Ok.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus, stel wijvenik was nog minder zenuwachtig
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:31 schreef Sardu het volgende:
Is het zo eng om een stel andere mensen te ontmoeten?
Dan toch nog minder?quote:
Olliquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan toch nog minder?
Zijn jullie er al uit welke film je in het dierenpark gaat kijken onder het genot van een lekkere pop soda?
Is dat een Feyenoorder?quote:
Heul niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
De pagina had ook beter mogen linken
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
De pagina had ook beter mogen linken
Het is nog serieus een Feyenoorder ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:37 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Het diafragma had iets groter gemogen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:41 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
[..]
Het is nog serieus een Feyenoorder ook.![]()
![]()
Staan ze met z'n allen in de rij voor een gevulde handoek met slachttanden en 2 knopen.![]()
jij kon geen fast food etenquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus, stel wijvenik was nog minder zenuwachtig
quote:
quote:
Ik doe het liever ook niet. Maar niet kunnen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nou nou moet dat weer zo agressief![]()
Was jij niet dat schattige meisje met krulletjes en een beugel?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja![]()
Iets met prive en iets met shit eng genoeg zijn maar toch doen dus stom als je dat belachelijk maakt.
Wat staat hierquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja![]()
Iets met prive en iets met shit eng genoeg zijn maar toch doen dus stom als je dat belachelijk maakt.
Uh jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was jij niet dat schattige meisje met krulletjes en een beugel?
Zou dat als mascotte gebruiken.
ach jonge komt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja![]()
Hopelijk niet huilenquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ach jonge komt allemaal wel goed![]()
wat doe jij morgen na psv?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:48 schreef Sardu het volgende:
Geo had vlinders in z'n buik van FL?
Of begrijp ik het niet goed?
Toch jammer dat je soms een Feyenoorder gelijk moet geven.quote:
leg buitenspel eens uit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch jammer dat je soms een Feyenoorder gelijk moet geven.
Ik slik mijn trots in en doe dat dan ook.
quote:
Nee meer iets met kluizenaar, zolderautist, paranoide, vreemde eng vinden..quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:48 schreef Sardu het volgende:
Geo had vlinders in z'n buik van FL?
Of begrijp ik het niet goed?
En dan zeggen dat wij wijven zijn. Mooi man.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee meer iets met kluizenaar, zolderautist, paranoide, vreemde eng vinden..
Eckte FOK!ker
Kjoet tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij wijven zijn. Mooi man.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij wijven zijn. Mooi man.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee meer iets met kluizenaar, zolderautist, paranoide, vreemde eng vinden..
Eckte FOK!ker
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, die avond was echt spontaan en ik zat op de fiets.. lekkere frisse wind, muziek klonk goed.. ik reed met 28.4 km/u richting het stationalles voelde eigenlijk wel goed.
Pardonquote:
Wat doe je stoer battieboy .. jij ging als een kut nerdje meteen posten op FOK! hoe baas ik wasquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:53 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Sindsdien gaat het wel ietsje beter met je?
Alleen als je met schelle stem krijst met een sigaret in je mondhoek, dan ben je een wijf.quote:
ik overdreef.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doe je stoer battieboy .. jij ging als een kut nerdje meteen posten op FOK! hoe baas ik was
Gedrocht.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alleen als je met schelle stem krijst met een sigaret in je mondhoek, dan ben je een wijf.
Ohquote:
Ik las geodrochtquote:
Ja ik begon er 99,99 miljoen keer ook zelf over.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft hij pas 100 miljoen keer verteld
was mij verder ontgaanquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen dacht dat je homo was dus ze geloofde het niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik begon er 99,99 miljoen keer ook zelf over.
Ik heb er nog ergens een DM over gekregen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er nog ergens een DM over gekregen.
Geeft niet joh. Ik vind het leuk voor jequote:Op zaterdag 1 november 2014 03:02 schreef FL_Freak het volgende:
for the record. jullie begonnen nu erover.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geeft niet joh. Ik vind het leuk voor jeje hebt een mooie chick
wat is er nieuw in jouw leefquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
was mij verder ontgaan
sowieso mis ik alle nieuwe connecties sinds ik de zomer weg ben geweest
kut fokleven
Het is je gegundquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk in mijn toekomst ook zo een
Je kan een poging wagen bij LB. Die heeft ook bruine ogen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk in mijn toekomst ook zo een
stargate sg-1quote:
Poging wagenquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan een poging wagen bij LB. Die heeft ook bruine ogen.
alsof zij zich nog kan verlagen naar zo'n zachte g terwijl ze in rotterdam woontquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan een poging wagen bij LB. Die heeft ook bruine ogen.
nieuwe informatie ditquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
stargate sg-1
seizoen 9 nu
wilde aan The Wire beginnen hier na, maar die ga ik samen met chick kijken dus nu moet ik een andere verzinnen
Poging wagen doe je altijd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Poging wagen![]()
Hou niet van dat soort geforceerde dingen.
True, true. Rrrrrrrrrrotterrrrrrdam.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof zij zich nog kan verlagen naar zo'n zachte g terwijl ze in rotterdam woont
thanx but no thanxquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
paas naampje op dm, wil keuren dit dat.
In De Beurs sowieso.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true. Rrrrrrrrrrotterrrrrrdam.
Moet binnenkort nog naar dat gedrocht toe.![]()
Schenken ze ergens Grolsch?
Wud? Dude!quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:08 schreef Geo4kant het volgende:
En bruine ogen zijn niet binnen mijn idealen
Is dat die koophalsauna?quote:
Zijn er zoveel van.. veel zijn niet speciaal.. dus liever groen of blauw. Maar bruinen ogen is natuurlijk geen deal breakerquote:
Jij valt op "speciaal"?quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn er zoveel van.. veel zijn niet speciaal.. dus liever groen of blauw. Maar bruinen ogen is natuurlijk geen deal breaker
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij valt op "speciaal"? [ afbeelding ]
Ah, ja. Zo bekijk ik het niet. Heb laatst toch 2 uur zitten verdwalen in een stel van die bruine kijkers.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn er zoveel van.. veel zijn niet speciaal.. dus liever groen of blauw. Maar bruinen ogen is natuurlijk geen deal breaker
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
BBQquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2 uur, recht in der ogen gekeken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ja. Zo bekijk ik het niet. Heb laatst toch 2 uur zitten verdwalen in een stel van die bruine kijkers.
Of het moet donker haar en blauwe ogen zijn, maar daar kijk ik mn hele leven al tegen aan.
Ah, zal die jongen wel even vragen waar het zit. De vorige keer Rotterdam was een overweldigend succes iig.quote:
Je moet niet naar beurs gaan joh, iig niet s'avonds. Is een studententent.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, zal die jongen wel even vragen waar het zit. De vorige keer Rotterdam was een overweldigend succes iig.
Tegenover haar gaan zitten en een gesprek voeren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 uur, recht in der ogen gekeken?![]()
Teach me.
Vast beter dan die rare salsa/tikibar achtig ding bij de mac in de buurt. Wat zaadballentent was dat zeg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet niet naar beurs gaan joh, iig niet s'avonds. Is een studententent.
Markthal is wel leuk om te zien hoor.
En nu ga ik pitten gr gr
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tegenover haar gaan zitten en een gesprek voeren.![]()
En als je met iemand praat waar je interesse im hebt, dan gaat t vanzelf.
Oja, been there, done that.quote:
Ben er al beter inquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oja, been there, done that.
Daar moet je je even overheen zetten en wanneer je dan oogcontact hebt en je hart een slag overslaat, laat dat schaapachtige lachje ook maar komen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:28 schreef Sardu het volgende:
Moet nog wel even bijvoegen dat die date bijna zo awkward begon als dat zoenfilmpje wat hier de laatste dagen rondzwerft.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]deze:
http://www.dumpert.nl/med(...)stelt_zich_voor.html
?hoop het niet voor je
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:34 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Die ja! Het was gelukkig niet zo erg als in dat filmpje.![]()
En zij was het die d'r mond open deed, terwijl ik eigenlijk 3 zoenen op haar wang wilde geven.
Indeed.quote:
True truequote:Op zaterdag 1 november 2014 03:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Indeed.
Maar met die kleine hickup achter de rug verliep de date wel goed. Het meest awkward moment heb je tenminste al gehad.
Ja hold onquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Is die aflevering ook online eigenlijk?
I've found another way to let you go awayquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:48 schreef Sardu het volgende:
Ik ken alleen dat filmpje.
De plaatsvervangende schaamte die ik daar al bij voel doet mij besluiten dat ik de rest niet eens ga kijken.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I've found another way to let you go away
Het is echt hilarischquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:48 schreef Sardu het volgende:
Ik ken alleen dat filmpje.
De plaatsvervangende schaamte die ik daar al bij voel doet mij besluiten dat ik de rest niet eens ga kijken.
Baaaaaaasquote:
Was beter geweest als ze had gezegd "ja", toen hij vroeg of ze goed was in Engels, maar blijft mooi ja.quote:
Ohohohquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Stiekem een crush op hem maar sst
Kun je bij veel mensen doen, eerst 2 vergelijkbare vragen stellen en dan als 3e die.. trappen veel mensen in.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was beter geweest als ze had gezegd "ja", toen hij vroeg of ze goed was in Engels, maar blijft mooi ja.
Ja, net als die melk melk melk melk melk melk melk wat drinkt een koe grap.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je bij veel mensen doen, eerst 2 vergelijkbare vragen stellen en dan als 3e die.. trappen veel mensen in.
Wou het mededelenquote:
Dat is toch dat 'guitige dikkerdje' van dat vreselijke lama's programma?quote:
Ruben is niet dikquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is toch dat 'guitige dikkerdje' van dat vreselijke lama's programma?
ork ork ork.. soep eet je met een..quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, net als die melk melk melk melk melk melk melk wat drinkt een koe grap.
Nee dat is die irritant Tuil bekkantquote:Op zaterdag 1 november 2014 03:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is toch dat 'guitige dikkerdje' van dat vreselijke lama's programma?
Als ik hommo was..quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wou het mededelen
#randompost
Op Lowlands anders wel.quote:
Ook zo'n eentje ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ork ork ork.. soep eet je met een..
Ow wacht... Nu ben ik in de war met al die humorlozen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat is die irritant Tuil bekkant
De mijne zijn blauwer!quote:
Heeft gewoon wat jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 04:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt?
Al mag ik hem stiekem best wel ondank zijn De Lama's verleden.
De Lama's
Whahaquote:Op zaterdag 1 november 2014 04:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij heeft ook een Duitse tweelingbroer
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 november 2014 06:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ro-ald en ik hebben net een toeter op. Hoop dat ik nog beetje kan slapen
wow jijquote:Op zaterdag 1 november 2014 06:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ro-ald en ik hebben net een toeter op. Hoop dat ik nog beetje kan slapen
Eyyyyyyyy pzquote:
Heb die adapters hier na 'n week de prullenbak ingetyft en ben weer wifi gaan gebruikenquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:50 schreef GekkePoes het volgende:
Ik word knettergek van mijn internet, soms stopt het er gewoon mee,
Internet via stroomnetwerk is erg af te raden, werkt voor geen meter, of je hebt 10 seconden later maximale snelheid. (maar dan net op de momenten dat je het niet nodig hebt)
Ik krijg hier geen wifi verbinding. in de kamers Als ik de computer in het midden van de kamer op 1 meter hoog houd ongeveer streepje, en dan zit ik 10 meter van de router vandaan. Mijn telefoon heeft hier ook geen verbinding. Dat heb je met een degelijk gebouwd redelijk huis oud huis.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb die adapters hier na 'n week de prullenbak ingetyft en ben weer wifi gaan gebruiken
Woon je in een ww2 bunker ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen wifi verbinding. in de kamers Als ik de computer in het midden van de kamer op 1 meter hoog houd ongeveer streepje, en dan zit ik 10 meter van de router vandaan. Mijn telefoon heeft hier ook geen verbinding. Dat heb je met een degelijk gebouwd redelijk huis oud huis.
Ik ga maar eens een keer gaten boren en kabels leggen
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:50 schreef GekkePoes het volgende:
Ik word knettergek van mijn internet, soms stopt het er gewoon mee,
Internet via stroomnetwerk is erg af te raden, werkt voor geen meter, of je hebt 10 seconden later maximale snelheid. (maar dan net op de momenten dat je het niet nodig hebt)
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb die adapters hier na 'n week de prullenbak ingetyft en ben weer wifi gaan gebruiken
Iemand heeft het ooit een keer zelf laten bouwen, en de ontwerper heeft een staalconstructie en gewapend betonnen vloeren gebruikt. verder is het een normaal huis.quote:
modern huis?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik hier al 3 jaren zonder problemen een Sweex Powerline 200 Mbit.
Lekker naar het strandquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:07 schreef GekkePoes het volgende:
Het is hier bijna 17 graden buiten , gewoon de barbecue aanslingeren in november ?
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Maar mij hoor je niet klagen, dit is over wifi
Ohquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar woon ik helemaal nietEmmeloord nog erger
Nope, voor WO2. En dit gaat ook over twee groepenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
modern huis?
Hier is het huis best oud en moet het over verschillende stroomgroepen.. Dan werk zo'n powerline niet meer goed
Ja maar die klopt ook voor geen meter, Ziggo klanten halen daar meer Mbits dan ze hebben, en niet Ziggo klanten veeeeel minderquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
met de speedtest van ziggo haal ik zelfs 70mbits
met speedtest.ziggo.nl haal ik nu 43/17quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
met de speedtest van ziggo haal ik zelfs 70mbits
Lijkt me heel sterk. Is gewoon een speedtest van ookla, dus ziggo heeft volgensmij weinig invloed.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar die klopt ook voor geen meter, Ziggo klanten halen daar meer Mbits dan ze hebben, en niet Ziggo klanten veeeeel minder
mwa vind het raar. ik als ik beide achter elkaar draai heb ik 7mbit minder bij die van ziggo. Toen ik daar nog klant was had ik juist meer dan met de originele van Ooklaquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Is gewoon een speedtest van ookla, dus ziggo heeft volgensmij weinig invloed.
Maar ze kunnen hooguit de snelheid voor IP-adressen buiten ziggo (oftewel, niet-ziggo klanten) afknijpen. Ze kunnen klanten van hun niet opeens magisch meer MB's geven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
mwa vind het raar. ik als ik beide achter elkaar draai heb ik 7mbit minder bij die van ziggo. Toen ik daar nog klant was had ik juist meer dan met de originele van Ookla
Dat weet ik niet, maar het zal me ook niet verbazen dat ze daar wel een trucje voor hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ze kunnen hooguit de snelheid voor IP-adressen buiten ziggo (oftewel, niet-ziggo klanten) afknijpen. Ze kunnen klanten van hun niet opeens magisch meer MB's geven.
Klaag ze aanquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het zal me ook niet verbazen dat ze daar wel een trucje voor hebben
Goedemorgenquote:
Natuurlijk mijnheer neem uw tijd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag het, maar wilde graag eerst even een plasje doen en mijn tanden poetsen
Eigenlijk is het wel optijd.. zijn dagen dat ik pas rond 16.00/17.00 uit bed komquote:
quote:
Awquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]beetje zenuwachtig maar hoort erbij
Nee, gewoon pechquote:
Beetje magquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]beetje zenuwachtig maar hoort erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
Maar zij bijten niet he..Ik bijt alleen op verzoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sorry ben geen twink dus denk niet dat jij je tanden in mij wilt zetten..
Nog last van koppijn? Of voel je al beter?quote:
Beterquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog last van koppijn? Of voel je al beter?
Ibuprofen*quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beterna die 2 ibrufen was het eindelijk weg na een tijd dus heb ik nog even kunnen slapen.
Koffiequote:
Watquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Koffie![]()
Is Brownie al in het bezit van zo'n gevulde handoek?
quote:
Je wou toch zo'n mascotte?quote:
Als er toch 1 hier op het forum zit die me begrijpt.quote:
Soberso. Tijden mangquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als er toch 1 hier op het forum zit die me begrijpt.![]()
Olliquote:
Ik ben niet bekend met zijn repertoire..quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:51 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet gelijk aan dat kutnummer van pitbull denken
Wat moet jij een mooi leven hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met zijn repertoire..
FIREBALLquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met zijn repertoire..
quote:
Meteen wakker.quote:
Ja! Hedde dr al 1 ofwa?quote:
Ik deed een poging tot.quote:
You fooled mequote:Op zaterdag 1 november 2014 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik deed een poging tot.![]()
Als Tukker wil je ook wel eens wat anders.
Kheb op de meet goed op FL gelet.quote:
Ik ga er zelf 1 maken heb ik beslotenquote:
Een gevulde handoek heb ik nog wel voor je.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga er zelf 1 maken heb ik besloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |