Too slow lady, too slowquote:
Jij mag dat altijd hoorquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben sowieso een dieseltje... slecht op gang komen maar daarna jonguh
Ik wil ook een motor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik ga eens kijken of mijn motortje aanslaat en zo, olie peilen en dan camera uittesten
Ik blijf lekker in het Zuiden, dus een eventueel kopje thee moet wachten
Sparenquote:
Eerst rijbewijs.quote:
Succes! En wie weet toeren we straks met een groepje door het landquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst rijbewijs.
Eindelijk een goede rijschool/instructeur gevonden. Zodra hij een goed moment voor het AVB-examen heeft kunnen bemachtigen gaan we de lessen inplannen.
Oh the mental imagequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! En wie weet toeren we straks met een groepje door het land
FOKKERS OF ANARCHY!
...of zo.
Je weet dat het pas 14.00uur is he?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
Zo dat was weer een productieve zaterdag.
Ja, maar ik vind dat ik genoeg gedaan heb.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat het pas 14.00uur is he?
Verstop ze maarquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh the mental image. Zolderkamerautisten op een motor. Hide your wives and daughters
.
Okayquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat ik genoeg gedaan heb.
Ik ben kaal en dik, dus prima postuur voor een biker.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh the mental image. Zolderkamerautisten op een motor. Hide your wives and daughters
.
Al gedaan. Ik ga maximaal scoren deze ronde.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
OkayDat kan natuurlijk, dus nu optimaal extra genieten van je vrije tijd?
Voetbalmanager nog aanpassen?
Tats en wat lelijke bling bling en je kan je eigen clubje beginnen jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben kaal en dik, dus prima postuur voor een biker.
Op een Harley of een chopper, dan wel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben kaal en dik, dus prima postuur voor een biker.
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes! En wie weet toeren we straks met een groepje door het land
FOKKERS OF ANARCHY!
...of zo.
Ik heb al tats.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tats en wat lelijke bling bling en je kan je eigen clubje beginnen ja
Uiteraard, iets anders wil ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een Harley of een chopper, dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |