SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
[ Bericht 1% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 01-11-2014 12:58:06 ]![]()
Dacht dat je niet kon fietsen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was bijna onwerkelijk om met dit weer in de zon tussen de kale bomen en herfstbladeren te rijden![]()
Weer was heerlijk.
Toch maar even mn vaders nieuwe fiets geleend voor een "proefritje".
Heb nu segmenten gemeen met Gripper en sta achter hem
Edit: Ik ben ergens sneller
[ Bericht 34% gewijzigd door Fretwork op 01-11-2014 13:30:02 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik heb m'n winter al gehad vorige week in Moskouquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:23 schreef quinoahipster het volgende:
Winter is een hoax, het blijft gewoon tot in lengte van dagen dit soort weer![]()
Veldtoertocht gereden in Nunspeet, ruim 80 km op de MTB.Nog nooit zo ver op dat ding gereden. Ik zat te twijfelen tussen de 60 en de 80 km, maar ben wel blij dat ik de 80 heb gedaan, de extra lus was één van de leukste stukken van het parkoers. Beetje draaien en keren, licht op en af.
De eerste 40 km was vooral veel rechtdoor. Dat is niet zo mijn ding in het bos. Daar werd ik door jan en alleman voorbijgereden. Op de technische stroken reed ik dan vaak weer achterop groepjes. Maar daar kon je er dan niet langs.
Wel leuk, maar ook wel een beetje moe nu.![]()
Ik heb vandaag ook de veldtoertocht in Nunspeet gereden. Alleen de 60km omdat ik met iemand meereed naar de tocht (met de auto) en hij anders lang op mij zou moeten wachten. Anders had ik de 80km ook wel gedaan. Het was een mooie tocht met 1700 man als opkomst dus wel druk.![]()
Het advies van Patroon z`n trainert ook maar ten harte genomen en nóg een tandje terug geschakeld vandaag. Ruim 2,5 uur op de fiets, lekker laag in D1. Voelde eigenlijk best comfortabel. Conditioneel kan ik de kilometers die ik nu rij prima aan, maar m`n houding op deze fiets is nog steeds niet wat he moet zijn.. Weer eens thuis gekomen met gruwelijk pijnlijke nek en schouderbladen en dikke zadelpijn.
Nu maar eens écht snel een nieuw zadel halen. En ik ben ergens ook bang dat een nieuwe fiets iets sneller moet komen dan voorjaar 2015, wil ik plezier in het fietsen houden.. Zeker nu ik de kilometers juist zo graag wil gaan opvoeren.![]()
Wat een weertje vandaag... En natuurlijk de bijbehorende bejaarde medemens op de elektrische fiets.
Normaal gesproken rij ik hier wat rondjes richting Leiden, Rottemeren of Hoek v Holland, had voor vandaag bedacht Leiden en Rottemeren te combineren en een lekker ritje van 80 km te maken. Na 70 km, rechts naar huis, waren de beentjes nog goed dus ook Hoek er nog aan geplakt. Heerlijk, 120 km op de racert. Nu wel goed moe
http://www.strava.com/activities/214224444![]()
Leidenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:45 schreef Spykerracing90 het volgende:
Wat een weertje vandaag... En natuurlijk de bijbehorende bejaarde medemens op de elektrische fiets.
Normaal gesproken rij ik hier wat rondjes richting Leiden, Rottemeren of Hoek v Holland, had voor vandaag bedacht Leiden en Rottemeren te combineren en een lekker ritje van 80 km te maken. Na 70 km, rechts naar huis, waren de beentjes nog goed dus ook Hoek er nog aan geplakt. Heerlijk, 120 km op de racert. Nu wel goed moe
http://www.strava.com/activities/214224444
20km op de stadsfiets gefietst net, wat een kut fiets
Wel biertjes op het terras bij het strand![]()
![]()
probeer eens als je dat al niet doet met gebogen ellebogen te rijden. Zo wordt de klap/hobbel of oneffenheid telkens opgevangen door je ellebogen en niet door je nek/schouders.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:29 schreef Levitas het volgende:
Weer eens thuis gekomen met gruwelijk pijnlijke nek en schouderbladen
Draag je een petje of onder je helm? Het klinkt raar, maar doordat je dan wat meer naar boven moet kijken langs de pet krijg je ook pijn in je nek/schouders. De oogspieren zijn verbonden met je nekspieren. Een zonnebril met een dik montuur kan dit verschijnsel ook veroorzaken.
Zelf rijd ik ook met een petje, maar dan met het klakske omhoog en heb nergens last van. Met het klakske naar beneden heb ik ook pijn in de nek.![]()
Waarschijnlijk heb je dan ook maar iets meer kilometers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:59 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zozo meneertje hoogtemeter. Zelfs ik uit het vlakke Groningen zit al op meer dan 60k
Vandaag er weer 700 bij in ieder geval.![]()
![]()
voor het opvangen van het zweet. Je hebt ook van die zakdoeken die je onder de helm kan doen, maar dat ziet er niet uit. En omdat ik een kale hoofdhuid heb is het ook nog eens beter tegen de zon.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:09 schreef fl4puit het volgende:
Vraag ik me al even af; waarom rijd je eigenlijk met een petje?![]()
Ja, ellebogen zijn altijd gebogen, dus daar zou het niet aan moeten kunnen liggen. Geen petje onder m`n helm, maar vandaag wel een zonnebril op gehad, dat zou één van de oorzaken kunnen zijn. Naast het feit dat m`n zit eigenlijk gewoon iets te lang is. Combinatie van, maar prettig is het allerminstquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:06 schreef Wielracer het volgende:
[..]
probeer eens als je dat al niet doet met gebogen ellebogen te rijden. Zo wordt de klap/hobbel of oneffenheid telkens opgevangen door je ellebogen en niet door je nek/schouders.
Draag je een petje of onder je helm? Het klinkt raar, maar doordat je dan wat meer naar boven moet kijken langs de pet krijg je ook pijn in je nek/schouders. De oogspieren zijn verbonden met je nekspieren. Een zonnebril met een dik montuur kan dit verschijnsel ook veroorzaken.
Zelf rijd ik ook met een petje, maar dan met het klakske omhoog en heb nergens last van. Met het klakske naar beneden heb ik ook pijn in de nek.![]()
![]()
Super weertje vandaag, lekker rondje kort/kort gefietst
Op het eind begon het wel wat af te koelen/bewolking.
Dit jaar de 20k km doorbroken iig![]()
![]()
Netjes.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:37 schreef ddx het volgende:
Super weertje vandaag, lekker rondje kort/kort gefietst
Op het eind begon het wel wat af te koelen/bewolking.
Dit jaar de 20k km doorbroken iig
Het meeste van de mensen die hier posten denk ik.![]()
Dat is het dus vooral. Je rijdt niet op de goede kadermaat/afstelling. Het kan niet zo zijn dat je schouderpijn krijgt omdat je de klep van je koerspet naar benee hebt. Beter koop je inderdaad een beter passende fiets anders blijf je maar aanmodderen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:20 schreef Levitas het volgende:
Naast het feit dat m`n zit eigenlijk gewoon iets te lang is.![]()
No shit sherlockquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan ook maar iets meer kilometers.
Vandaag er weer 700 bij in ieder geval.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |