SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg dat tegen Frank.. Man man man...quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk hoor die trainingsbeesten.. maar het gaat om de wedstrijden.
Kan onmogelijk slechter zijn dan Boilesen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoef dus niet meer te kijken, viergever op links.. drama
Nee manquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Beetje spanning is leuk.
Ik zou ook wel naar Feyenoord willen kijken maar dan moet ik blijkbaar verplicht in een clubtopic komen en daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Slim, Ajax speelt GE-WEL-DIG. Genot om naar te kijken.
Oke, had toch verwacht dat hij zou spelen vanwege het geld. Heeft Cocu zijn balletjes ter grote van lagers toch weten te vinden?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naar Feyenoord willen kijken maar dan moet ik blijkbaar verplicht in een clubtopic komen en daar heb ik geen zin in.
lagers?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, had toch verwacht dat hij zou spelen vanwege het geld. Heeft Cocu zijn balletjes ter grote van lagers toch weten te vinden?
Als jij die bagger die je uitkraamt inhoudelijk noemt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zodra het inhoudelijk over voetbal gaat, haak jij af en verschijnen er de meest irrelevante posts. Verrassend.
Doe eens normaal tegen mijn goede vriend Cavaliers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij die bagger die je uitkraamt inhoudelijk noemt.
een lager is dat hele dingquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ja die kleine balletjes
Wat een slecht voorbeeldquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ja die kleine balletjes
Vreemd zegquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord wedstrijden worden in het Feyenoord topic bekeken. Iedereen weet dat.
Kom eens met een tegenargument zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij die bagger die je uitkraamt inhoudelijk noemt.
Straks weer lekker twitteren met meherquote:
ja. twente heerenveen lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie spelen er eigenlijk om 19.45? Twente Herenveen en Feyenoord PEC?
Voor wat? Je geeft zelf aan dat hij niet op het middenveld thuishoort maar in de verdediging zonder zelf ook maar één argument te noemen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kom eens met een tegenargument zou ik zeggen.
Zou Feyenoord kijken als ik jou was.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja. twente heerenveen lijkt me wel leuk.
Mwah, Twente is zelden leukquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja. twente heerenveen lijkt me wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |