ja man mn brada was daar toevallig precies op dat moment met zn fake idquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is dat nou dan? Shop?
jawelquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaan we niet meer meeten lb?
Geo, zou dit niet pikken manquote:
fa2 man gewoon ken je wel tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij is fa2 iets anders.
bulldog heeft meerdere shops in Amsterdam hequote:Op zaterdag 1 november 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man mn brada was daar toevallig precies op dat moment met zn fake id
Zou klapjes krijgen morgen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo, zou dit niet pikken man
in de buurt van sex biosquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
bulldog heeft meerdere shops in Amsterdam he
Klap je wel namens hemquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
zomaar..
Ik super cool en accepteren van jou en alles en dan doe je dit.
quote:
Geo wtf Gquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaa![]()
Neem je een keukentrapje mee?
weet niet man ben er persoonlijk 1 keer geweest vorig jaar toen ik nl was maar was niet echt helderquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja bij old sailor in de buurt zeker
falconpunchquote:
netjes man veel mensen op fok kennen niet gewoon nederlandse spraakquote:
dat liedjequote:
fake idquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man mn brada was daar toevallig precies op dat moment met zn fake id
okayquote:
ja klopt maar hij is 16quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fake id
Als je dan de lul bent, ben je dat ook goed. Helemaal bij shops, meteen popo er bij halen vaak
weer met ara?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay
Ik vind het wel spannend
dankje doe m'n best er op om zoveel mogelijk nederlandse spraak te kennen, je moet het wel bijhouden maar dat lukt mij nog best goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
netjes man veel mensen op fok kennen niet gewoon nederlandse spraak
Durf je me alleen niet aan?quote:
jawel maar ara is tofffffquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Durf je me alleen niet aan?
Maar is goed hoor
Nopequote:Op zaterdag 1 november 2014 01:32 schreef DrNick het volgende:
De header is wel tof. Heb jij die gamaakt, LB?
in kroegen vragen ze nooit om id. Denken toch dat je toerist bent ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fake id
Als je dan de lul bent, ben je dat ook goed. Helemaal bij shops, meteen popo er bij halen vaak
vorige keer was ik op leide in kroeg van bavaria ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
in kroegen vragen ze nooit om id. Denken toch dat je toerist bent ofzo
Alleen bij bolle jan vragen ze
quote:
ja is vies duur overalquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vorige keer was ik op leide in kroeg van bavaria ofzo
zat ik halve liters te drinken
ging huilen toen ik betaalde man
leidseplein?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vorige keer was ik op leide in kroeg van bavaria ofzo
zat ik halve liters te drinken
ging huilen toen ik betaalde man
echt heel duur man misschien wel meer dan 6 euro voor half litertje?quote:
jaquote:
Geen skere blikken drinken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt heel duur man misschien wel meer dan 6 euro voor half litertje?
6 euro voor half litertje ja gekkenhuisquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
pff deed ik vroeger wel manquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen skere blikken drinken.![]()
Gewoon traytje onder je arm joh.
vervelende sfeer ook manquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
6 euro voor half litertje ja gekkenhuis
In centrum 020 kunnen ze echt vragen wat ze willen lijkt wel
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff deed ik vroeger wel man
maar nu al 9 maanden maar 1 keer gedronken
Tjah... Met blikken elken dag dronken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Flessen wodka joh.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Met blikken elken dag dronken.
jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, ok.
Is het nog halloween vandaag?
Ja, toen straks weer een geogekkie verhaal over gepostquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, ok.
Is het nog halloween vandaag?
Als je whisky mixt verdien je de drank sowieso niet man.quote:
ik betaalde 5,40 in de melkwegquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo 1 keerquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit 50 euro in 30 minuten opgemaakt in hmh.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik betaalde 5,40 in de melkweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |