SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
twitter:vdsar1970 twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 22:58:18Leuke avond gehad en top sfeertje bij @vak410! Bedankt voor mooi ontvangst!! @AFCAjax https://t.co/27y7N2dSI1 #AJAdor @vdsar1970 #AJAX" reageer retweet
![]()
Ja, dat was meteen al duidelijk. En ook een gele kaart wat rood had kunnen zijn tot twee keer toe.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterechte tweede geel voor Dordt, blijkt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
ik niet. Cambuurquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de wedstrijd tegen Cambuur belangrijker![]()
![]()
KNJBquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Onterechte tweede geel voor Dordt, blijkt.![]()
Barcelona 1-0 verloren. Ajax 4-0 gewonnen. Ajax in vorm, Barcelona uit vorm. Déjà vu momentje!
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Net zoals Hoesen vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Andersen gescoord in Eredivisie, Jupiler, CL en beker.
(al weet ik niet helemaal zeker of hij ook scoorde in de beker).![]()
Even er vanuit gaande dat Apoel alles verliest, dan moet je Barcelona verslaan, tegen PSG met 2-2 gelijk spelen of beter, en moet PSG van Barcelona winnen.
Als Barcelona ook maar 1 punt in die laatste wedstrijd pakt moet je al de wedstrijd tegen PSG en Barca winnen.
Conclusie: Alleen als Apoel punten pakt is er nog een enigszins reële mogelijkheid op een 2de plek.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
die zijn best goed in voor het doel liggenquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:32 schreef MouzurX het volgende:
Even er vanuit gaande dat Apoel alles verliest, dan moet je Barcelona verslaan, tegen PSG met 2-2 gelijk spelen of beter, en moet PSG van Barcelona winnen.
Als Barcelona ook maar 1 punt in die laatste wedstrijd pakt moet je al de wedstrijd tegen PSG en Barca winnen.
Conclusie: Alleen als Apoel punten pakt is er nog een enigszins reële mogelijkheid op een 2de plek.![]()
Zou gewoon leuk zijn als er nog iets op het spel staat wanneer ik in Parijs ga kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken aan de tweede plek is voor lapzwansen. Gewoon APOEL thuis pakken en genoegen nemen met EL.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Prima. Niet perfect maar dat mag je ook niet verwachten. Gewisseld omdat hij stijve hamstrings hadquote:![]()
Wat kunnen we verwachten van Kolbeinn Sigthorsson die in 'de bloei van zijn leven is en fysiek wat beter is dan Arek'?
De acties van El Ghazi, daar kon alleen Schöne bij aanhaken. Sigthorsson was daarbij in geen velden of wegen te bekennen.![]()
niksquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat kunnen we verwachten van Kolbeinn Sigthorsson die in 'de bloei van zijn leven is en fysiek wat beter is dan Arek'?![]()
Presteren op trainingen > presteren in wedstrijdenquote:Op zondag 2 november 2014 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denken als Frank is best een interessante opgave.
Alhoewel Frank Siggy ongetwijfeld niet slecht vond vanavond![]()
Ik moet toegeven dat ik Siggy vanavond wel heb kunnen betrappen op een goede combinatie met El Ghaziquote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Presteren op trainingen > presteren in wedstrijden
Alhoewel Frank Siggy ongetwijfeld niet slecht vond vanavond![]()
Het feit dat we bij hem al blij moeten zijn met iedere goede pass zegt genoeg toch? Het is geen bijzonderheid ofzo om af en toe wat goeds te doen als je zo veel minuten maaktquote:Op zondag 2 november 2014 00:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik Siggy vanavond wel heb kunnen betrappen op een goede combinatie met El Ghazi![]()
het is ook niet zo dat siggy helemaal niks kan
maar hij is gewoon bij lange na niet goed genoeg voor ajax![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Presteren op trainingen > presteren in wedstrijden
Alhoewel Frank Siggy ongetwijfeld niet slecht vond vanavond
Niet alleen die snelle acties van El Ghazi waarbij hij moeilijk kon aanhaken. Ik heb weer gewalgd van die balaannames. Als een koorddanser die uit evenwicht is probeert hij stuntelig de bal in goede handen te laten vallen. Als een wijf van de bal worden gezet.
Desondanks heeft Sigthorsson natuurlijk een streepje voor op Milik. Als CR7 door de lucht vliegen. Kopduels die hij wint, maar de bal komt niet goed terecht. Ach, hij werkt hard. Op de training en in de wedstrijd. Hij's in de bloei van zijn leven. Hij gaat zichzelf snel belonen. Oh oh oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: