Ja ik hoop vooral dat er iemand aangeeft dat woonbron fout zit, dit zou dan mooi zijn voor de hoorzitting van 16 juni.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Leuk voor je, ik hoop dat het helpt bij het vinden van een oplossing.
En? Is hier iets uit gekomen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:30 schreef vincentfr1908 het volgende:
Heb antwoord van de tweede kamer.
Donderdag 11 juni word mijn zaak behandeld door de commissie wonen en rijksdienst der Staten generaal.
Deze is openbaar en dus voor iedereen toegankelijk.
Het koopgarant gedeelte wordt behandeld gedurende de zitting maar ook andere zaken omtrent woonbron en andere woningbouwverenigingen.
quote:
Niet direct, het is ter sprake gekomen dat er nogal wat klachten zijn omtrent het beleid van Woonbron.quote:
Wel goed had ik het idee.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:47 schreef vincentfr1908 het volgende:
Dat is dus 70.000 euro meer als wat woonbron bied!!!!
Maar je hebt dan toch ook niet verloren, ze moeten het immers gaan oplossen en hun huidige oplossing wordt dus afgekeurd of zie ik dat verkeerd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:47 schreef vincentfr1908 het volgende:
Hoorzitting is dus niet goed afgelopen helaas.
Woonbron krijgt de kans om het op te lossen aangezien er gehoor gegeven is aan hun argument dat er een interne communicatie problemen geweest zouden kunnen zijn.
Ze hebben bij het kadaster navraag gedaan terwijl in het dossier duidelijk meerdere malen Calcasa vermeld staat!!!!!
Wel mogen ze dus de gemaakte kosten niet bij mij in rekening brengen.
Dus woonbron moet het maar op lossen volgens hun! nou dacht het niet!
Calcasa heeft inmiddels zelf ook gereageerd dat de waarde inderdaad niet klopt maar daar kennen hun niks aan doen want de woning is niet bekend bij hun dus schatten ze op basis van de wijk de waarde in.
Ze geven tevens aan met welke woningen vergeleken zou moeten worden en dat de waarde dus rond de 240,000 euro zou moeten liggen!!!
Dit op basis van de door mij aan calcasa verstuurde woning informatie en taxatierapporten.
Dat is dus 70.000 euro meer als wat woonbron bied!!!!
Me advocaat heb gelukkig gelijk hoger beroep aangetekend dus gaan we maar weer verder afwachten hoe dat dan weer gaat.
Word dus een lange strijd helaas.
,quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar je hebt dan toch ook niet verloren, ze moeten het immers gaan oplossen en hun huidige oplossing wordt dus afgekeurd of zie ik dat verkeerd.
Hoe staat het er inmiddels voor?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:07 schreef vincentfr1908 het volgende:
En er komt weer een taxateur langs.
Ditmaal via de rechtsbijstand maar wel een met ervaring in de wijk en geen banden met woonbron.
Tevens is de originele taxatie bij een makelaar gevonden (bijzonder genoeg nooit gevalideerd uiteraard en nergens geregeistreerd)
Hopelijk helpt dit in hoger beroep de boel wat te versnellen.
Helaas gaat alles nogal langzaam, de originele taxatie heb ik in mijn bezit.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:49 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Hoe staat het er inmiddels voor?
quote:Op maandag 23 november 2015 17:39 schreef vincentfr1908 het volgende:
Zodra er een keer door iemand gereageerd word van de tegenpartij (Woonbron, Calcasa, of 1 van de taxateurs) zal ik dit hier plaatsen.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:39 schreef vincentfr1908 het volgende:
Voor de geïnteresseerden... Er is eindelijk een doorbraak in de zaak tegen woonbron... Na meerdere brieven aan commissie rijksdienst en wonen der Staten generaal van de tweede kamer, stichting opmaat, nwwi, calcasa en nieuwe taxaties is er eindelijk bevestiging van mijn gelijk! Ik mag hier echter nog niet over praten over het hoe en wat gezien de verdere voorbereiding van de zaak die zal gaan komen.
Dit topic schijnt ook door mijn tegenpartij nogal gretig bezocht te worden.
Zodra ik meer mag zeggen zal ik het plaatsen hier!!!
Maar het zal snel gaan vanaf nu!!!
quote:Op woensdag 2 december 2015 16:39 schreef vincentfr1908 het volgende:
Voor de geïnteresseerden... Er is eindelijk een doorbraak in de zaak tegen woonbron... Na meerdere brieven aan commissie rijksdienst en wonen der Staten generaal van de tweede kamer, stichting opmaat, nwwi, calcasa en nieuwe taxaties is er eindelijk bevestiging van mijn gelijk! Ik mag hier echter nog niet over praten over het hoe en wat gezien de verdere voorbereiding van de zaak die zal gaan komen.
Dit topic schijnt ook door mijn tegenpartij nogal gretig bezocht te worden.
Zodra ik meer mag zeggen zal ik het plaatsen hier!!!
Maar het zal snel gaan vanaf nu!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |