SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn jullie nog bezig? Wil wel even snel downloaden anders.
ik wil ook zien man haterquote:
We willen alleen je hoofd zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:49 schreef Che_ het volgende:
Ik lig inmiddels op bed en mobiel. Helemaal aankleden voor dat, nah
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.quote:
eat my fart.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.
Stuur foto dann.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:49 schreef Che_ het volgende:
Ik lig inmiddels op bed en mobiel. Helemaal aankleden voor dat, nah
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben een lompe boer uit Schubbekutteveen en begrijp deze post niet. Dus maar een tr gemaakt.
Ik ben allang weg maar kom terug als jij komt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds in die chat
yepquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zitten jullie nog steeds in die chat
OMG GA WEG.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:08 schreef Dingflofbips het volgende:
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Röbübãňk
Ik lig echt te goed nu om op te staan en laptop te pakken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben allang weg maar kom terug als jij komt.
of tm, maar die zit op tel blijkbaar.
http://tinychat.com/zargonnnquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, waar moet ik zijn? Heb dit nog nooit gebruikt.
JOUW STEM BOHHHHHquote:Op zaterdag 1 november 2014 02:35 schreef Landysh het volgende:
was loik jongenz voor zover het duurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |