Als je liever ziet dat ex-gedetineerden vaker recidiveren is dat je goed recht natuurlijk. Het strookt alleen niet met je verhaal.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik gewoon even niet op je wereldvreemdheid reageer? Ik heb geen zin in de zoveelste discussie volgens hetzelfde patroon dat we steeds zien. Ik voer liever gesprekken met mensen die problemen wél onder ogen zien en willen aanpakken.
Wat een vreselijk achterhaalde links-elitaire jaren '90 onzin braak jij toch elke keer weer uit. Word eens wakker man.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eens, maar het probleem van dergelijke opvoedkampen is dat het eveneens uit gaat van een tijdelijke vervreemding van de maatschappij. En ook gedetineerden, of beter gezegd ex-gedetineerden moeten vanuit een opvoedingskamp weer rehabiliteren. Dat proces wordt moeizamer naarmate men langer buiten de maatschappij wordt geplaatst. Vandaar ook dat taakstraffen relatief goed werken. Nu kun je niet voor ieder vergrijp of misdrijf een taakstraf opleggen, maar je kunt wat dat betreft rationeel gezien in ieder geval beter te kort straffen dan te lang.
OPEN JE OGENquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat een vreselijk achterhaalde links-elitaire jaren '90 onzin braak jij toch elke keer weer uit. Word eens wakker man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |