SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walgelijke opmerking.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk maakt Sigthorsson er drie.
Het gaat een moeilijke wedstrijd wordenquote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:44 schreef Gramulanion het volgende:
Hou je adviezen maar voor je Ron de Rijk, bloedhond.
quote:
Nog steeds hoor. Ik hoopte dat er gehapt werd..quote:
Wat had je ze te pakkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Ik hoopte dat er gehapt werd..![]()
Die was goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Ik hoopte dat er gehapt werd..![]()
Broer van Adriana?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:46 schreef Gramulanion het volgende:
Geel voor een speler van Dordrecht.
Je bent scherp vandaag, mijn complimentenquote:
nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Boeiend Schöne schiet hem er toch wel in.
tja..quote:
Intussen niet meer hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
Natuurlijk is dat geen rood, er loopt nog iemand naast.
Mensen zijn soms wat blind als het clubliefde betreft.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
Natuurlijk is dat geen rood, er loopt nog iemand naast.
Veel plezier. Haha.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tja..
Ik ga dus gewoon zo meteen lekker naar het Philips Stadion![]()
is goed, zie ik je daar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tja..
Ik ga dus gewoon zo meteen lekker naar het Philips Stadion![]()
Dit win je ook wel op halve kracht.quote:
PSV - Dordrecht lijkt me dan wel vermakelijk, als Dordrecht ook zo aanvallend gaat spelenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon naïef. Een op een spelen moet ge neit doen.
Ik word gek van die haperingenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:52 schreef Herqules het volgende:
hoe kan het dat mijn foxsports go 1 minuut achterloopt joh teringlijers
Netjes het overzicht bewaard inderdaad.quote:
??quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:53 schreef Kopsterk het volgende:
Godver, ik kan echt geen Gnocchi maken. Veel te kleffe bende. Gelukkig heb ik ook Zweedse gehaktballetjes.
Met Rösti-rondjes?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:53 schreef Kopsterk het volgende:
Godver, ik kan echt geen Gnocchi maken. Veel te kleffe bende. Gelukkig heb ik ook Zweedse gehaktballetjes.
Dat wordt een enorme topshow.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV - Dordrecht lijkt me dan wel vermakelijk, als Dordrecht ook zo aanvallend gaat spelen
Ik zie Dordrecht niet 9x scorenquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een enorme topshow.
0-9 ofzoiets.
Ik heb de bitrate van auto afgehaald en iets lager gezet. Nergens last van tot dusver en de kwaliteit van het beeld lijkt ook niet noemenswaardig minder.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik word gek van die haperingen
Lijkt me dat de spelers van PSV zich voorbereiden op hun eigen wedstrijd, maar goed.quote:
PSV wint bijna geen uitwedstrijden johquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet met komende december in mijn hoofd. Dan is het Dordt v PSV.
ns ff proberen danquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de bitrate van auto afgehaald en iets lager gezet. Nergens last van tot dusver en de kwaliteit van het beeld lijkt ook niet noemenswaardig minder.
3 van de 5, valt best meequote:Op zaterdag 1 november 2014 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV wint bijna geen uitwedstrijden joh
1-3, 1-3, 1-5.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1-5 bij Utrecht was niet slechtquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Erg vreemd voor een speler die boven Memphis is verkozen als talent van het jaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Mooie actie Klaassen, helaas mis. Kan gebeuren. Topspeler.
boeiendquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat de spelers van PSV zich voorbereiden op hun eigen wedstrijd, maar goed.
Tegen de mindere ploegen winnen we inderdaad.quote:
Die zitten nog onrustig te wachten tot Cocu verteld wie er nou mag spelen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat de spelers van PSV zich voorbereiden op hun eigen wedstrijd, maar goed.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, graag een update van je over de wedstrijd met Robben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, ik zou Utrecht en Willem II geen mindere ploegen willen noemen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen de mindere ploegen winnen we inderdaad.
Hendrix op de bank, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zitten nog onrustig te wachten tot Cocu verteld wie er nou mag spelen.
Maher of Gini, spannend!quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zitten nog onrustig te wachten tot Cocu verteld wie er nou mag spelen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk ik ook.. maar alleen maar omdat Maher veel geld gekost heeft anders stond Hendrix erin.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix op de bank, waarschijnlijk.
Mijn voetbalhart huilt.
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mwa, ik zou Utrecht en Willem II geen mindere ploegen willen noemen.
Ja, of omdat Maher een prima seizoen draait en meer waarde heeft in een potje tegen ADO. Zou zomaar kunnen hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk ik ook.. maar alleen maar omdat Maher veel geld gekost heeft anders stond Hendrix erin.
Hopelijk kijkt Kishna ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:58 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi is een genot om te zien spelen.
Ja dat doen ze in de Kuip nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:58 schreef Sunri5e het volgende:
Fluiten als een speler serieus geblesseerd het veld af moet
Dikzak.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pizzaatje is op.
Tijd voor de F1.
Bedanktquote:
Jouw UI komt mij bekend voor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pizzaatje is op.
Tijd voor de F1.
Wat voor pizza? Weet nog niet wat ik ga eten vanavond.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pizzaatje is op.
Tijd voor de F1.
Die BBQ-chicken pizza's zijn fijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat voor pizza? Weet nog niet wat ik ga eten vanavond.
Eerst nog maar een glas Captain Morgan
Blegh .. niet te nassen die zooi!quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom die vergelijking?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat doen ze in de Kuip nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit.
Mogen ze wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax mag echt geen kampioen worden met dit soort voetbal
Van Dr Oetker?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die BBQ-chicken pizza's zijn fijn.
Wat prefereer jij dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:01 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Blegh .. niet te nassen die zooi!
Huisgemaakt met sardines, paprika, verse tomaat, tonijn, pesto rosso, mozarella en olijven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oeh die zijn echt te lekker ja, mits van Dr Oetker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Die BBQ-chicken pizza's zijn fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
LOLLLLLL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet welke ik gister had, niet op gelet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oeh die zijn echt te lekker ja, mits van Dr Oetker.
HAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lekker. Hoelang was je daarmee bezig?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huisgemaakt met sardines, paprika, verse tomaat, tonijn, pesto rosso, mozarella en olijven.
20 minuutjesquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lekker. Hoelang was je daarmee bezig?
Zit diep hè?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Zit Bazoer weer eens niet bij de selectie nee? Wat een progressie boekt die jongen toch.
Doe eens een gok.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goh, ben benieuwd welke ploeg gescoord heeft
Enige speler met clubliefde die ze niet kunnen kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal niet, in tegendeel. Het zorgt juist voor een goede lach, nu hij niet verder komt dan een paar potjes in de Jupiter League, terwijl Hendrix de sterren van de hemel speelt.quote:
Ah jij gaat blijkbaar met hem om.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige speler met clubliefde die ze niet kunnen kopen
Ook niet veel. Inclusief deeg?quote:
Nog niet geprobeerd.quote:
Erg geloofwaardigquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
Helemaal niet, in tegendeel. Het zorgt juist voor een goede lach,
Bodempje gekocht zoals ik net al zei, anders duurt dat ook wel een half uurtje, en dan moet je nog even wachten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook niet veel. Inclusief deeg?
Ik weet er niks vanaf, heb zelf nooit een pizza gemaakt.
Vreemde vergelijkingquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helemaal niet, in tegendeel. Het zorgt juist voor een goede lach, nu hij niet verder komt dan een paar potjes in de Jupiter League, terwijl Hendrix de sterren van de hemel speelt.
Ah.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
bodempje was wel uit de winkel uiteraard.
Kind van de club Hans.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah jij gaat blijkbaar met hem om.
Ach, nog steeds beter dan Milik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
achterlijke wil ook even 5 man uitspelen
Waarom? Bazoer ging naar Ajax vanwege een grotere kans op speeltijd, daar zij jongere gasten sneller de kans geven. Hendrix kon ook naar Ajax, maar ging voor zijn kans bij PSV. De een speelt wekelijks op de vrijdagavond, de ander elk weekend (en in Europa).quote:
Gelukkig komt PSV nog.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het is een slechte wedstrijd.
Ja, en vervolgens gedumpt door de club.quote:
Goeie vergelijking ja.quote:
Ik heb al zin in de voetbalshow van PSV.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens gedumpt door de club.
Hobo, gelijkwaardig aan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, nog steeds beter dan Milik.
Je hoeft aan mijn teksten niet te twijfelen. Hoewel ik snap dat je wilt scoren nadat Davy en ik je afgelopen woensdag even goed op je plek hebben gezet.quote:
Hendrix is anderhalf jaar ouder.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom? Bazoer ging naar Ajax vanwege een grotere kans op speeltijd er, daar zij jongere gasten sneller de kans geven. Hendrix kon ook naar Ajax, maar ging voor zijn kans bij PSV. De een speelt wekelijks op de vrijdagavond, de ander elk weekend (en in Europa).
Dat is net als wanneer Narsingh naar Ajax zou zijn gegaan het pure clubliefde noemenquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goeie vergelijking ja.
Iemand die als kind op de gelbe wand stond en iemand die er niks mee heeft.
Leeftijd lijkt me niet heel relevant. Riedewald zit wekelijks bij de selectie van het eerste, is één maand ouder dan Bazoer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hendrix is anderhalf jaar ouder.
daaromquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, nog steeds beter dan Milik.
Stond Narsing jarenlang in de Arena ja? Bezocht hij elke wedstrijd?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is net als wanneer Narsingh naar Ajax zou zijn gegaan het pure clubliefde noemen
Hendrix voetbalt beter op het middenveld dan centraal achterin, ben wel gecharmeerd van hem.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hendrix, welke hype heeft bedacht dat hij kan voetballen. Men roept elkaar ook maar na he.
Net als dat Willems ineens niet meer van die fratsen heeft. Balletje onder de voet ga je vanavond ook gewoon zien, ook al zegt thijs van niet.
Bazoer zit nog niet zo lang bij Ajax, dus heeft hij langer de tijd nodig om aan het Ajax-systeem en zijn nieuwe positie te wennen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leeftijd lijkt me niet heel relevant. Riedewald zit wekelijks bij de selectie van het eerste, is één maand ouder dan Bazoer.
Gaat inderdaad tijd in zitten om hem een Ajax speler te maken en al zijn fouten van zijn vorige club af te leren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bazoer zit nog niet zo lang bij Ajax, dus heeft hij langer de tijd nodig om aan het Ajax-systeem en zijn nieuwe positie te wennen.
Die heb je even goed te pakken zeg, jij hebt echt veel aanzien nuquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk hafcfan nu even met zijn mond vol tanden staan nu hij er achter komt dat Gotze al vanaf zijn 9de bij Dortmund zat.
Ja dan ben je ook echt per se een supporter.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk hafcfan nu even met zijn mond vol tanden staan nu hij er achter komt dat Gotze al vanaf zijn 9de bij Dortmund zat.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die heb je even goed te pakken zeg, jij hebt echt veel aanzien nu
Kan het niet zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo roll ik. Mensen op hun plek zetten dit dat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Ook daar zet ik mijn vraagtekens bij, en ik ben niet de enige. Ik vind dat hij absoluut niet op het middenveld thuishoort. Hij heeft in de afgelopen tijd weinig tot geen progressie geboekt (het feit dat hij, wat, negen maanden(?) niet mocht voetballen na zijn overstap zal ook niet geholpen hebben), sterkt die mening.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bazoer zit nog niet zo lang bij Ajax, dus heeft hij langer de tijd nodig om aan het Ajax-systeem en zijn nieuwe positie te wennen.
[..]
Oké.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook daar zet ik mijn vraagtekens bij, en ik ben niet de enige. Ik vind dat hij absoluut niet op het middenveld thuishoort. Hij heeft in de afgelopen tijd weinig tot geen progressie geboekt (het feit dat hij, wat, negen maanden(?) niet mocht voetballen na zijn overstap zal ook niet geholpen hebben), sterkt die mening.
Hij vergooit zijn talent door niet als verdediger door te gaan, vind ik dan.
Goede vergelijking Riktwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 19:08:36Naar #PSV - #ADO. Ik denk dat ADO kanonnenvoer is en met 5-1 eraf gaat. Net als 25 jaar geleden Steaua Boekarest. reageer retweet
Dit wordt vaak gezegd door mensen die een mening verdedigen waar ze eigenlijk niet achter staan.quote:
Fair enough, ik denk dat hij wél veel talent heeft op die positie. Op dit moment is Riedewald gewoon iets verder.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook daar zet ik mijn vraagtekens bij, en ik ben niet de enige. Ik vind dat hij absoluut niet op het middenveld thuishoort. Hij heeft in de afgelopen tijd weinig tot geen progressie geboekt (het feit dat hij, wat, negen maanden(?) niet mocht voetballen na zijn overstap zal ook niet geholpen hebben), sterkt die mening.
Hij vergooit zijn talent door niet als verdediger door te gaan, vind ik dan.
Die Rikquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede vergelijking Riktwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 19:08:36Naar #PSV - #ADO. Ik denk dat ADO kanonnenvoer is en met 5-1 eraf gaat. Net als 25 jaar geleden Steaua Boekarest. reageer retweet
Ging jij niet rond deze tijd doen alsof je een avond weg bent?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt vaak gezegd door mensen die een mening verdedigen waar ze eigenlijk niet achter staan.
Ik zei misschien, mis ik de 2e helft.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ging jij niet rond deze tijd doen alsof je een avond weg bent?
Dit wordt vaak gezegd door mensen die zélf wel eens doen alsof ze een avond weg zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ging jij niet rond deze tijd doen alsof je een avond weg bent?
Zodra het inhoudelijk over voetbal gaat, haak jij af en verschijnen er de meest irrelevante posts. Verrassend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit wordt vaak gezegd door mensen die een mening verdedigen waar ze eigenlijk niet achter staan.
22quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een troepwedstrijd dit. Hoeveel keer is de bal teruggespeeld naar Cillessen?
Meteen z'n holmaat verdedigenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit wordt vaak gezegd door mensen die zélf wel eens doen alsof ze een avond weg zijn
40-45quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een troepwedstrijd dit. Hoeveel keer is de bal teruggespeeld naar Cillessen?
Inderdaad een beetje de probleem van deze pot.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:18 schreef Tyron het volgende:
![]()
![]()
vanaf minuut 1 is al bekend dat ajax gaat winnen, verder word ik een beetje moe van dit potje
Ik geef een keer een zelfde soort reactie en dan ben ik meteen zijn holmaat. Right. Zwakke reactie.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit er voor haar voetbalkennis
Ik dacht al, waarom word ik nou niet uitgenodigd? Maar het gaat dus om voetbalkennis en niet om uiterlijk, jammer weer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, maar kan ze niet beter gewoon gaan koken ofzo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Stuk beter dan die Wilders lookalike van het Nederlands vrouwen elftalquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stuk beter dan die Wilders lookalike van het Nederlands vrouwen elftal
Scherp opgemerktquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben ze iets tegen SCHILDER of zo?
Iedere voetballiefhebber moet iets tegen Robbert Schilder hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben ze iets tegen SCHILDER of zo?
ik zou haar keihard rakenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:Tussendelinies twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 19:23:54De eerste helft van Sigthorsson: 0 schoten, 0 keypasses, 3 keer van de bal gezet en 50% aangekomen passes. #ajador reageer retweet
0 keypasses watquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zaterdag 01-11-2014 om 19:23:54De eerste helft van Sigthorsson: 0 schoten, 0 keypasses, 3 keer van de bal gezet en 50% aangekomen passes. #ajador reageer retweet
Maar Siggy is fysiek wel veel verder dan Milik!!!!!!quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Siggy is fysiek wel veel verder dan Milik!!!!!!
Dan lijkt me Zeefuik wel wat voor julliequote:Op zaterdag 1 november 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Siggy is fysiek wel veel verder dan Milik!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan lijkt me Zeefuik wel wat voor jullie
Ik dacht dat Jan van Halst daarvoor was met de Piro.. piero.. pie ar oh..quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de hersenloze users is er Regi Blinker om die groep te vertegenwoordigen.
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat Verhoeven wel is, dat hadden dikke maatjes geweest dan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee, die vindt zichzelf hoogleraar Voetbal.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jan van Halst daarvoor was met de Piro.. piero.. pie ar oh..
Daar geven ze de voorkeur aan de leeuw, hoesen en islamovic.quote:
Ze moeten eens kijken hoe Siggie op de trainingen speelt.. WAT EEN BAASquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
Leuk hoor die trainingsbeesten.. maar het gaat om de wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten eens kijken hoe Siggie op de trainingen speelt.. WAT EEN BAAS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |