Maar je hebt hem wel, dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 3 november 2014 13:52 schreef GlenSpey het volgende:
Tuurlijk, heb ik na 20 keer opnieuw eindelijk de achi + pet moet je weer lvl 85 zijn om het te gebruiken. Mijn enige healer die op een rustigere server zat was dus pas lvl 80
Op drukke servers kan dit echt niet gedaan worden, heb je er bijna 50 vliegt er weer een andere mongool net die laatste ring in voor je neus. Zelfs op maandagmiddag is het spel niet rustig genoeg...
Wat is dit? Heb ik wat gemist?quote:
Pet?quote:Op maandag 3 november 2014 13:52 schreef GlenSpey het volgende:
Tuurlijk, heb ik na 20 keer opnieuw eindelijk de achi + pet
Geen pet maar een toy, wel een leuke: (blazing wings)quote:Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Pet?
Dan moet ik die stomme achi ook maar eens gaan halen
Ik verdomme al een week niequote:Op maandag 3 november 2014 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen heb ik al 3 dagen geen WoW gespeeld, welk is deze?
Net in 1x gehaald zonder vals spelenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:03 schreef GlenSpey het volgende:
Geen idee, lijkt me trouwens ondoenlijk om zonder exploit te halen. Of ze moeten die ringen per speler doen, soort van instanced dus.
Ja, de ringen deel je nu niet meer met anderen dus er zijn altijd genoeg ringen nuquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net in 1x gehaald zonder vals spelen(ok, er was eigenlijk niemand die het ook aan het doen was, plenty ringen)
Oh daarom was het zo stil op Battlenetquote:Op maandag 3 november 2014 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen heb ik al 3 dagen geen WoW gespeeld, welk is deze?
Oke!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb helemaal geen fokkers op battlenet behalve isa <3
voeg mij toe jmxd#2355
Ik heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb helemaal geen fokkers op battlenet behalve isa <3
voeg mij toe jmxd#2355
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Oh daarom was het zo stil op Battlenet![]()
Dat hebben we wel eens in tradechannel gedaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.wowhead.com/class=9
Moet je voor de lol eens rechtermuisklik en Vertalen naar Nederlands doen.
Dark Bargain= Dark Koopje
Wat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dat hebben we wel eens in tradechannel gedaan
LFM Spoor van de Grote Kruisvader 10, Helers en schadetoebrengers!
LF Strijder, Priester, Ridder des Doods en Magusquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dat hebben we wel eens in tradechannel gedaan
LFM Spoor van de Grote Kruisvader 10, Helers en schadetoebrengers!
Tovernaar en Krijger *quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
LF Strijder, Priester, Ridder des Doods en Magus
Tovenaar is Wizzardquote:
In Duitse WoW heet Rogue ook gewoon echt Schurkequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:33 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.wowhead.com/classes
Schurk
Priesters zijn gewijd aan het spirituele, en uiten hun onwankelbaar geloof door het dienen van de mensen. Al duizenden jaren lang hebben ze achter de grenzen van hun tempels en het comfort van hun heiligdommen, zodat ze hun bondgenoten kunnen ondersteunen in het door oorlog verscheurde land. In het midden van verschrikkelijke conflict, geen held vraagtekens bij de waarde van de priesterlijke orders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tovenaar is Wizzard
[..]
In Duitse WoW heet Rogue ook gewoon echt Schurke
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Priesters zijn gewijd aan het spirituele, en uiten hun onwankelbaar geloof door het dienen van de mensen. Al duizenden jaren lang hebben ze achter de grenzen van hun tempels en het comfort van hun heiligdommen, zodat ze hun bondgenoten kunnen ondersteunen in het door oorlog verscheurde land. In het midden van verschrikkelijke conflict, geen held vraagtekens bij de waarde van de priesterlijke orders.
Hehe die bouten. Zijn zeker vroeger timmerman geweestquote:Tovenaars zijn meesters van de demonische kunsten. Gekleed in een doek, ze blinken uit in het gebruik van vloeken, vuren bouten van brand of schaduw, en roepen de demonen om hen te helpen in de strijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |