Gelukkig! Al had je het me anders best uit mogen leggen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:50 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Haha ben dan toch niet de enige.
Was het echt zo erg?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon de waarheid.Maar weet gelukkig wel dat het nooit meer daartoe komt.
Ik heb vroeger ook veel paard gereden (en aan wielrennen gedaan) maar ze werden bij mij wel gespierder,maar niet dikker.quote:
Ah, vandaar dat ik dat niet weet. Wij mannen hebben dat immers altijd (gelukkig). Maar thxs voor de uitleg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ruimte tussen de benen. Dat er tijdens het lopen niks schuurt, zegmaar.
Heb bij Feer wel wat chipjes op. En een nasischijfje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeker waar.
Oh maar met gelegenheden zoals Feers verjaardag moet je wel een beetje kunnen schransen toch.
Dqod en ik aten ze te snel weg om er meer voor jou over te laten?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb bij Feer wel wat chipjes op. En een nasischijfje.
Gewoon heel veel brood, groot bord met avondeten, altijd vla na het eten, frisdrank, dingen op het station zoals saucijzenbroodjes, ik weet het niet meer precies want mijn eetpatroon is nu lange tijd al zo compleet anders. En tijdens een depressieve periode eigenlijk alles wat los en vast zat en wat ik met mijn studentenbudget kon betalen toen ik op kamers woonde. Pizza, knakworsten, koekjes...quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat at je toen zoal op een dag?
In het geval van spieren in de benen is spierontwikkeling vrijwel gelijk aan dikkere benen krijgenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig! Al had je het me anders best uit mogen leggen.
[..]
Was het echt zo erg?
[..]
Ik heb vroeger ook veel paard gereden (en aan wielrennen gedaan) maar ze werden bij mij wel gespierder,maar niet dikker.
[..]
Ah, vandaar dat ik dat niet weet. Wij mannen hebben dat immers altijd (gelukkig). Maar thxs voor de uitleg.
Ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dqod en ik aten ze te snel weg om er meer voor jou over te laten?
Hm, ook bij mannen? Anders moet ik toch maar eens langs een arts aangezien ik geen dikkere benen heb.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het geval van spieren in de benen is spierontwikkeling vrijwel gelijk aan dikkere benen krijgen.
quote:
Dat valt enorm mee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb bij Feer wel wat chipjes op. En een nasischijfje.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, ook bij mannen? Anders moet ik toch maar eens langs een arts aangezien ik geen dikkere benen heb.
Hoe kon je het opeens omgooien? Geestelijk gegroeid of zo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon heel veel brood, groot bord met avondeten, altijd vla na het eten, frisdrank, dingen op het station zoals saucijzenbroodjes, ik weet het niet meer precies want mijn eetpatroon is nu lange tijd al zo compleet anders. En tijdens een depressieve periode eigenlijk alles wat los en vast zat en wat ik met mijn studentenbudget kon betalen toen ik op kamers woonde. Pizza, knakworsten, koekjes...All in the past now. Ik herken mezelf niet meer in die persoon.
Ben je al lazarus?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
Ik heb kom geen thighgap. Heb fatty vrouwenbillen en benen.:')
Hm, ok. Of mijn perceptie is vreemd,dat kan natuurlijk ook.quote:
Was echt de eerste keer dat ik zoiets hoorde, laat staan dat ik wist dat sommige dat nastreven. (voor een iemand die ook veel bezig is met gewichtquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig! Al had je het me anders best uit mogen leggen.
[..]
Was het echt zo erg?
[..]
Ik heb vroeger ook veel paard gereden (en aan wielrennen gedaan) maar ze werden bij mij wel gespierder,maar niet dikker.
[..]
Ah, vandaar dat ik dat niet weet. Wij mannen hebben dat immers altijd (gelukkig). Maar thxs voor de uitleg.
Dat was ook een grapje.quote:
Klopt. Ik hou me in met eten omdat ik af wil vallen.quote:
Kinky hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus ik ben echt bont en blauw. Wat heb ik gedaan gister.
Een aanvaring gehad met een fiets, straatstenen en paaltjes onder invloed van koning(in) alcohol?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had lange tijd last van erge acne en toen ik daar eindelijk vanaf was ging de knop om en wilde ik wat aan mijn gewicht gaan doen. Daarvoor kon het me niet zoveel schelen omdat mijn huid de volledige focus had.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kon je het opeens omgooien? Geestelijk gegroeid of zo?
Goh, ik deed lang aan hardlopen en toen ik ermee stopte merkte ik toch dat mijn benen een stuk slanker waren tijdens het sporten dan erna. Dus kan wel degelijk slanker worden zonder dikker te worden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het geval van spieren in de benen is spierontwikkeling vrijwel gelijk aan dikkere benen krijgen.
Oké.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Goh, ik deed lang aan hardlopen en toen ik ermee stopte merkte ik toch dat mijn benen een stuk slanker waren tijdens het sporten dan erna. Dus kan wel degelijk slanker worden zonder dikker te worden.
Deze man weetquote:
Art, wat heb je met d'r uitgespookt?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja zeg, ik zei het eerder. Waarom weet ik nietquote:
Dan was je blijkbaar afgevallen door het sporten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Goh, ik deed lang aan hardlopen en toen ik ermee stopte merkte ik toch dat mijn benen een stuk slanker waren tijdens het sporten dan erna. Dus kan wel degelijk slanker worden zonder dikker te worden.
Deze vrouw weet (ook)quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, ik zei het eerder. Waarom weet ik niet?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja sowieso. Met mijn handafdruk
Oh, dan heb je heel wat af te petsen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar maar Kaneel... wielrennersbenen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ik trouwens zelden meer fiets, merk ik wel dat mijn benen een stuk slanker zijn geworden.
Best prettig.
En surfbeentjes?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar maar Kaneel... wielrennersbenen.
*pets*quote:
Mwah. liever curry of satequote:
Die art tochquote:
Halloquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel miniem hoor, hoogstens een kilo want het ging hem meer om de sport.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan was je blijkbaar afgevallen door het sporten.
Nicequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan heb je heel wat af te petsen.
Wat is daar mee?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh sorry, te hoogquote:
Stiekem horen we gewoon bij elkaar, he.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas... Ik krijg er tranen van mijn ogen
Zit wat inquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zomaar een wildvreemde meppen. Schande
Schandalig inderdaad, ik stel me eerst netjes voor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik zo wildvreemd dan? Wild, misschien. Vreemd, soms. Maar tegelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stiekem horen we gewoon bij elkaar, he.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Instant natte droom die realiteit wordt....
Golddigger he.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Als ziekelijk lelijke man toch een babe aan de haak slaan.Hoe ken 't, he.
Geld.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Uit over mijn lijk toch?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal wel iets anders hebben waar ze voor gevallen is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Denk 't ook, ja.quote:
Joah.quote:
Hij wel jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi programma. Ik weet niet of ik zo rationeel met mijn komende dood om zou kunnen gaan.quote:
Niet iedereen kijkt alleen naar uiterlijk. Gelukkigquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig niet nee. Ik probeer het zelf overigens ook niet te doen, al komt het soms toch voorquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt alleen naar uiterlijk. Gelukkig
Dat is zo. Innerlijk is ook heel belangrijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt alleen naar uiterlijk. Gelukkig
Volgen jonge mensen die terminaal ziek zijn.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgen jonge mensen die terminaal ziek zijn.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch maar die sex change overwegen dan.Als meisje vind ik je ook nog wel leuk.
Lekker shallow tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. Ik probeer het zelf overigens ook niet te doen, al komt het soms toch voor
Ik ben ook maar een mens. Al was mijn een na laatste crush echt puur op karakter.quote:
Ze had 2 grote pluspuntenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens. Al was mijn een na laatste crush echt puur op karakter.
Niet alles draait om seks fax. Dat was ook niet de reden dat ik indertijd voor haar viel. Ik kende haar al lange tijd en was zelf nog het meest verbaasd indertijd te ontdekken dat ik haar leuk vond.quote:
Eerste indruk kan je toch op weinig meer maken dan uiterlijk en hoe iemand overkomt (wat dus niet het uiterlijk hoeft te zijn, meer de uitstraling). Daar is nou eenmaal weinig aan te veranderen.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alles draait om seks fax. Dat was ook niet de reden dat ik indertijd voor haar viel. Ik kende haar al lange tijd en was zelf nog het meest verbaasd indertijd te ontdekken dat ik haar leuk vond.
Internet does a good jobquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerste indruk kan je toch op weinig meer maken dan uiterlijk en hoe iemand overkomt (wat dus niet het uiterlijk hoeft te zijn, meer de uitstraling). Daar is nou eenmaal weinig aan te veranderen.
Dat kan altijd gebeurenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alles draait om seks fax. Dat was ook niet de reden dat ik indertijd voor haar viel. Ik kende haar al lange tijd en was zelf nog het meest verbaasd indertijd te ontdekken dat ik haar leuk vond.
Dat zou mijn ondergang zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:38 schreef Royco1 het volgende:
Uiteindelijk draait het vaak toch wel om seks.
Geen seks, slechte seks etc is toch vaak een bottleneck in een relatie.
Ik moet denken aan een meet waar ik jou voor het eerst zag/ontmoette. Dat je dacht dat ik een schriel klein kereltje was omdat je afging op mijn avatarquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerste indruk kan je toch op weinig meer maken dan uiterlijk en hoe iemand overkomt (wat dus niet het uiterlijk hoeft te zijn, meer de uitstraling). Daar is nou eenmaal weinig aan te veranderen.
btw had idd met Fredje gesproken. Ach en hij kan toch nog scoren als invaller straks.quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dan wel een positief iets ja als je er zo naar kan kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
En wat Samzz al zegt, Internet is daarin vrij handig.
Ik ben mensen leuk gaan vinden en heb mensen gedate die ik anders niet eens naar zou hebben omgekeken.
Hij zit niet bij de selectiequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
btw had idd met Fredje gesproken. Ach en hij kan toch nog scoren als invaller straks.
Heb zelf deze ronde wat dubieuze keuzes gemaakt, dus moet jou er iig van weerhouden om daar profijt van te kunnen maken.
Zeker, verliefdheid heb je helaas niet altijd onder controle.quote:
Ja en nee. Het is belangrijk, maar ik heb niet per se seks nodig om iemand leuk te vinden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:38 schreef Royco1 het volgende:
Uiteindelijk draait het vaak toch wel om seks.
Geen seks, slechte seks etc is toch vaak een bottleneck in een relatie.
Dat dus...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
En wat Samzz al zegt, Internet is daarin vrij handig.
Ik ben mensen leuk gaan vinden en heb mensen gedate die ik anders niet eens naar zou hebben omgekeken.
Wel in een relatie, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, verliefdheid heb je helaas niet altijd onder controle.
[..]
Ja en nee. Het is belangrijk, maar ik heb niet per se seks nodig om iemand leuk te vinden.
[..]
Dat dus...
Hij probeerde zich groot te houden maar zelfs hij is geen match voor jou.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Raar, hij had maar lichtjes last van zijn lies zei hij tegen mij.
Schijnbaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij probeerde zich groot te houden maar zelfs hij is geen match voor jou.
Waarom heb je dat niet tegen mij gezegd dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar.
Maar zonder dollen, ik heb deze twee weken bijna alles ingezet op outsiders, dus als ik mis zit ben jij mij zo voorbij. Dus dan komt dit mij wel goed uit
Waarom heb je hem er eigenlijk in gezet? Gisteren was toch al bekend dat hij licht geblesseerd was?
Dan is het zeker belangrijk, maar niet het belangrijkste. En ja, ik hou wel enorm van seks natuurlijkquote:
Lieverd, jij kan dat toch ook heel goed zelf uitzoeken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet tegen mij gezegd dan?
En ik had gister mijn masterplan al gereed natuurlijk.
Even een minor setback, maar dan moet de rest het maar doen.
Oh nee, zeker niet. En ik ben er misschien zelfs een beetje bang voor om het weer te worden. Als ik terugdenk aan de keren wat echte verliefdheid me gebracht heeft, is het meer negatief dan positief.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, verliefdheid heb je helaas niet altijd onder controle.
Het is niet het belangrijkste maar ik weet uit ervaring hoe het is om in een relatie zonder seks te zitten en het is zwaar, heel zwaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is het zeker belangrijk, maar niet het belangrijkste. En ja, ik hou wel enorm van seks natuurlijk
Blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lieverd, jij kan dat toch ook heel goed zelf uitzoeken?
Naar mijn mening kan een relatie niet bestaan zonder seks.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is het zeker belangrijk, maar niet het belangrijkste. En ja, ik hou wel enorm van seks natuurlijk
Ik ben er niet bang voor, al ben ik er niet naar op zoek nu. Maar het leven is nu eenmaal onvoorspelbaar soms.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. En ik ben er misschien zelfs een beetje bang voor om het weer te worden. Als ik terugdenk aan de keren wat echte verliefdheid me gebracht heeft, is het meer negatief dan positief.
Denk het wel. Je hebt ook ander vormen van intiem zijn en als je er beiden geen behoefte aan hebt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar mijn mening kan een relatie niet bestaan zonder seks.
Schijnbaar ja. Dan moet je de volgende keer je team maar voorleggen, dan zal ik ze allemaal voor je checkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet.
Maar ik heb Ondaan nog achter de hand he
Dat klopt ook wel, zo heb ik het ook ervaren. Al heeft iedereen wel iets wat je niet aantrekkelijk vindt. 100% perfectie bestaat in je eigen beleving vind ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
Heb ook het idee dat je smaak na ieder persoon die je leuk vindt, wat verandert. Je vindt dan iemand leuk, maar diegene heeft ook trekjes die je in eerste instantie minder aantrekken. Die trekjes associeer je dan toch met iets positiefs, omdat ze bij haar horen en daarom zal je ze in de toekomst in andere personen ook meer kunnen waarderen of zelfs als aantrekkelijk beschouwen.
Dat is lief van jequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar ja. Dan moet je de volgende keer je team maar voorleggen, dan zal ik ze allemaal voor je checken
Ik zou het vervelend vinden om het te moeten missen, maar als ik echt van iemand hou en die persoon houd niet van seks zou ik het best terzijde kunnen schuiven denk ik. Al heb ik er (gelukkig) geen ervaring mee. Bovendien is knuffelen ook enorm fijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets naar mijn mening...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk het wel. Je hebt ook ander vormen van intiem zijn en als je er beiden geen behoefte aan hebt.
Momenteel zijn we op afstand samen voetbal aan het kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn Roy en Yvie nou al aan het daten?
Zouden ze wel moeten doen hequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn Roy en Yvie nou al aan het daten?
Knuffelen is fijn. Maar voor mij niet genoeg. Ik zou ook geen relatie kunnen hebben met iemand die geen seks wil.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou het vervelend vinden om het te moeten missen, maar als ik echt van iemand hou en die persoon houd niet van seks zou ik het best terzijde kunnen schuiven denk ik. Al heb ik er (gelukkig) geen ervaring mee. Bovendien is knuffelen ook enorm fijn.
Kan toch dat iemand wat zegt, waardoor je anders gaat denken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets naar mijn mening...
Seks is een essentieel iets in een relatie ja. Je vindt elkaar toch ook intiem aantrekkelijk. Natuurlijk heb je soms wel eens 'geen zin', maar dan zijn er wel andere manieren zoals Fas aangeeft.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wie brengt dan je bier?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Momenteel zijn we op afstand samen voetbal aan het kijken.
Romantischer kan niet toch.
Werkt bij mij vaak wel zo ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
Heb ook het idee dat je smaak na ieder persoon die je leuk vindt, wat verandert. Je vindt dan iemand leuk, maar diegene heeft ook trekjes die je in eerste instantie minder aantrekken. Die trekjes associeer je dan toch met iets positiefs, omdat ze bij haar horen en daarom zal je ze in de toekomst in andere personen ook meer kunnen waarderen of zelfs als aantrekkelijk beschouwen.
Ik vind knuffelen niet echt vergelijkbaar met seks...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou het vervelend vinden om het te moeten missen, maar als ik echt van iemand hou en die persoon houd niet van seks zou ik het best terzijde kunnen schuiven denk ik. Al heb ik er (gelukkig) geen ervaring mee. Bovendien is knuffelen ook enorm fijn.
Je bent ook wel een romanticus pur sang, Roy.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Momenteel zijn we op afstand samen voetbal aan het kijken.
Romantischer kan niet toch.
Ik denk dat ze het stiekem al doen.quote:
Z'n moeder. Duh.quote:
Seriously doubt it.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan toch dat iemand wat zegt, waardoor je anders gaat denken?
Ik zal de deur vast open doen, bier ligt in de koelkast in de schuur, ijs in de vriezer daaronder.quote:
Ik merk het, ja.quote:
Mja ik durf nog niet te speculerenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ook wel een romanticus pur sang, Roy.
[..]
Ik denk dat ze het stiekem al doen.
Ik hap.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister is me wel weer duidelijk geworden wat een twijfelachtige moraal veel mannen er toch op na houden.
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister is me wel weer duidelijk geworden wat een twijfelachtige moraal veel mannen er toch op na houden.
Veel aangesproken door bezette mannen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou geen steekhoudend argument kunnen bedenken om mij over te halen geen seks meer te willen.quote:
Dat is het ook niet, seks is nog net even wat fijner, maar bij het ontbreken van seks is het wel 'the next best thing'.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind knuffelen niet echt vergelijkbaar met seks...
No it isn'tquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, seks is nog net even wat fijner, maar bij het ontbreken van seks is het wel 'the next best thing'.
Ik dacht dat je het meer in het algemeen bedoelde.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou geen steekhoudend argument kunnen bedenken om mij over te halen geen seks meer te willen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij moest haar bier brengen?quote:
Oh, nee. Ik had 't over mezelf, wat anderen doen en willen moeten ze zelf wetenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het meer in het algemeen bedoelde.
Nee die drinkt niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Jij moest haar bier brengen?
Alsof vrouwen anders zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen probleem met vreemdgaan als de kans zich voordoet.
Dat, en gesprekken van 'mannen onder elkaar' met mij als enige vrouw erbij zijn ook erg verhelderend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel aangesproken door bezette mannen?
Jij en ik alleen op de wereld.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou geen steekhoudend argument kunnen bedenken om mij over te halen geen seks meer te willen.
Eh... No, it isn't.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, seks is nog net even wat fijner, maar bij het ontbreken van seks is het wel 'the next best thing'.
Ik snap dat echt nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg, dat had ik je in vertrouwen verteld...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat zou ik van jou ook nooit vragen, dat weet jequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat dan?quote:
Die verbergen het vaak beterquote:
Toch jammer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn vaak veel geniepiger.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou als ze het al doen dan zijn ze er in ieder geval niet zo schaamteloos open over.
Vrouwen zijn sws wat geraffineerder op dat soort gebieden, ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou als ze het al doen dan zijn ze er in ieder geval niet zo schaamteloos open over.
Dat dus...Vreemdgaan is sowieso laag, maar er over liegen maakt het nog pijnlijker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn vaak veel geniepiger.
Dan heb ik liever dat mensen er open over zijn. Er is niks dat ik meer haat dan liegende mensen.
Burn!quote:
'Wat niet weet, wat niet deert'quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wel. Die doen het minder openlijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ook niet zeggen dat het bij vrouwen niet zo is, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Eens. Maar dadelijk komt weer de discussie over vreemdgaan op gangquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...Vreemdgaan is sowieso laag, maar er over liegen maakt het nog pijnlijker.
Begin maarquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Maar dadelijk komt weer de discussie over vreemdgaan op gang
Welke discussie?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Maar dadelijk komt weer de discussie over vreemdgaan op gang
Knuffelen is fijn begrijp me niet verkeerd. Maar knuffelen met de vrouw met wie jij meer wil maar wat niet kan is ook meteen pijnlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg, dat had ik je in vertrouwen verteld...
Nee, zonder gein, dat geldt voor veel mensen heb ik de laatste maanden wel gemerkt.
[..]
Dat zou ik van jou ook nooit vragen, dat weet je
[..]
Wat is dat dan?
[..]
Die verbergen het vaak beter
Nee. Mijn mening erover en wat de consequenties zijn voor de andere partij heb ik hier al meermaals gedeeld.quote:
O. Dan ga k weer. Tot zo ver mijn bijdragequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Mijn mening erover en wat de consequenties zijn voor de andere partij heb ik hier al meermaals gedeeld.
Wat?quote:
Discussie is misschien dan niet de juiste term, maar hoe mensen erin staan en wat niet al. Die is hier wel eens eerder voorbij gekomen.quote:
Zo had ik het nog niet bekeken. Dat is pijnlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Knuffelen is fijn begrijp me niet verkeerd. Maar knuffelen met de vrouw met wie jij meer wil maar wat niet kan is ook meteen pijnlijk.
Je wil meer, verder intiem zijn etc en dat kan niet.
en ook al weet je waarom het niet kan, toch voelt het vaak als een afwijzing.
Goede combinatie, al is andersom fijner.quote:
Ik wist dat je bij zou draaienquote:
Knuffelen> seks> knuffelen> seks... und so weiterquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Dat is pijnlijk inderdaad.
[..]
Goede combinatie, al is andersom fijner.
Oh, pfff. Zolang de man die ik lief heb er maar net zo over denkt als ik, vind ik het prima.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Discussie is misschien dan niet de juiste term, maar hoe mensen erin staan en wat niet al. Die is hier wel eens eerder voorbij gekomen.
Was ook altijd wel een leuke user in r&p die zich daar helemaal in kon vinden. Taurus heette ze geloof ik.quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij leest gewoon altijd lekker wat je wilt lezen
Precies.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, pfff. Zolang de man die ik lief heb er maar net zo over denkt als ik, vind ik het prima.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Knuffelen> seks> knuffelen> seks... und so weiter
Ben sws benieuwd hoe zoiets in een langdurige relatie zou gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
Dus nee, een relatie zonder seks zou ik niemand aanraden.
3 jaar hier.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben sws benieuwd hoe zoiets in een langdurige relatie zou gaan.
Ja is het ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is best lang om zoiets vol te houden lijkt mij
Holy... dat zou ik niet kunnen. Hoe dat zo?quote:
Omdat ik stapelgek op haar was.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Holy... dat zou ik niet kunnen. Hoe dat zo?
Damn, hoe heb je dat vol gehouden?quote:
Hij bedoelt wat anders denk ik. ^^quote:
Er waren wel hand en spandiensten zeg maar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij bedoelt wat anders denk ik. ^^
Zij is dan ook de enige waar ik die gevoelens voor gehad heb.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat dan wel weer erg lief is. Gelijk een mooi betoog over liefde.
Ik zou het je niet na kunnen doen.quote:
Hield ze gewoon niet zo van seks of was ze al klaar met je?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er waren wel hand en spandiensten zeg maar.
Vaginismequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hield ze gewoon niet zo van seks of was ze al klaar met je?
Ocharm voor haarquote:
Oh jezus.quote:
Of anale seks doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch kan je beter lesbisch zijn met vaginime dan hetero... lijkt me.
haha ja, beetje jammer dat je niet echt kan kiezen of je hetero is lesbisch bentquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch kan je beter lesbisch zijn met vaginime dan hetero... lijkt me.
Zou wel makkelijker zijn ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja, beetje jammer dat je niet echt kan kiezen of je hetero is lesbisch bent
Angst en spanningen zijn eigenlijk altijd de oorzaak.quote:
Ja, ik snap het concept dat je gewoon op een persoon valt wel heel erg, want er zijn ook echt wel leuke vrouwen, maar toch mis ik dan instinctief iets.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou wel makkelijker zijn ja.Bi's hebben het maar relaxt.
Je waardeert ons alleen om onze lul?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik snap het concept dat je gewoon op een persoon valt wel heel erg, want er zijn ook echt wel leuke vrouwen, maar toch mis ik dan instinctief iets.
Dat lijkt me klote. Bestaat daar overigens ook een mannelijke variant van?quote:
Op wat voor manier?quote:
In mijn ervaring (niet mijn seks ervaring) zijn er maar erg weinig die het niet willen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook een optie, maar willen veel vrouwen dat?
Impotentie?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me klote. Bestaat daar overigens ook een mannelijke variant van?
Nee dat zeg ik toch niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je waardeert ons alleen om onze lul?
Dat het voor je gevoel niet helemaal klopt? Dat herken ik namelijk wel, maar dan andersom.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik snap het concept dat je gewoon op een persoon valt wel heel erg, want er zijn ook echt wel leuke vrouwen, maar toch mis ik dan instinctief iets.
Die spieren voor anaal komen uit dezelfde bron zeg maar, en op het moment dat ze de vagina op slot gooien zeg maar kom jij er ook anaal niet in.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
[..]
In mijn ervaring (niet mijn seks ervaring) zijn er maar erg weinig die het niet willen.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know. Jullie zijn soms heel erg leuk.
Ja. Ik kan een vrouw mooi of knap vinden, maar zou er niet op kunnen vallen. Omdat er dan inderdaad gewoon iets niet klopt voor mijn gevoel inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat het voor je gevoel niet helemaal klopt? Dat herken ik namelijk wel, maar dan andersom.
Wees dan eens duidelijk tussen de regelsquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jou denk ik. Sorry.
Trusten Faxquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ga even spelletje spelen en dan slapen. Morgen 5 uur de wekkerWil als eerste het water op en als laatste vertrekken
![]()
Welterusten en alvast veel plezier.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ga even spelletje spelen en dan slapen. Morgen 5 uur de wekkerWil als eerste het water op en als laatste vertrekken
![]()
En tussen de... nee die maak ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees dan eens duidelijk tussen de regels
lakens?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En tussen de... nee die maak ik niet.
Ik denk dat er best wel veel vrouwen zijn die het op zijn minst zouden willen proberen. Maar of ze het ook doen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook een optie, maar willen veel vrouwen dat?
Ik ben om 9 uur op, ik word om 10 uur hier opgepikt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welterusten en alvast veel plezier.
Om 5uur op, op een vrije zondag
Ah ja, hier ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Ik kan een vrouw mooi of knap vinden, maar zou er niet op kunnen vallen. Omdat er dan inderdaad gewoon iets niet klopt voor mijn gevoel inderdaad.
Raar eigenlijk dat het zo werkt.
Dat zijn nog wel normale tijden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel veel vrouwen zijn die het op zijn minst zouden willen proberen. Maar of ze het ook doen?
[..]
Ik ben om 9 uur op, ik word om 10 uur hier opgepikt.
Je kent me te goedquote:
Hoor ook weleens dat vrouwen een stukje bescherming zoeken bij een man. Heb jij dat ook?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Ik kan een vrouw mooi of knap vinden, maar zou er niet op kunnen vallen. Omdat er dan inderdaad gewoon iets niet klopt voor mijn gevoel inderdaad.
Raar eigenlijk dat het zo werkt.
Dat klinkt wel als iets dat ik zou doen. Alleen samen met wie?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn nog wel normale tijden.
Maar 5uur. Hoewel het dan wel weer romantisch is als je dan samen de zonsopkomst kan kijken
Nee, dat heb ik niet (of tenminste tot nu toe nog niet gehad).quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoor ook weleens dat vrouwen een stukje bescherming zoeken bij een man. Heb jij dat ook?
Wat ga je doen yats? Verder verhuizen of iets ontspannends?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel veel vrouwen zijn die het op zijn minst zouden willen proberen. Maar of ze het ook doen?
[..]
Ik ben om 9 uur op, ik word om 10 uur hier opgepikt.
Met Faxquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als iets dat ik zou doen. Alleen samen met wie?
Ja daar hebben jullie ons toch bij nodig he.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoor ook weleens dat vrouwen een stukje bescherming zoeken bij een man. Heb jij dat ook?
Ik kan mezelf wel beschermen, hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja daar hebben jullie ons toch bij nodig he.
Maar we beschermen jou ook hoor Fas
Ik ga naar Utrecht, eerst naar het voetbal en dan wat drinken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat ga je doen yats? Verder verhuizen of iets ontspannends?
Is fax een vrouw?quote:
Laat ons nou in die waan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel beschermen, hoor.
Vergeet je niet naar mij te zwaaien?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga naar Utrecht, eerst naar het voetbal en dan wat drinken.
[..]
Is fax een vrouw?
Jij ramt je naaldhakken wel door zijn oog.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel beschermen, hoor.
Mooie visualisatie ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ramt je naaldhakken wel door zijn oog.
Ah tof, veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga naar Utrecht, eerst naar het voetbal en dan wat drinken.
Jij zou het ook doen?quote:
Zoiets heb ik één keer gedaan, ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij ramt je naaldhakken wel door zijn oog.
Zal ik doen als ik weet waar ik moet zwaaienquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergeet je niet naar mij te zwaaien?
En nee, dat is hij niet. Moet dat dan? Pff... je bent wel kieskeurig hoor.
Gelukkig zijn er meer vrouwen dan enkel ikquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan is mijn jarenlange training voor niks geweest
Nu ben ik benieuwd.quote:
Ook, en het lijkt mij er smerig uitzien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je geen naaldhakken draagt zeker.
Echt? Ik heb recent nog met een man naar de zonsondergang gekeken. Was heel fijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Zal ik doen als ik weet waar ik moet zwaaien
En ja, ik doe dat soort dingen alleen met vrouwen
Maar jij voelde je toch ook wel veiliger toen ik met je mee liep?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer vrouwen dan enkel ik.
Ik ben een stiekeme romanticus. Dat soort dingen vind ik leuk om te bedenken/doenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik heb recent nog met een man naar de zonsondergang gekeken. Was heel fijn.
Ja, met mannen is het zeker een aanrader!quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik heb recent nog met een man naar de zonsondergang gekeken. Was heel fijn.
Met vrouwen ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, met mannen is het zeker een aanrader!
Een getinte jongeman dacht dat ik het wel zou waarderen wanneer hij ongevraagd zijn hand in mijn broekje zou steken. I didn't.quote:
De enige juiste actie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een getinte jongeman dacht dat ik het wel zou waarderen wanneer hij ongevraagd zijn hand in mijn broekje zou steken. I didn't.
Mwah, liever met een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, met mannen is het zeker een aanrader!
Met mijn ex op het Scheveningse strand naar de zonsondergang zitten kijken. Ik moet zeggen dat ik dat als a-romanticus toch wel een beetje zo vond.quote:
Gewoon een nachtje doortrekken tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Zonsondergang is dan qua tijd/ervaring ook wel een stuk fijner dan zonsopkomst.
En allebei doen bedoel je? Of na een date de zonsopgang nog even meepakken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje doortrekken toch
Het was lief van jequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij voelde je toch ook wel veiliger toen ik met je mee liep?
Kan beidequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En allebei doen bedoel je? Of na een date de zonsopgang nog even meepakken?
Niet wat je wilde horen?quote:
Ik heb geen naaldhak in z'n oog geramd. Ik heb 'm slechts met mijn hak op z'n hoofd getimmerd.quote:
Snap ik, maar toch de beste actiequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen naaldhak in z'n oog geramd. Ik heb 'm slechts met mijn hak op z'n hoofd getimmerd.
Het juiste antwoord was inderdaad dat mijn aanwezigheid een groot verschil maakte.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet wat je wilde horen?
Volgens mij heb ik ook al eens gezegd dat het in deze tijd voor veel vrouwen overbodig is.
Misschien dat dat wel heel goed zou scoren bij een wat beschermd opgevoed iemand die dat juist wel weer erg zou waarderen, maar waar je die dan zou moeten vinden? In de kerk?
Je laat vrouwen een feedbackformulier invullen?quote:
Ik voelde me veiliger.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je draaide om het veiliger voelen heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |