SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog aan het genieten van de voetbalshow?quote:
Jij had dit wel voorzien zeker.quote:
Ado kan er echt geen eert van maar dat geloof ik niet.quote:
Vertel het maar aan je medefans. PSV wint gewoon.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ado kan er echt geen eert van maar dat geloof ik niet.
Adogoden gaan punten halen.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was zijn tweede gele kaart en die was volledig terecht.
Tweede kaart was zoals Cavaliers beschreef mede te danken aan zoetquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die eerste kaart was dan ook erg dom.
Anders niet?quote:
Wel een nuttige overtreding, maar als je al geel hebt natuurlijk tering dom.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hij had al geel en vervolgens hield ie een ADO speler opzichtig vast.
man city v man utdquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Morgen ook alleen maar kutwedstrijden natuurlijk.
Gewoon Manchester derbyquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Meestertacticus cocuquote:
Klopt, die 2e mag je ook deels aan Zoet toeschrijven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die eerste kaart was dan ook erg dom.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
city v manchesterquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Komt door de club kleuren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef KingRoland het volgende:
wat is dat toch met PSV en rode kaarten
inb4 iets met ajax kampioenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zou maar de beker en de Cruijff schaal verloren hebben van pec
Fun fact: Feyenoord heeft net zo vaak van PEC verloren als Ajax de laatste twee jaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
En daar hebben we de eerstequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
mad mad mad.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fun Fact: Pec heeft meer prijzen gewonnen dan Feyenoord in de afgelopen 15 jaar ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fun fact: Feyenoord heeft net zo vaak van PEC verloren als Ajax de laatste twee jaar.
Doorgebroken Memphis of Narsingh onderuit halenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel typisch ADO zijn om straks rood te pakken.
Fun fact : Feyenoord heeft als laatste Nederlandse ploeg een Europese prijs gewonnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Fun Fact: Pec heeft meer prijzen gewonnen dan Feyenoord in de afgelopen 15 jaar ofzo
Fun fact: het is 12 jaar later, we leven niet in 2002.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fun fact : Feyenoord heeft als laatste Nederlandse ploeg een Europese prijs gewonnen.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CR7 heeft weer gescoord vandaag
James ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CR7 heeft weer gescoord vandaag
Fokken in het stadionquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha tering wat een kutwedstrijd
Volgens mij is het publiek hier een beetje "mad"
Tijd voor eenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
Paal, lat. Het zit ook niet echt mee
Zonder enige twijfel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Stelling: Het centrale duo Kongolo en van Beek van Feyenoord is het beste van de Eredivisie.
Ik ben te nuchter om nu alles verrot te schelden. Zodoendequote:
Eens sterker nog het zijn de beste Nederlandse verdedigers momenteel. Maar niet volgens Stijn die noemt mensen liever dom.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Stelling: Het centrale duo Kongolo en van Beek van Feyenoord is het beste van de Eredivisie.
Eens.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Stellingen in dit topic zijn kut
Europees gezien horen ze ook wel tot de top.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens sterker nog het zijn de beste Nederlandse verdedigers momenteel.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doen niet onder voor Pepe en Ramos.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ADO wint denk ik, als ze zo met 3 aanvallers gaan spelen. Jammer wel, genoeg kansen gehad de eerste helft.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: psv wint van ado
Dat ado heeft wel een paar kutspelertjes en bijzonder weinig voetbal. Wel werklust.
Veel werklust en een mannetje meer zou in principe voldoende moeten zijn. Ook tegen dit PSV. Tenzij PSV nog een momentje heeft als net met Gini voor rust.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: psv wint van ado
Dat ado heeft wel een paar kutspelertjes en bijzonder weinig voetbal. Wel werklust.
Noem betere!quote:
Ja oke Vlaar is beter.quote:
gifje?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
Geen geel geven voor zo'n schwalbe.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:37:26Rare 1e helft. PSV had na 15 min op 4-0 moeten staan, maar faalt. Willems blessure, Hendrix pakt 2x geel, PSV initiatief kwijt. #psvado 0-0 reageer retweet
Tweelingbroerquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:45 schreef empa1010 het volgende:
De trainer van Ajax geeft commentaar bij Fox?
Beter dan die jullie hebben lopen.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met 10 man lat en paal en nog geen tegengoal, het kon erger.
En zelfs dan psv beterquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:37:26Rare 1e helft. PSV had na 15 min op 4-0 moeten staan, maar faalt. Willems blessure, Hendrix pakt 2x geel, PSV initiatief kwijt. #psvado 0-0 reageer retweet
Dat hebben ze zelfs in de Jupiler Leaguequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beter dan die jullie hebben lopen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:45 schreef empa1010 het volgende:
De trainer van Ajax geeft commentaar bij Fox?
jellyquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om punten te verliezen op de concurrenten![]()
#exitzoet #pasveerin
Ik en 30.000 mensen binnen 100 meter van mij.quote:
Het zit diep inderdaad. Zo fucking onnodig.quote:
PSV wint wel, Den Haag verneukt altijdquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zit diep inderdaad. Zo fucking onnodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo verneukt Den Haag altijd? Paar seizoenen geleden wonnen ze nog in Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV wint wel, Den Haag verneukt altijd
Serieus nigga ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo verneukt Den Haag altijd? Paar seizoenen geleden wonnen ze nog in Eindhoven.
Maarre hoezo verneuken? Zelfs met 10 man is PSV beter.
twitter:PeterLenting twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:44:33Ploeggenoot Jorrit Hendrix krijgt rood, Adam Maher en Marcel Ritzmaier zijn zwaar aangedaan... #psvado http://t.co/nPRxpQuTHj reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PeterLenting twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:44:33Ploeggenoot Jorrit Hendrix krijgt rood, Adam Maher en Marcel Ritzmaier zijn zwaar aangedaan... #psvado http://t.co/nPRxpQuTHj reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt lekker uit ook met de kleine verschillen in de top daar.
Nu 8 uit 8 ofniet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
Depay gaat er 30 maken dit seizoen.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 21:56:20#Depay is weer topscorer van #PSV, met zeven goals. Het timmermansoog van Narsingh is terug. #psvado reageer retweet
7 uit 7 in de eredivisie nu. Als hij niet geblesseerd was geraakt stond hij al op 10, minstens.quote:
Maar PSV kan alleen counteren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, ADO wordt met een man meer weggespeeld.
Triest, gewoon. Hoop is nu op een gelijk spel. Maar als je zo speelt agrumm..quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, ADO wordt met een man meer weggespeeld.
Hoeft niet per se triest te zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:02 schreef coronatus het volgende:
[..]
Triest, gewoon. Hoop is nu op een gelijk spel. Maar als je zo speelt agrumm..
Jawel, want PSV heeft straks met 10 man gewoon de punten binnen..quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se triest te zijn.
Wat wil je nu zeggen? Je hebt de teksten van Regi Blinker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef coronatus het volgende:
[..]
Jawel, want PSV heeft straks met 10 man gewoon de punten binnen..
Brenet staat nog in het veld. Ik ben er niet van overtuigd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef coronatus het volgende:
[..]
Jawel, want PSV heeft straks met 10 man gewoon de punten binnen..
En wat heeft ADO??? Hun scorend vermogen zit op de bank en Alberg staat in het veld terwijl hij met een blessure op de tribune moet zitten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Brenet staat nog in het veld. Ik ben er niet van overtuigd.
2x geel, 2e geel schuld van zoet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom heeft Hendrix rood en waarom speelt Maher niet?
Lolz, ik vind het triest als je tegen 10 man, zodoende nog een beetje kans maakt ( tegen 11 man totaal kansloos ) er nog niks van bakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Je hebt de teksten van Regi Blinker.
Genoeg dode spelmomenten. ADO krijgt echt nog wel de kansen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat heeft ADO??? Hun scorend vermogen zit op de bank en Alberg staat in het veld terwijl hij met een blessure op de tribune moet zitten.
Dat is wel zeker maar ik acht ADO niet goed genoeg om die uit te kunnen spelen gezien het tuig wat namens hen op het veld staat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Genoeg dode spelmomenten. ADO krijgt echt nog wel de kansen.
2 sterren weakfoot bij Fifatwitter:PSVStats twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 22:07:00De laatste 6 goals van Depay voor PSV, gescoord met:- links- rechts- rechts- links- rechts- links#psvado reageer retweet
Niet echt up to date. Memphis ontwikkelt zich sneller dan ze kunnen bijhouden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 sterren weakfoot bij Fifatwitter:PSVStats twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 22:07:00De laatste 6 goals van Depay voor PSV, gescoord met:- links- rechts- rechts- links- rechts- links#psvado reageer retweet
Gewoon hoop houden, Stijn. Als die gekke van Duinhoven hem een keer goed op zijn knar krijgt is het zo gepiept. En Kramer is topscorer, toch?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel zeker maar ik acht ADO niet goed genoeg om die uit te kunnen spelen gezien het tuig wat namens hen op het veld staat.
Van Duinen is al weken uit vorm, jongen. Zijn tomos moet weer even met olie gesmeerd worden. Tevens is Kramer gewisseld voor Alberg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon hoop houden, Stijn. Als die gekke van Duinhoven hem een keer goed op zijn knar krijgt is het zo gepiept. En Kramer is topscorer, toch?
Fifa serieus nemenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh. Waarom heb ik dan nog een zweetbips?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Duinen is al weken uit vorm, jongen. Zijn tomos moet weer even met olie gesmeerd worden. Tevens is Kramer gewisseld voor Alberg.
Bakkali 91 potentie ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 sterren skill, dat hebben ze wel goed
Weet ik veelquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh. Waarom heb ik dan nog een zweetbips?
Doe 's niet zo puberaal geagiteerd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Vraag het aan je moeder of je vriendin.
Sorry.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe 's niet zo puberaal geagiteerd.
Immers?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het grootste talent van Nederland qua middenvelders
Zit water inquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Jorrit met een wijntje op de tribune, niks mis mee.
Is Boetius een middenvelder of een aanvaller?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ah we maken er een raadsel van, geen ideequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maher?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hiljemark.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah we maken er een raadsel van, geen idee
Het gaat niet fout, Davy.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet gewoon dat het zo fout gaatCavaliers hold me.
ADO kon zelfs maar 1x scoren met 239885377353 kansen tegen fucking GAE.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef tja77 het volgende:
ADO gaat echt nog wel scoren, dood spelmoment ofzo in de 85e minuut.
Als PSV hier gewoon wint, neem jij voor twee weken een Nicki Minaj UI.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk Stijn, we weten beide dat het niet zo is.
Zo'n daredevil ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV hier gewoon wint, neem jij voor twee weken een Nicki Minaj UI.
Dat zijn er meer dan 44 miljoen per seconden, een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO kon zelfs maar 1x scoren met 239885377353 kansen tegen fucking GAE.
Ja, maar wij hebben Brenet en Bruma.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO kon zelfs maar 1x scoren met 239885377353 kansen tegen fucking GAE.
als ado hier wint neuk jij je eigen moeder met een staafmixerquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV hier gewoon wint, neem jij voor twee weken een Nicki Minaj UI.
XD.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dat zijn er meer dan 44 miljoen per seconden, een beetje overdreven.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als ado hier wint neuk jij je eigen moeder met een staafmixer
Ik vind je agressief overkomen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als ado hier wint neuk jij je eigen moeder met een staafmixer
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn voorspelling lijkt uit te gaan komen. ADO mist kwaliteit om een fatsoenlijke kans te creëren en die uit te spelen.
Jongens nu kennen we de act wel.quote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Je mist een legendarische dartsmatch.
Darten is geen sport.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Je mist een legendarische dartsmatch.
In hoeverre verschilt het IQ van een ongekookte doperwt van dat van een gekookte doperwt?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jozefzoon heeft het IQ van een ongekookte doperwt.
Niveau kapotgekookt tot prut, dat is het ergste.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In hoeverre verschilt het IQ van een ongekookte doperwt van dat van een gekookte doperwt?
Dat is 0, lijkt mij wat aan de lage kant.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jozefzoon heeft het IQ van een ongekookte doperwt.
als ... zijnde...quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk triest dat je gaat tijdrekken bij de cornervlag als PSV zijnde tegen fucking ADO.
In eigen huisquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk triest dat je gaat tijdrekken bij de cornervlag als PSV zijnde tegen fucking ADO.
Om een pingel te krijgen, stom dier.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, een act als je met 1-0 achterstaat. Tuurlijk Davy.
Ik hoor nu voor het eerst van deze Bar None, kortom totaal onbekend die gast.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Grootste sportman ooit, bar none.
Het ergste hiervan is nog dat je denkt dat je daadwerkelijk grappig bent ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoor nu voor het eerst van deze Bar None, kortom totaal onbekend die gast.
Jij bent zeker ook zo'n onwetende die geen enkele speler kent bij de 60-jaar-betaald-voetbalreeks van de NOS als het niet over Johan Cruijff of Marco van Basten gaat?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoor nu voor het eerst van deze Bar None, kortom totaal onbekend die gast.
jinxquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaaaa dit was de kampioenswedstrij
Nee, dat was de 1-3 al.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaaaa dit was de kampioenswedstrij
Basketbal interesseert mij gewoon niet omdat het puur vermaak is voor de simpele zwarte Amerikaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n onwetende die geen enkele speler kent bij de 60-jaar-betaald-voetbalreeks van de NOS als het niet over Johan Cruijff of Marco van Basten gaat?
Tegen ADO in eigen huis ben je dat gewoon verplicht.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
3 punten met 10 man.
Het kan slechter.
Ze zitten er altijd tussen, zulke wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tegen ADO in eigen huis ben je dat gewoon verplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |