Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:22 schreef snakelady het volgende:
Overigens ligt mijn schoonvader letterlijk op dit moment op sterven en is mijn vriend afscheid van hem aan het nemen.
Mijn schoonvader is een zeer gelovig man en heeft reguliere behandelingen afgewezen om een of ander gelovig dieet te volgen wat hem zogenaamd zou genezen.
Niet dus...blijkt wel.
Dank je.quote:
Ik vind het behoorlijk respectloos dat je dit hier aandraagt, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:22 schreef snakelady het volgende:
Overigens ligt mijn schoonvader letterlijk op dit moment op sterven en is mijn vriend afscheid van hem aan het nemen.
Mijn schoonvader is een zeer gelovig man en heeft reguliere behandelingen afgewezen om een of ander gelovig dieet te volgen wat hem zogenaamd zou genezen.
Niet dus...blijkt wel.
Dat kan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk respectloos dat je dit hier aandraagt, eerlijk gezegd.
Als God liefde is waarom ligt die man dan op sterven? En heb je duizenden dodelijke ziektes en aandoeningen? Of is dat zogenaamd een 'beproeving' En als God de mens heeft geschapen waarom geloofd niet iedereen in hem?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk respectloos dat je dit hier aandraagt, eerlijk gezegd.
Vind je dat zelf niet? De vader van jouw vriend ligt op sterven en jij gebruikt dat hier even als "argument" om aan te tonen dat gelovigen dom zijn.quote:
Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:50 schreef Zjin het volgende:
[..]
Als God liefde is waarom ligt die man dan op sterven? En heb je duizenden dodelijke ziektes en aandoeningen? Of is dat zogenaamd een 'beproeving' onzin!
''God werkt op mysterieuze wijze...'' pff, net of je daar iets aan hebt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:50 schreef Zjin het volgende:
[..]
Als God liefde is waarom ligt die man dan op sterven? En heb je duizenden dodelijke ziektes en aandoeningen? Of is dat zogenaamd een 'beproeving' onzin!
Nee, vind ik niet, ik hoop dat iemand dit leest en er aan denkt in de toekomst als diegene moet kiezen tussen reguliere behandeling en een of andere niet aangetoonde religieuze behandeling en dan de juiste keuze maakt en het zijn leven zal redden of op zijn minst zal verlengen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind je dat zelf niet? De vader van jouw vriend ligt op sterven en jij gebruikt dat hier even als "argument" om aan te tonen dat gelovigen dom zijn.
Ga vooral door met je nobele strijd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet, ik hoop dat iemand dit leest en er aan denkt in de toekomst als diegene moet kiezen tussen reguliere behandeling en een of andere niet aangetoonde religieuze behandeling en dan de juiste keuze maakt en het zijn leven zal redden of op zijn minst zal verlengen.
Inderdaad, waarom zou 'God' mysterieus moeten zijn / doen als hij zogenaamd overal de 'controle' over heeft?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
''God werkt op mysterieuze wijze...'' pff, net of je daar iets aan hebt.
Als het niet te verklaren valt, weet je dus ook niet of er een God achter zit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:45 schreef Spongeboss het volgende:
ER ZIJN ZOVEEL dingen die niet te verklaren zijn in deze wereld daar moet een God achter zitten.
Ik ben gelijk naar een sjamaan gegaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet, ik hoop dat iemand dit leest en er aan denkt in de toekomst als diegene moet kiezen tussen reguliere behandeling en een of andere niet aangetoonde religieuze behandeling en dan de juiste keuze maakt en het zijn leven zal redden of op zijn minst zal verlengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |