SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 02-11-2014 14:51:22 ]![]()
Ik heb vandaag mijn eerste echte trail gelopen en het was leuk. Het was niet de meest spannende trail van het jaar maar ik heb erg genoten. Het was allemaal erg kneuterig, dat dan weer wel. Er werd op een gegeven moment omgeroepen "nou, laten we maar eens gaan starten dan" terwijl iedereen nog rustig met elkaar stond te keuvelen
. Er heerste gewoon gemoedelijke sfeer. En het was voor mij een thuiswedstrijd dus er liepen ook veel bekende gezichten rond. Het zat vandaag eigenlijk ook allemaal mee. Het was heerlijk weer om door het bos te lopen en de trail was niet overdreven zwaar. Ik stond helemaal vooraan maar dat was wel iets teveel van het goede. Ik heb mij ook al vrij snel terug laten zakken totdat we op de helft waren waarna ik nog heb kunnen versnellen. Het was wel erg wennen om de juiste lijn te vinden. En mijn schoenen waren achteraf ook niet helemaal geschikt voor dit soort loopjes. Ik heb een paar Inov-8 X-Talon-212 maar daarmee kan je eigenlijk niet echt lekker snelheid maken zodra de ondergrond ook maar enigszins verhard is. Dat merkte ik goed toen we een stuk over een fietspad moesten lopen. Daar ga je dan toch wel last van krijgen.
Het viel mij uiteindelijk niet tegen. Ik kon in de laatste kilometers het verval aardig beperkt houden. En ook de laatste heuvel op, waar veel mensen gingen wandelen ging voor mijn gevoel als een speer. Na afloop ben ik nog even blijven hangen om de andere lopers binnen te zien komen. Het was heerlijk vertoeven in het zonnetje al moest je toch echt wel een jas aantrekken. Er was ook minder toeloop zag je wat ik daar deed hihi dan ik had verwacht maar dat had ook wel iets. Het is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben alvast aan het kijken voor een paar geschikte schoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 01-11-2014 18:58:55 (hihi) ]![]()
Ik mag morgen eindelijk mijn Pearl Izumi trailers uitlaten
En trouwens.... 55' - ers op de Zevenheuvelenloop?
F means you're fucked![]()
Als het een beetje tegenzit zou het ook zomaar een 56'er kunnen worden hoor. Misschien dat dat je geruststelt...quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:27 schreef YUR het volgende:
Ik mag morgen eindelijk mijn Pearl Izumi trailers uitlaten
En trouwens.... 55' - ers op de Zevenheuvelenloop?
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 01-11-2014 19:07:44 ]![]()
@YUR: Troost het je dat ik maar voor een 58-er ga?
Mooie tijd Guard!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Puike richttijden!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha ook een leuke tijd jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:39 schreef Corniel het volgende:
@YUR: Troost het je dat ik maar voor een 58-er ga?
Mooie tijd Guard!
Ren je het eerste stukje met ons mee?![]()
![]()
Fuck....nu begin ik te twijfelen of ik wel voor de 50 moet gaan bij de Sallandtrail....F means you're fucked![]()
Mja, je hebt natuurlijk al een paar marathons gelopen, dus die 75km moet ook wel lukken hoor. Kom je wel op de mooie plekjesquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:06 schreef YUR het volgende:
Fuck....nu begin ik te twijfelen of ik wel voor de 50 moet gaan bij de Sallandtrail....![]()
![]()
Ik verdenk Devv ervan een robot te zijnquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Even snel eennaar iedereen, ik ben jullie nog niet vergeten maar kom voorlopig even niet in dit topic. Want als ik hier lurk, wil ik lopen en dat gaat gewoon nog niet. Kennelijk echt flink overbelast, nog steeds last van kuiten maar ook een halve hernia. Misschien toch maar eens naar de dokter
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
75quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mja, je hebt natuurlijk al een paar marathons gelopen, dus die 75km moet ook wel lukken hoor. Kom je wel op de mooie plekjes
Man...ik heb nog geen normale 42 gelopen, dus ik ben al als de dood voor 50
Ik kan er met mijn hoofd ook niet helemaal bij, 75 km lopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is een stuk minder zwaar dan Loch ness denk ik. En je kan hem gewoon als trailtoerist lopen. Komt echt wel goed. Veel verzorgingsposten met allemaal taart enzo. Daar lekker rustig even wat eten en drinken. Gewoon genieten!quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:09 schreef YUR het volgende:
[..]
75
Man...ik heb nog geen normale 42 gelopen, dus ik ben al als de dood voor 50![]()
Hmmm taart
Het langste wat ik ooit gesport heb is 180 km fietsen op één dag op fietsvakantie, iets minder dan 9 uur. Maar met 75km lopen ben ik denk ik langer bezig en lopen is een stuk zwaarder dan fietsen.
50km ben ik dan weer niet zo bang voor, als 42 lukt zonder neer te vallen na de finish, lukken die extra 8 ook nog wel. Alleen de spierpijn..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooi programma wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is een stuk minder zwaar dan Loch ness denk ik. En je kan hem gewoon als trailtoerist lopen. Komt echt wel goed. Veel verzorgingsposten met allemaal taart enzo. Daar lekker rustig even wat eten en drinken. Gewoon genieten!
Eerst de CPC, 6 dagen daarna de Salland Trail, 4 weken daarna Parijs Marathon, 3 weken daarna Koning van Spanje
Zeg je baan maar vast opquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi programma wel.
Eerst de CPC, 6 dagen daarna de Salland Trail, 4 weken daarna Parijs Marathon, 3 weken daarna Koning van Spanje
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
SPOILER: Verslag van vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik heb een mooie tijd in het zonnetje gelopen
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 01-11-2014 19:30:54 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Haha dat ziet er goed uit ja!quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi programma wel.
Eerst de CPC, 6 dagen daarna de Salland Trail, 4 weken daarna Parijs Marathon, 3 weken daarna Koning van Spanje![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dan een paar weken daarna ook nog eens de 6/ 9 uursestafette bij Haag. Die zou je ook solo kunnen doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi programma wel.
Eerst de CPC, 6 dagen daarna de Salland Trail, 4 weken daarna Parijs Marathon, 3 weken daarna Koning van Spanje![]()
I'm doomedquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Volgens mij is dan een paar weken daarna ook nog eens de 6/ 9 uursestafette bij Haag. Die zou je ook solo kunnen doen.
SPOILER: off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mja, ik bedoelde meer om hele dagen met je benen omhoog te gaan liggen, zoals fulltime sporters kunnen doenquote:
Ambtenaar, ik regel wel een stoel voor mn benen. En mijn ladeblok is ook al getest en goedgekeurdquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, ik bedoelde meer om hele dagen met je benen omhoog te gaan liggen, zoals fulltime sporters kunnen doen
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:22 schreef Guard het volgende:
Geniaal verslag!SPOILER: Verslag van vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik heb een mooie tijd in het zonnetje gelopenErg goed gelopen en een forse verbetering!
nogmaals hulde!
![]()
Guardgoed zeg! Wat een verbetering!!
Ik voorzie inmiddels een gemoedelijke, rustige LVML, want ik ben ontzettend verkouden en nies me een ongeluk en meneer Y (die bij me blijft lopen) heeft morgen vermoedelijk een kater
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooi verslag!quote:![]()
Alleen een vraagje: wat bedoel je met "de favorietenrol in de schoenen geschoven krijgen"?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef Yuki het volgende:
Die instellingsregeling is ook te belachelijk voor woorden! Maar mooi ditSPOILER: off-topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nou ja soms geven ze de lage nummers aan de toppers, dus als je dan startnummer 4 krijgt, slik je wel evenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi verslag!![]()
Alleen een vraagje: wat bedoel je met "de favorietenrol in de schoenen geschoven krijgen"?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:22 schreef Guard het volgende:
Das een flinke verbetering, gefeliciteerd! Volgende HM nu dus maar richting de 1:30SPOILER: Verslag van vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Ik heb een mooie tijd in het zonnetje gelopen![]()
![]()
Hahaha als het zo zou werken, graagquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:37 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Das een flinke verbetering, gefeliciteerd! Volgende HM nu dus maar richting de 1:30![]()
Maar de volgende is al over 4 weken, in een tropisch klimaat, om 6.30 's ochtends. Dat wordt een duurloopje met een medaille als beloning
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Op het eiland van m'n moederquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha als het zo zou werken, graag![]()
Maar de volgende is al over 4 weken, in een tropisch klimaat, om 6.30 's ochtends. Dat wordt een duurloopje met een medaille als beloning![]()
succes !!!![]()
Is het echt altijd binnen een dag vol? Ik wilde er nog wel even over nadenken..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een dag?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Is het echt altijd binnen een dag vol? Ik wilde er nog wel even over nadenken..![]()
![]()
Missie volbracht
Erasmusronde (10km) uigelopen binnen het uur. Er stond 57:30 op de klok toen ik over de finish kwam, ben benieuwd naar de netto tijd.
Het strijdplan was de eerste 5km in 30minuten en daarna versnellen. Uiteindelijk bleek het door jullie voorspelde wedstrijdeffect inderdaad te bestaan, de eerste km ging in 5:23. De 5km doorkomst was in 27:55. Daar kreeg ik super support mevrouw en mn zoontje
Na ongeveer 7km begon het moeilijker te gaan en was goed te merken dat mn maximale afstand tot nu 8,5km was. Maar tanden op elkaar gezet en snelheid er redelijk in kunnen houden. Finishen was heerlijk, zeker gezien de tijd op de klok.
Al met al ben ik best trots op het verloop van mn eerste wedstrijdloopje.
http://app.endomondo.com/workouts/432250984/10707661![]()
mooi zo !quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:06 schreef RunnerAdd het volgende:
Missie volbracht
Erasmusronde (10km) uigelopen binnen het uur. Er stond 57:30 op de klok toen ik over de finish kwam, ben benieuwd naar de netto tijd.
Het strijdplan de eerste 5km in 30minuten en daarna versnellen. Uiteindelijk bleek het jullie voorspelde wedstrijdeffect inderdaad te bestaan, de eerste km ging in 5:23. De 5km doorkomst was in 27:40. Daar kreeg ik super support mevrouw en mn zoontje
Na ongeveer 7km begon het moeilijker te gaan en was goed te merken dat mn maximale afstand tot nu 8,5km was. Maar tanden op elkaar gezet en snelheid er redelijk in kunnen houden. Finishen was heerlijk, zeker gezien de tijd op de klok.
Al met al ben ik best trots op het verloop van mn eerste wedstrijdloopje.
http://app.endomondo.com/workouts/432250984/10707661![]()
paar uur...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Is het echt altijd binnen een dag vol? Ik wilde er nog wel even over nadenken..Ja doei.![]()
Oke, laat dan maarmisschien bedenkt iemand zich nog t.z.t
Daar hebben ze dan weer een uitgebreide reservelijst voor. Waar je je ook voor in moet schrijvenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, laat dan maarmisschien bedenkt iemand zich nog t.z.t
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: