Ja maar wtf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
d4v1d die z'n eigen scriptjes niet snapt.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
Ja je bent aan het testen hondquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GEEF IK JE LIEFDE IS HET NOG NIET GOED
ik doe het niet expresquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja je bent aan het testen hond
BLokkeer zijn DM's gewoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja je bent aan het testen hond
Automatische berichtjes versturen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GEEF IK JE LIEFDE IS HET NOG NIET GOED
quote:
Nee die fancybox gaat niet goed weg en als ik dan alt+s pakt die het invoerveld van de DMquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Automatische berichtjes versturen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee die fancybox gaat niet goed weg en als ik dan alt+s pakt die het invoerveld van de DM
Tab tab enter toch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:46 schreef d4v1d het volgende:
en alt+s zit er inmiddels zo in gehammerd dat ik het automatisch doe
Tof.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
Maar geen film dus, gewoon chillen op de straten, beetje zuipen, beetje stelen
Jij wil zo nodig je scriptje allemaal waardeloze crap laten doen.quote:
Je bent zelf waardeloos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij wil zo nodig je scriptje allemaal waardeloze crap laten doen.Mijn knop werkt gewoon zoals hij moet werken.
Wordt dagelijks getest.
Hoiquote:
Werkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
Doei
ik ga slapenAfgelopen paar dagen kwam ik pas na 1u uit m'n bed, maar moet morgen werken
quote:
Ik krijg het toch niet huehuequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:05 schreef d4v1d het volgende:
Wel bonnetje geven voor de belasting hé.
Ach, dan slagen ze wel voor het pinnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg het toch niet huehue
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, dan slagen ze wel voor het pinnen
Ohquote:
Jaquote:
Okquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
Zal je nog eens op het idee brengen voor een hartje bij lb dr naam
Graag gedaanquote:
Welke achterlijke doet dit dan ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral leuk als je kassa geen band heeft maar gewoon mandjeskassa
teachquote:
mequote:
masterquote:
ikquote:
bakquote:
erquote:
volgensmijquote:
bestquote:
weinigquote:
vanquote:
quote:
Ja of mensen die dan een tasje in je hand duwen terwijl je 3x aangeeft dat je hem al hebt gescantquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral leuk als je kassa geen band heeft maar gewoon mandjeskassa
De zelfde achterlijken die je een duw geven omdat je niet opschiet met het inpakken van je boodschappen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke achterlijke doet dit dan ook
Waar ik me als autist en klant aan irriteer als ik een kleine lussendraagtas pak (168) en ze dan de grote van 25 cent aan slaan op de kassaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja of mensen die dan een tasje in je hand duwen terwijl je 3x aangeeft dat je hem al hebt gescant
Wij hebben die nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar ik me als autist en klant aan irriteer als ik een kleine lussendraagtas pak (168) en ze dan de grote van 25 cent aan slaan op de kassa
herkenbaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik koop echt vaak van die plastic tasjesvergeet die dan mee te nemen van thuis.
Ik moet eigenlijk voortaan ze gewoon pakken bij het fruit..quote:
Niet de winkel uitrennen met een beveiliger op je hielenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
Ik loop altijd met 20 boodschappen op / onder / tussen m'n armen de winkel uit.
Onder die armen van jouw past genoegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
Ik loop altijd met 20 boodschappen op / onder / tussen m'n armen de winkel uit.
Ja, doe ik ook wel eens.. Maar dan doe je er net een blikje drinken teveel in en gaat het tasje kapotquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk voortaan ze gewoon pakken bij het fruit..zijn dezelfde als ze vroeger bij de kassa hadden. Die ze nu niet meer geven vanwege "het milieu"
Klopt, werkt vaak wel, alleen is het af en toe net iets teveel, en dan faal je best hard.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onder die armen van jouw past genoeg
Ja, zat al te zoeken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef DrNick het volgende:
BBQ, kijk anders even waar je handig kan parkeren
Dat heb ik ook met mijn stevige boodschappen tassen, had er 2 allebei kapot.. te zwaar geladen en ook iets te snel/lomp op willen tillen om hem over mijn schouder te gooien.. scheurde die handvaten erafquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook wel eens.. Maar dan doe je er net een blikje drinken teveel in en gaat het tasje kapot
Oh dat heb ik echt bijna nooitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef d4v1d het volgende:
LB, of van die klanten die verschillende wicht artikelen samen in één tasje stoppen
Het is wel irritant, kan je eerst alle appels eruit halen om dan de peren te wegen, dan de appels op je scanner leggen en dan alles weer terugstoppenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt bijna nooit
Ben jij 18?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef d4v1d het volgende:
* d4v1d dekt LB's ogen af.
Niet goed voor kleine meisjes
lol jonkiequote:
xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
d4v1d gedraagt zich wel naar z'n leeftijd.
Hoe oud moet ik dan wel niet zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
d4v1d gedraagt zich wel naar z'n leeftijd.
Die ogenquote:
Kan ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
We kunnen ook gewoon buiten Rotterdam chillen
Smartquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Ey Nick, mag ik trouwens mee terugrijden naar Zeeland![]()
Kom we gaan naar Geo met colaquote:
Live long and prosper.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar Geo met cola
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar Geo met cola
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Sowieso als we meeten neem ik een fles mee
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Sowieso als we meeten neem ik een fles mee
Wat is dat voor psychokiller emojiquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Hi Geo [ afbeelding ] Dorst? [ afbeelding ] Hier, cola. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
#turnupquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Liefde voor Geo is cola door de keel.
De almachtige Garperquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wat is dat voor psychokiller emoji
Dat zeker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien helpt dat net als bier tegen de zenuwen
Vertelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nooit een grote bek tegen stagiaires, maar had vandaag cola op. Man man man, wat ging ik tekeer.
Neem je de trein?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:33 schreef DrNick het volgende:
LB en BBQ, zullen we eerst nog de Starbucks aantikken alvorens we dingen doen?
15.00 op Centraal. Ik ben er 10 minuten eerder volgens 9292. Tezamenkomen bij de Starbucks voor de ingang.
Akkoord?
ohquote:
Moest huilenquote:
Ja, die prutsers hadden een deadline, die is al twee weken verschoven. Zeggen elke dag dat hun opdracht klaar is, en ik moet elke dag weer 20 fouten terugsturen.quote:
Oh. Ja, ik heb geen idee hoe ik er kom, maar ja. Kan wel, denk ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:33 schreef DrNick het volgende:
LB en BBQ, zullen we eerst nog de Starbucks aantikken alvorens we dingen doen?
15.00 op Centraal. Ik ben er 10 minuten eerder volgens 9292. Tezamenkomen bij de Starbucks voor de ingang.
Akkoord?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die prutsers hadden een deadline, die is al twee weken verschoven. Zeggen elke dag dat hun opdracht klaar is, en ik moet elke dag weer 20 fouten terugsturen.En dan vandaag eerst zeggen dat het klaar is, maar vervolgens wel aankomen zetten met "Ja, dit en dat moet nog wel gebeuren. Is er ook een nieuwe deadline?"
Nieuwe deadline? Nieuw? Ja, twee weken geleden, lul. Heb ze toen beiden verteld dat het prutswerk is, en alles begin volgende week netjes moet zijn, en dat ze anders kunnen vertrekken. Meteen hun coördinator gebeld en gezegd dat ik van ze af wil als ze zo blijven prutsen.
Als het voor jou kut is moet je het zeggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh. Ja, ik heb geen idee hoe ik er kom, maar ja. Kan wel, denk ik.
BBQ heeft machtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die prutsers hadden een deadline, die is al twee weken verschoven. Zeggen elke dag dat hun opdracht klaar is, en ik moet elke dag weer 20 fouten terugsturen.En dan vandaag eerst zeggen dat het klaar is, maar vervolgens wel aankomen zetten met "Ja, dit en dat moet nog wel gebeuren. Is er ook een nieuwe deadline?"
Nieuwe deadline? Nieuw? Ja, twee weken geleden, lul. Heb ze toen beiden verteld dat het prutswerk is, en alles begin volgende week netjes moet zijn, en dat ze anders kunnen vertrekken. Meteen hun coördinator gebeld en gezegd dat ik van ze af wil als ze zo blijven prutsen.
En dan verder overal ook schijt aan hebben hè, achterover hangen, lui doen, lachen gieren brullen. Grote bek alles.quote:
Ik heb geen idee of het kut is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als het voor jou kut is moet je het zeggen
"Morgen hoef je niet meer terug te komenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan verder overal ook schijt aan hebben hè, achterover hangen, lui doen, lachen gieren brullen. Grote bek alles.
Ik kan veel hebben, maar
Heb ik ook gezegd ja. Maar meer omdat het dan weekend is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Morgen hoef je niet meer terug te komen"
quote:
Maandag danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd ja. Maar meer omdat het dan weekend is.
Sowieso dat jij in de tijd dat zij dus al die opleiding volgen, en hier stage lopen, al 10x verder zou zijn qua kennis. Lijkt er op dat die gasten er ook echt totaal niks aan vinden, en schijt hebben aan die hele opleiding.quote:
echtquote:
Komende vrijdag gesprek samen met hun coördinator, m'n baas gaat er ook bij zitten. Die gasten even flink de grond in boren met z'n tweeën, en laatste waarschuwing.quote:
Ik heb niks gekregen voor m'n stage, en toch werk ik er nu.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dan mag je klagen. Van die kut bedrijven die je gewoon niets geven vin ik ook schandalig.
You go BBQquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komende vrijdag gesprek samen met hun coördinator, m'n baas gaat er ook bij zitten. Die gasten even flink de grond in boren met z'n tweeën, en laatste waarschuwing.
Ik heb ze al een waarschuwing gegeven. Ook wel tof.
Kom wat meer naar het noorden, dan kom ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Maar Nick, LB zei dat we ook wel buiten Rotterdam konden chillen. Sowieso kan ik overal wel heenrijden, dus. Als jullie dat vertrouwen.Gewoon in Rotterdam kan ook, maar zolang we niet weten wat we gaan doen..
Oh, ik vind het primaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Maar Nick, LB zei dat we ook wel buiten Rotterdam konden chillen. Sowieso kan ik overal wel heenrijden, dus. Als jullie dat vertrouwen.Gewoon in Rotterdam kan ook, maar zolang we niet weten wat we gaan doen..
Ja BBQ, is dit een plan?quote:
Ik zag het mezelf ook niet echt doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie jou dat echt niet zeggen trouwens
Ohja thanksquote:
Ik schijnbaar wel, kan het me niet herinneren. Ben overal wel geweest zo'n beetje.quote:
Shht Geo, zeg het nietquote:
Is vlakbijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef DrNick het volgende:
Hoe reis ik van Blaak/Centraal naar Blijdorp?
Met de auto.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef DrNick het volgende:
400 ookquote:
Met de fiets, de auto of het OV.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef DrNick het volgende:
En langs de gevangenis of start.quote:
Dat heb ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zullen we switchen naar WhatsApp?
Is goed. Maak een groep aan ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zullen we switchen naar WhatsApp?
Alleen als BBQ dit ook goed vindtquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen als BBQ dit ook goed vindt
Dagoduck van 2008-2011 danquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef DrNick het volgende:
DrNick van 2011-2013, wat een kutuser was dat
LittleBrownie van 2012-heden, wat een topuser is datquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef DrNick het volgende:
DrNick van 2011-2013, wat een kutuser was dat
Geogekkiequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Doe maar ja![]()
Voel mij zo'n awkward 4e wiel.
Immerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LittleBrownie van 2012-heden, wat een topuser is dat
Is goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen als BBQ dit ook goed vindt
Sorryquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuk als LB het zegt, awkward als jij het doet
Plan maar een meet met mijn secretaresse.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]kan je nagaan als je me echt leert kennen, ben ik nog veel leuker
Heb je mazzel, ik gebruikte van 2008 tot 2010 ofzo geeneens interpunctie. Was echt ernstig.quote:
Geogekkiequote:
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Plan maar een meet met mijn secretaresse.
Aangenaamquote:
Oh jeetje, da's wel akelig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ik gebruikte van 2008 tot 2010 ofzo geeneens interpunctie. Was echt ernstig.
Oh jeetjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh jeetje, da's wel akelig.
Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder taalnazi ben.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geogekkie![]()
Als FOK!user ben je wel matig maar zeker wel een toffe gast
Luister muziek, derhalve niet beluisterd.quote:
Moet je creatief zijn maar close ups worden heeeeeel moeilijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:04 schreef DrNick het volgende:
LB, ik heb maar 35 mm. Gaat dat goedkomen in een dierentuin?
Ik moet nog een zoomlens kopen ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je creatief zijn maar close ups worden heeeeeel moeilijk.
Wou zeggen 70-200 maar je hebt geen DSLR dus dan weet ik niet welke lenzen goed zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet nog een zoomlens kopen ofzo.
Ik heb X-mount lenzen. Eigenlijk alleen Fujinon-lenzen, en wat toffe Carl-Zeiss lenzen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wou zeggen 70-200 maar je hebt geen DSLR dus dan weet ik niet welke lenzen goed zijn
Simpel edoch hendig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga gewoon als een baas foto's maken met m'n telefoon.
Beide.quote:
Telefoon is gewoon point and shootquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik maak amper foto's mobiel, dus ik denk dat 't een gegarandeerd succes gaat worden.
Ja, I knowquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is balen, dat is juist fijn in een dierentuin
Heus?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of 20 seconden wachten totdat 'ie gefocust heeft.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kan hem wel ophalen als je wil?
Geen garp, ik ga best even langs.
Nope, niet van hier. Die van Rotterdam staat ergens in een PM van die LP's toenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]zou best kunnen.
Je hebt m'n adres vast ergens?
Ik heb er een van 160mm.quote:
Oh hmquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nope, niet van hier. Die van Rotterdam staat ergens in een PM van die LP's toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |