Lopen er mensen rond op FOK! met 65k posts die ik werkelijk nog nooit eerder heb gezien.quote:
Whehe. Ik heb jou wel eens zien postenquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lopen er mensen rond op FOK! met 65k posts die ik werkelijk nog nooit eerder heb gezien.
Ik ben bang om in je pohi te kijken.
Ik jou ook wel eens #Teamess maar niet hier.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb jou wel eens zien posten
Ik weet niet waarom maar deze stond bij MyAt en ik zag Uccie verschijnen in de TT dus ik kwam even kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik jou ook wel eens #Teamess maar niet hier.
Ik lever dan ook alleen maar kwaliteitspostings.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:03 schreef essnhills het volgende:
Whehe. Ik heb jou wel eens zien posten
Ja, dat kan. Ik heb 1 keer een topic geopend in OUD in mijn zoektocht naar een geschikt kookboek voor mijn nichtje, maar daar is het bij gebleven. En UTO...quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lever dan ook alleen maar kwaliteitspostings.![]()
Kan ik op je pohi klikken, zonder het risico te lopen dat er allerlei OUD- of UTO topics voorbijkomen?
Uccie.minirar is trouwens bijna klaar.
Ze waren bij een tv programma (een beetje net als toen wij bij VI waren) maar helaas zijn er geen screens, hoe graag wij dat ook zouden willen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar deze stond bij MyAt en ik zag Uccie verschijnen in de TT dus ik kwam even kijken.
Gegroet Johannes.
Ik heb ooit gepost in OUD in een topic wat ging over de vraag waarom mensen eigenlijk kinderen nemen. Dat was best wel grappig.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
Ja, dat kan. Ik heb 1 keer een topic geopend in OUD in mijn zoektocht naar een geschikt kookboek voor mijn nichtje, maar daar is het bij gebleven. En UTO...
OUD zit vol radicaliserende ouders, daar zou ik mijn vingers niet aan branden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit gepost in OUD in een topic wat ging over de vraag waarom mensen eigenlijk kinderen nemen. Dat was best wel grappig.
Oké leukquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze waren bij een tv programma (een beetje net als toen wij bij VI waren) maar helaas zijn er geen screens, hoe graag wij dat ook zouden willen.
Waarschijnlijk zaten ze ergens in de achtergrond want niemand droeg een baret.
#ZouHaarLanderbrauVoeren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#ZouNasiVoorHaarBereiden
De hagelslag-verbieders.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:12 schreef Mani89 het volgende:
OUD zit vol radicaliserende ouders, daar zou ik mijn vingers niet aan branden.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit gepost in OUD in een topic wat ging over de vraag waarom mensen eigenlijk kinderen nemen. Dat was best wel grappig.
Maar die laatste had nog een keer een plaatje van zichzelf in een spoiler gezet, dus dat was in dat opzicht minder spannend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:13 schreef Tem het volgende:
Ik heb Uccie wel gezien en volgens mij ook njosnavels.
Lijkt mij op zich ook wel leuk, een keer bij DWDD in het publiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |