quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ruimte was er nog steeds niet maar. OKquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zwolle speelt heel verdedigend en compact, is moeilijk voetballen. In de tweede helft komt er wel meer ruimte.
Gewoon lekker zoals het hoort.quote:
Nu wel, nu moeten ze.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ruimte was er nog steeds niet maar. OK
Precies! Begin echt een fan te worden van vBeekquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker zoals het hoort.
Dat achterlijke hoeren gedrag van tegenwoordig.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:03 schreef TheSolution het volgende:
K ben wel een beetje klaar met die Kazim
Hoeft niet, toch bedankt!quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Jongens jullie staan voor, je mag nu weer in dit topic komen posten.
VBL / Live Eredivisieverslagen #103 Memphisshow
Daar was ik al een tijdje homo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Jongens jullie staan voor, je mag nu weer in dit topic komen posten.
VBL / Live Eredivisieverslagen #103 Memphisshow
Staat ie in je manager ofzo?quote:
Hij wil graag nog een Tuurèk in het veld.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staat ie in je manager ofzo?
Nee, maar ik hoop dat hij eens een fatsoenlijke kans krijgtquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staat ie in je manager ofzo?
Ben ik het ook wel mee eens maar dat is er 1 voor de toekomst. Erg jong en komt er nog wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop dat hij eens een fatsoenlijke kans krijgt
Vilhena speelt niet heel sterk vandaag.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:17 schreef Wicky15 het volgende:
Het is nog veel erger dat wanneer Immers fit is, hij weer in de basis staat
Idd erg goed voetbal! Hoop dat te vrede er wéér 1 mee pakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:18 schreef droommoord het volgende:
Bohh, het is genieten de laatste paar minuten. Benieuwd naar te vrede nu
toch vind ik dat hij meer goed doet dat lex. Vind dat de samenwerking met Toorn vooral beter isquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vilhena speelt niet heel sterk vandaag.
Nee, vind hem ook wat tegenvallen. Maar mijn ideaal is met de Toorn op 10 en dan Boetius/Manu/Bilal op de flanken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vilhena speelt niet heel sterk vandaag.
Ja, weet alleen niet of ik liever Kazim of te Vrede vanaf het begin wilquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd erg goed voetbal! Hoop dat te vrede er wéér 1 mee pakt.
Uiteindelijk gaat dat denk ik ook wel gebeuren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee, vind hem ook wat tegenvallen. Maar mijn ideaal is met de Toorn op 10 en dan Boetius/Manu/Bilal op de flanken.
Immers brengt meer dreiging dan Vilhena.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:19 schreef droommoord het volgende:
[..]
toch vind ik dat hij meer goed doet dat lex. Vind dat de samenwerking met Toorn vooral beter is
Kazim toch vanaf het begin omdat hij veel meer jaagt en niet statisch in de 16 staat te wachten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:20 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ja, weet alleen niet of ik liever Kazim of te Vrede vanaf het begin wil
Ik heb liever dat de bal goed rond wordt gespeeld rond de 16 dan de dreiging die Immers brengt. Die schiet toch alles naast.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat dat denk ik ook wel gebeuren.
[..]
Immers brengt meer dreiging dan Vilhena.
Als je zoals in de eerste helft rondom de 16 van de tegenstander bent is Te Vrede denk ik beter.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kazim toch vanaf het begin omdat hij veel meer jaagt en niet statisch in de 16 staat te wachten.
Daar lijk ik ook naar te neigen. Gewoon Te Vrede steeds inbrengen als Kazim moe isquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kazim toch vanaf het begin omdat hij veel meer jaagt en niet statisch in de 16 staat te wachten.
Beetje als kiezen tussen kanker en aidsquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als je zoals in de eerste helft rondom de 16 van de tegenstander bent is Te Vrede denk ik beter.
Immers staat wel altijd op de goede plek.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de bal goed rond wordt gespeeld rond de 16 dan de dreiging die Immers brengt. Die schiet toch alles naast.
Er is ook niets beters momenteel. Logisch.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Beetje als kiezen tussen kanker en aids
Te Vrede heeft veel betere loopacties en scoort veel makkelijker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Beetje als kiezen tussen kanker en aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |