaarde met iemand die een vaste baan heeft. Een simpele hypotheekfinancier weet dit. Dus waarom doen ze moeilijk?
Serieus alleen de rente? Shit has changed for the worst since I left the Netherlandsquote:
Jullie hier doen het altijd laten klinken alsof dat een of andere smoes is ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, het "It's not you, it's me"-verhaalKut voor je, kerel
Rijke vrouw zoeken dus.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd Barb.
En waarom ze moeilijk doen? Omdat ze weten dat het voor Yats ondanks zijn studie momenteel gewoon niet meevalt om een baan te vinden die voldoende betaald. En hij geen partner heeft om op terug te vallen.
Kijk het is hier prima leven, je krijgt goed onderwijs en noem het maar op. Maar als je rijk wilt worden, moet hier hier te zijn of waar voor je geld. Dan heb je veel meer kans in het buitenland.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus alleen de rente? Shit has changed for the worst since I left the Netherlands
Pft je moest eens weten hoe makkelijk je dit kunt omzeilen als je echt wiltquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus alleen de rente? Shit has changed for the worst since I left the Netherlands
Geen eigen vermogen hè. En buiten randstad is in mijn vakgebied moeilijk. Waar ik vandaan kom heb je daar echt een mooi huis voor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kom je op zich best een aardig eind mee mits je buiten de Randstad zoekt.
Misschien heeft Beatrix zinquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:51 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij is momenteel die rijke vrouw wel makkelijker te vinden.
Eigenlijk niet. Stel, je koopt een woning voor 2 ton. 1 ton is je eigen geld welke je direct inlevert, de resterende ton is een hypothecaire lening. Jij kunt om 1 of andere reden niet voldoen aan je betalingsplicht. Bank neemt huis in, en verkoopt het. Wellicht met verlies, maar lager dan 180 duizend zal het niet zijn, tenzij je het pand hebt af lopen leven als een heroinejunk. Das 80 duizend voor de bank. Je moet behoorlijk lang rente trekken wil je aan dat bedrag komen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je best wat moois voor, al ligt het aan waar je zoekt.
Jij bent hard.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie hier doen het altijd laten klinken alsof dat een of andere smoes is ofzo.
Dat kan toch gewoon. Ik snap het probleem niet helemaal.
Zij is oprecht en dan is het weer niet goed.
Blijft iig toch k*t, maar soms gaan dat soort dingen gewoon zo.
Joh, als je ziet en hoort waar het geld in dit land naar toe gaat...quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nergensquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie hier doen het altijd laten klinken alsof dat een of andere smoes is ofzo.
In zo'n situatie kun je niet winnen. Of het is een smoes of je bent een bitch omdat je het niet minder hard bracht.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beatrix was vroeger de goedkoopste hoer van Nederland. Daar mocht je voor een paar centen aan likken.quote:
Je hoeft toch ook niet te winnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
In zo'n situatie kun je niet winnen. Of het is een smoes of je bent een bitch omdat je het niet minder hard bracht.
Op zich is het deels begrijpelijk. Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat iemand zonder eigen vermogen maar alleen een vast contract niet ooit in de problemen komt? Als zo'n persoon ooit ontslagen wordt heeft hij/zij weliswaar een afkoopsom, maar dat geld is ook ooit op.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd Barb.
En waarom ze moeilijk doen? Omdat ze weten dat het voor Yats ondanks zijn studie momenteel gewoon niet meevalt om een baan te vinden die voldoende betaald. En hij geen partner heeft om op terug te vallen.
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:54 schreef Royco1 het volgende:
De huizenmarkt is gewoon verziekt hier.
Pas opquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beatrix was vroeger de goedkoopste hoer van Nederland. Daar mocht je voor een paar centen aan likken.
Had wel een super ranzige bijsmaak en zeer onhygiënischquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beatrix was vroeger de goedkoopste hoer van Nederland. Daar mocht je voor een paar centen aan likken.
My pointquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te winnen.
Gewoon k*t voelen, chocolade eten/bier drinken etc en het verwerken.
Meer kan je toch niet doen.
Je moest eens weten wat je wel niet in het buitenland kunt krijgen voor het geld dat je hier betaald.quote:
Dan zou ik de Joker zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Pas op. Straks eindig jij ook in een inrichting
.
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had wel een super ranzige bijsmaak en zeer onhygiënisch
Ik heb indertijd in Limburg al gezocht. Daar heb je gewoon een mooie vrijstaande boerderij met 2 hectare grond voor 2 ton.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen eigen vermogen hè. En buiten randstad is in mijn vakgebied moeilijk. Waar ik vandaan kom heb je daar echt een mooi huis voor.
Er bestaat niet meer zoiets als een baan voor het leven. Ik neem aan dat ze zich daar van bewust zijn aangezien ze zelf de grootste katalysator zijn geweest hierin.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef yats het volgende:
[..]
Op zich is het deels begrijpelijk. Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat iemand zonder eigen vermogen maar alleen een vast contract niet ooit in de problemen komt? Als zo'n persoon ooit ontslagen wordt heeft hij/zij weliswaar een afkoopsom, maar dat geld is ook ooit op.
Als die boerderij dan ook goed onderhouden is en je hoeft er verder niet veel aan te doen, is het een mooie koop ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb indertijd in Limburg al gezocht. Daar heb je gewoon een mooie vrijstaande boerderij met 2 hectare grond voor 2 ton.
Ja dat is een afweging die ze maken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef yats het volgende:
[..]
Op zich is het deels begrijpelijk. Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat iemand zonder eigen vermogen maar alleen een vast contract niet ooit in de problemen komt? Als zo'n persoon ooit ontslagen wordt heeft hij/zij weliswaar een afkoopsom, maar dat geld is ook ooit op.
The rich are getting richer and the poor poorerquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er bestaat niet meer zoiets als een baan voor het leven. Ik neem aan dat ze zich daar van bewust zijn aangezien ze zelf de grootste katalysator zijn geweest hierin.
Dat was op zich nog wel te doen. Alleen is daar geen werk te vinden en was dat reden genoeg om weer naar het noorden te verkassen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als die boerderij dan ook goed onderhouden is en je hoeft er verder niet veel aan te doen, is het een mooie koop ja.
Daar kun je hier ongeveer dit voor krijgenquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:57 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je wel niet in het buitenland kunt krijgen voor het geld dat je hier betaald.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kun je hier ongeveer dit voor krijgen![]()
http://www.remax-malta.co(...)-North_240131011-319
Ik kom oorspronkelijk uit de Achterhoek. Hoeveel mensen daar niet zijn verhuisd naar Duitsland. 15 kilometre verderop, en voor hetzelfde geld als waarmee je een rijtjeshuis hebt, hebben zij een vrijstaande woning. En de Achterhoek is niet echt duur te noemenquote:Op zondag 2 november 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was op zich nog wel te doen. Alleen is daar geen werk te vinden en was dat reden genoeg om weer naar het noorden te verkassen.
Het is hetzelfde als met huur hier hoor. Wat ik betaal aan huur heb ik net een studentenkamertje in een studentenstad mee in Nederland. Hier heb ik drie slaapkamers en twee badkamers.quote:Op zondag 2 november 2014 00:05 schreef qwerty789 het volgende:
[..]. Het ziet er knus uit, maar je hebt behoorlijk wat ruimte
.
Klopt heerlijk is dat hequote:Op zondag 2 november 2014 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als met huur hier hoor. Wat ik betaal aan huur heb ik net een studentenkamertje in een studentenstad mee in Nederland. Hier heb ik drie slaapkamers en twee badkamers.
Echt, als je hoort wat ze nog meer van plan zijn hier in NL is het gewoon te gek voor woorden.quote:Op zondag 2 november 2014 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als met huur hier hoor. Wat ik betaal aan huur heb ik net een studentenkamertje in een studentenstad mee in Nederland. Hier heb ik drie slaapkamers en twee badkamers.
Ik klaag nietquote:
Al het er op neerkomt dan ben ik wel weg jaquote:Op zondag 2 november 2014 00:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt, als je hoort wat ze nog meer van plan zijn hier in NL is het gewoon te gek voor woorden.
Geld is relatief zolang je maar blij bent met wat je doetquote:Op zondag 2 november 2014 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik klaag nietZeker omdat hier
Zon
Zee
Cocktails
Ik mag dan wel minder verdienen als in NL, but who gives a shit when you can live like this?
Kom je brengen? Ik heb geen bierquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te winnen.
Gewoon k*t voelen, chocolade eten/bier drinken etc en het verwerken.
Meer kan je toch niet doen.
This needs some clarification....quote:Op zondag 2 november 2014 00:12 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Geld is relatief zolang je maar blij bent met wat je doet. En ik weet het als de beste
.
Ga de kroeg in met maten, zuip teveel, zeg dat alle vrouwen kuthoeren zijn, gooi de frustratie er even uit kerel. Komt allemaal goed. Alleen misschien nu even niet.quote:Op zondag 2 november 2014 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je brengen? Ik heb geen bier
Mijn kroeg/zuipmaatjes zitten in Amsterdam op 1 of ander feest.. >.>quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga de kroeg in met maten, zuip teveel, zeg dat alle vrouwen kuthoeren zijn, gooi de frustratie er even uit kerel. Komt allemaal goed. Alleen misschien nu even niet.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn kroeg/zuipmaatjes zitten in Amsterdam op 1 of ander feest.. >.>
Ach joh je kunt altijd mijn opa zijn. De beste man had een vermogen van meer dan 10 miljoen en leefde zo 'normaal' mogelijk. En dan ben je daar plots dood. Hij heeft nooit echt kunnen genieten voor waar hij keihard gewerkt heeft. My point is dan ook je kunt wel leuk huilen over het feit dat de een meer snoepjes heeft dan jou. Maar geniet je er ook optimaal van? Haal je er uit wat je er kunt/wilt uit halen.quote:
Ga alsnog een bar in ontmoet een nieuwe (leukere) vrouwquote:Op zondag 2 november 2014 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn kroeg/zuipmaatjes zitten in Amsterdam op 1 of ander feest.. >.>
Waar woon je?quote:Op zondag 2 november 2014 00:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je brengen? Ik heb geen bier
Dat is wel heel snel, zelfs voor een rebound, naar mijn mening dan.quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ga alsnog een bar in ontmoet een nieuwe (leukere) vrouw.
Dat.. Is nogal onmogelijk...quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ga alsnog een bar in ontmoet een nieuwe (leukere) vrouw.
Rotjeknor.quote:
Zolang hij iets doet om haar te vergetenquote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel, zelfs voor een rebound, naar mijn mening dan.
Goed punt. En daarnaast, als het op genieten van iets of iemand aankomt; niet alles is te koop.quote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh je kunt altijd mijn opa zijn. De beste man had een vermogen van meer dan 10 miljoen en leefde zo 'normaal' mogelijk. En dan ben je daar plots dood. Hij heeft nooit echt kunnen genieten voor waar hij keihard gewerkt heeft. My point is dan ook je kunt wel leuk huilen over het feit dat de een meer snoepjes heeft dan jou. Maar geniet je er ook optimaal van? Haal je er uit wat je er kunt/wilt uit halen.
Dan maar ijs etenquote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat.. Is nogal onmogelijk...
[..]
Rotjeknor.
Je moet het ook niet gelijk vergeten, eerst een plekje geven zoals dat zo tuttig heet.quote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zolang hij iets doet om haar te vergeten.
Niet zo snel, want ik ken mezelf daar te goed voor..quote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zolang hij iets doet om haar te vergeten.
We gaan nog wel met elkaar om.. Maar niet meer als stelletje.. Dat zit er gewoon niet in.. Ik weet al dat dit gaat verwateren in de loop der tijd.. Maar zij wil niet meteen alles droppen wat we hadden..quote:Op zondag 2 november 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gelijk vergeten, eerst een plekje geven zoals dat zo tuttig heet.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We gaan nog wel met elkaar om.. Maar niet meer als stelletje.. Dat zit er gewoon niet in.. Ik weet al dat dit gaat verwateren in de loop der tijd.. Maar zij wil niet meteen alles droppen wat we hadden..
Kijk als jij het niet wilt of er geen zin in hebt hoef je dan ook niet meer met haar om te gaan, dat maakt het alleen maar moeilijker lijkt me. I mean jullie zijn elkaar tenslotte niks verschuldigd lijkt me.quote:Op zondag 2 november 2014 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We gaan nog wel met elkaar om.. Maar niet meer als stelletje.. Dat zit er gewoon niet in.. Ik weet al dat dit gaat verwateren in de loop der tijd.. Maar zij wil niet meteen alles droppen wat we hadden..
We zijn de afgelopen maanden ook goede vrienden geworden.. Vertelden elkaar alles etc.. Dus het zit iets gecompliceerder dan jij het zietquote:Op zondag 2 november 2014 00:22 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Kijk als jij het niet wilt of er geen zin in hebt hoef je dan ook niet meer met haar om te gaan, dat maakt het alleen maar moeilijker lijkt me. I mean jullie zijn elkaar tenslotte niks verschuldigd lijkt me.
Maak je het jezelf nu niet onnodig zwaarder dan het al is?quote:Op zondag 2 november 2014 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Just live the way you want to and don't let anyone tell you otherwise. Society can dictate it's will to an extent on you, but you still have a say in itquote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed punt. En daarnaast, als het op genieten van iets of iemand aankomt; niet alles is te koop.
Dat snap ik, dan is het wel kut jaquote:Op zondag 2 november 2014 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We zijn de afgelopen maanden ook goede vrienden geworden.. Vertelden elkaar alles etc.. Dus het zit iets gecompliceerder dan jij het ziet
quote:Op zondag 2 november 2014 00:24 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Just live the way you want to and don't let anyone tell you otherwise. Society can dictate it's will to an extent on you, but you still have a say in it.
Dat is wel het plan ja. Alhoewel ik moet zeggen dat ik deze nog beter vind:quote:
Ach, just be hot is eigenlijk ook wel genoeg in de meeste gevallenquote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Unless you can be Batman, then always be Batman..
Nee, dan moet ik het toch wel meer van het plan van Bond hebben..quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach, just be hot is eigenlijk ook wel genoeg in de meeste gevallen
Ik ben ook meer voor Bond's plan, alhoewel being hot best wel voordelig zou kunnen zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik het toch wel meer van het plan van Bond hebben..
Mjah, helaas stond ik ergens halverwege de rij bij het uitdelen daarvan..quote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook meer voor Bond's plan, alhoewel being hot best wel voordelig zou kunnen zijn.
Halverwege is toch nog okayquote:Op zondag 2 november 2014 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, helaas stond ik ergens halverwege de rij bij het uitdelen daarvan..
Voorgedrongen zeker?quote:Op zondag 2 november 2014 00:46 schreef artelligence het volgende:
Ik stond vooraan. Kreeg alleen niets
Kom ik als broekie met iets dieps hebben anderen het voor mij al gedaanquote:
Halverwege is zo slecht toch niet? Ik zag de rij en ben omgedraaid.quote:Op zondag 2 november 2014 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, helaas stond ik ergens halverwege de rij bij het uitdelen daarvan..
Pics or it didn't happenquote:
Bij geduld stond ik wel weer vooraanquote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen balie gemaakt. Fuck waiting in line.
Dan stond je bij de laatste twee aan mijn balie. Jij en 2 anderen geloof ik ik.quote:Op zondag 2 november 2014 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij geduld stond ik wel weer vooraan
Courtship ook.. En politeness ook..
Ja, de rest had uiteraard haast en vergat daar langs te gaan..quote:Op zondag 2 november 2014 00:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan stond je bij de laatste twee aan mijn balie. Jij en 2 anderen geloof ik ik.
Dude, what?quote:Op zondag 2 november 2014 00:59 schreef El_Thijs het volgende:
En dan moet je je moeder naar de spoedeisende hulp brengen. Verhoging/koorts en de voet aan haar geopereerde knie is dik en opgezet. Vliegende brigade!
succes, zaterdagavonden daar zijn geen pretjequote:Op zondag 2 november 2014 00:59 schreef El_Thijs het volgende:
En dan moet je je moeder naar de spoedeisende hulp brengen. Verhoging/koorts en de voet aan haar geopereerde knie is dik en opgezet. Vliegende brigade!
Silly peoplequote:Op zondag 2 november 2014 00:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, de rest had uiteraard haast en vergat daar langs te gaan..
Er staat me wel iets bij over een bordje en een balie waar beleefd gevraagd werd even geduld te hebben. Dat was jouw balie dus? Stel je de volgende keer even netjes voor aan die drie wachtende personen?quote:Op zondag 2 november 2014 00:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan stond je bij de laatste twee aan mijn balie. Jij en 2 anderen geloof ik ik.
Ik stel me altijd beleefd voor. Ferm handshake and all. Plus, I have Scotch. And a suit.quote:Op zondag 2 november 2014 01:04 schreef yats het volgende:
[..]
Er staat me wel iets bij over een bordje en een balie waar beleefd gevraagd werd even geduld te hebben. Dat was jouw balie dus? Stel je de volgende keer even netjes voor aan die drie wachtende personen?
Then it will work againquote:Op zondag 2 november 2014 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. Daarmee won ik juist haar hart.. Oh well..
I know the feeling, broquote:Op zondag 2 november 2014 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. Daarmee won ik juist haar hart.. Oh well..
Hm, ik zal wel weer in gedachten geweest zijn. Bij de balie ervoor zat een erg knappe vrouw wat nogal afleidde.quote:Op zondag 2 november 2014 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stel me altijd beleefd voor. Ferm handshake and all. Plus, I have Scotch. And a suit.
Dat was vast en zeker de haantje de voorste baliequote:Op zondag 2 november 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, ik zal wel weer in gedachten geweest zijn. Bij de balie ervoor zat een erg knappe vrouw wat nogal afleidde.
Vast wel.. Ooit een keer.. Dit heeft ook zo'n 8 jaar geduurd ofzoquote:
Komt vast goedquote:Op zondag 2 november 2014 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel.. Ooit een keer.. Dit heeft ook zo'n 8 jaar geduurd ofzo*korte episode met Zeefje niet meegerekend*
Trusten en zoquote:Op zondag 2 november 2014 03:19 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, zijn we weer. Pijnstillers gehad, bloed geprikt. Bloed was in orde. Morgen om 9 uur terug, dus dit wordt een korte nacht![]()
Welterusten
ai ai ben nog wakkerquote:Op zondag 2 november 2014 05:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Wat is jouw excuus om zo vroeg wakker te zijn?
Mr. Popularquote:Op zondag 2 november 2014 08:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteravond 10 telefoontjes gemist tussen half 12 en half 4 :$
De enige die me altijd belt is mijn moeder. Dus dit was wat onverwacht.quote:
Misschien wel een leuke dame die nog even bij kaneel langs wou.quote:Op zondag 2 november 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik mag toch aannemen dat je moeder je niet 10 keer heeft lopen bellen midden in de nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |