https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Beetje hoog denk je niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:16 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heb nog een buy order staan op 311$ voor 2 btc. nog een paar daagjes w8en
is van 3 weken geleden, toen ie nog op 400 stond. dus gaat wel lekker zo. als ie onder de 300 komt koop ik er nog 1tje.quote:
Wat dacht je dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
M'n KnC Titan miner wordt maandag bezorgd
Waardeloos kut-apparaat van 12.000$...
Toch gefeliciteerd, verwacht wel een mooie review van je.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
BTC VOL4.12079289 BTCquote:
Verzekeringsfraude lijkt me de beste oplossing.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
volume op coinmarketcap was nep.quote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC VOL4.12079289 BTC
DOGE VOL5896158.38766099 DOGE
Met $1300 houdt het wel een beetje op
Je denkt toch niet dat ik dat ding ga aanzetten? Hoef geen brand in huis...quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Toch gefeliciteerd, verwacht wel een mooie review van je.
250mh/s 18 tot 25 E'tjes per dag schat ik zo in.
Waarom ben je opeens zo van gedachten veranderd sinds je hem kochtquote:Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat ding ga aanzetten? Hoef geen brand in huis...
Omdat het een slecht product is, daar kwamen de kopers al snel achter toen de eerste exemplaren geleverd werden.quote:Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom ben je opeens zo van gedachten veranderd sinds je hem kocht![]()
![]()
Verkoop je miner?quote:Op zondag 2 november 2014 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat het een slecht product is, daar kwamen de kopers al snel achter toen de eerste exemplaren geleverd werden.
De koop ongedaan maken kon niet: geen geld terug.
Ofwel: ik krijg morgen een apparaat van 12.000 Dollar dat brandgevaarlijk is (te licht uitgevoerde stekkers), de beloofde snelheid niet haalt, snel stuk gaat en zich sowieso nooit gaat terugverdienen. Ook de late levering helpt daar niet aan mee.
Er is maar 1 ding erger dan er op wachten: het ding echt in handen hebben.
Leuk bedrijfje zo te zien op googlequote:Op zondag 2 november 2014 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat het een slecht product is, daar kwamen de kopers al snel achter toen de eerste exemplaren geleverd werden.
De koop ongedaan maken kon niet: geen geld terug.
Ofwel: ik krijg morgen een apparaat van 12.000 Dollar dat brandgevaarlijk is (te licht uitgevoerde stekkers), de beloofde snelheid niet haalt, snel stuk gaat en zich sowieso nooit gaat terugverdienen. Ook de late levering helpt daar niet aan mee.
Er is maar 1 ding erger dan er op wachten: het ding echt in handen hebben.
Het is wel een gigantisch risico dat je keer op keer neemtquote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef roislecxe het volgende:
Kijken of het grapje nog een keer lukt.
Dank gekocht na een 62% daling. We zullen zien of er weer een 100% of meer in zit.
Kloptquote:Op maandag 3 november 2014 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een gigantisch risico dat je keer op keer neemt
Voor hetzelfde koop je een KEY die na een giga-daling enkel verder daalde
Ik gok ook maar lukraak wat hoorquote:Op maandag 3 november 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had gelijk moeten kopen toen jij dat zei
En zo snel mogelijk de deur weer uit zo te zien.quote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef MaGNeT het volgende:
M'n KnCMiner Titan is binnen:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=845079.0
5btc met de huidige waarde is maar een schijntje vergeleken de waarde van dat ding.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
5BTC eerste bod
Hoeveel wil je minimaal hebben eigenlijk?
Zelfs ik heb dat ervoor overquote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
5btc met de huidige waarde is maar een schijntje vergeleken de waarde van dat ding.
Welke coins?quote:Op maandag 3 november 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
e 6 gaan mee de nacht in. We zullen het zien. Wish me luck
Meh, doet er niet meer toe. Niks aangetikt tussen gisteravond en nu.quote:
Zal wel ophouden met 7 of 8 BTC vrees ik.quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk de deur weer uit zo te zien.
Toch zonde geld.
Hopelijk krijg je er nog iets aardigs voor.
Tenzij BTC nog even naar 2000 stijgt dan is het weer een goeie dealquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zal wel ophouden met 7 of 8 BTC vrees ik.
Maar ik neem m'n verlies, dat is de les die je helaas soms leert.
Nee niet, want ik heb er in maart 26 BTC voor betaaldquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tenzij BTC nog even naar 2000 stijgt dan is het weer een goeie deal
Ow...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee niet, want ik heb er in maart 26 BTC voor betaald
Ah ja... soms zit het mee...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ow...![]()
Vlotte levering ook trouwens.
Ff inlezen, dan stap ik miss ook weer in de coin die het begin van het einde betekendequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
Rzr gister een -50, vandaag weer.
Misschien es een gokje wagen
Eqx kan iig nog dik lager blijktquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ff inlezen, dan stap ik miss ook weer in de coin die het begin van het einde betekende
Daar ook ff inlezenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eqx kan iig nog dik lager blijkt
Kocht op 147. Doet nu al weer 75
Inlezen is zo zomer 2014.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ook ff inlezen
FUD = Ten alle tijde slechte koop
EQX kan nog wel verder omlaag, die discussie daar doet me teveel denken aan KEYquote:
Ow ik kocht net 50k bijquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EQX kan nog wel verder omlaag, die discussie daar doet me teveel denken aan KEY
Ow die heb ik ook een half uur geleden gekochtquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Nattekat het volgende:
RZR moet ook snel een moon doen, om vervolgens snel te sterven. Anders sterft ie nu al.
Ik moet eigenlijk eerst de grafiek zien voor ik zulke uitspraken doequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ow die heb ik ook een half uur geleden gekocht
Zo gaat het weer goed
Edit: Mwa, kocht op 5200. daar issie nog steeds zon beetje.
Eigenlijk loop ik ook maar een beetje aan te klooien. Hopen op een snelle x2 of x3.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk eerst de grafiek zien voor ik zulke uitspraken doe
Of een -75%quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eigenlijk loop ik ook maar een beetje aan te klooien. Hopen op een snelle x2 of x3.
Die geef ik ook wel een mooie kansquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:05 schreef roislecxe het volgende:
Ook een buy op Axr gezet. Die leverde me gisteravond in 10minuten een +87%
TR gemacht daar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Zo, hoe verschrikkelijk moeilijk is het toch om een dev van die app te spreken
https://bitcointalk.org/index.php?topic=846441.new#new Eens kijken of dreigen gaat helpen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ken die hele app niet maar vond wel dat je wat steun kon gebruiken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ken die hele app niet maar vond wel dat je wat steun kon gebruiken.
Wat is een maxbet?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:37 schreef crashbangboom het volgende:
Dit lijkt de ge-eigende plaats, is er nog wel eens ooit iets van de entiteit Maxbet vernomen sinds ie niet meer blauw is?
Ik mis die puberale pikomhoog posts van 'm
Ik maak me zorgen, misschien heeft ie wel harikiri gepleegd omdat ie geen kleurtje meer heeft
Katje heeft niet altijd tijdquote:Op donderdag 6 november 2014 03:54 schreef roislecxe het volgende:
Katje, je zou al m´n idiote moves moeten volgen, I´m the moon himselve.
Edit: Teruggekocht op 58 en buyorder erbij voor nog een keer hetzelfde aantal op 25 voor de zekerheid.
Nu 60k Min op gemiddeld 61 gekocht. Dat lijkt er meer op.
Mooi alle Min verkocht op 110quote:
Naah niet echt, lurk nog aardig in dit topic als het weer eens over BTC gaat. De alts boeien me niet meerquote:
Je hoort er ook bij als je BTC hebtquote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah niet echt, lurk nog aardig in dit topic als het weer eens over BTC gaat. De alts boeien me niet meer
Ik lifte mee van 100 naar 1000, was gelijk 0,09btc rijkerquote:Op donderdag 6 november 2014 20:06 schreef roislecxe het volgende:
Rektcoin fun
24HR HIGH0.00007420 BTC
24HR LOW0.00000025 BTC
quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lifte mee van 100 naar 1000, was gelijk 0,09btc rijker
Scheelt toch weer een flink percentage van mijn mining-inleg
Was slechts een idee, was toch geweldig geweest als ik het echt had gedaanquote:
Ik had wel een order staan. Maar weggehaald omdat 340 me toen nog te hoog leek, en ik wilde niet kopen op 500. Paar uur later doet het weer vrolijk rond de 2000.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was slechts een idee, was toch geweldig geweest als ik het echt had gedaan
Ditquote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah niet echt, lurk nog aardig in dit topic als het weer eens over BTC gaat. De alts boeien me niet meer
Was dat die coin die ik heb afgekraakt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:47 schreef roislecxe het volgende:
Axr gekocht op 5220
Lijkt een goeie deal, zal wel misgaan dus.
Kan welquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was dat die coin die ik heb afgekraakt?
Ik hou nog steeds bij wat ik koop altijdquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Ah mijn Excel, ik durf daar niet eens meer in te kijken
Genesis ?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Alweer over de 20$ met mijn mining-opbrengsten, nog steeds niks gedaan met die 0,01 op Bittrex. Gaat lekker, de betalingen zijn aardig constant dus heb er wel vertrouwen in
Nog steeds ja.quote:Op zondag 9 november 2014 01:40 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hoeveel mh/s had je ook alweer? 5 toch?
BTC gaat top, net weer Bitcoins verkocht voor echt geld. Nu weer een weekje wachten tot er weer genoeg gemined is voor een sell. Hopelijk is de koers dan ook zo goedquote:Op maandag 10 november 2014 00:38 schreef roislecxe het volgende:
BTC gaat best lekker de laatste week.
btc is geen echt geld dan?quote:Op maandag 10 november 2014 05:22 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
BTC gaat top, net weer Bitcoins verkocht voor echt geld. Nu weer een weekje wachten tot er weer genoeg gemined is voor een sell. Hopelijk is de koers dan ook zo goed
niet als ie precies doet wat ie een jaar geleden deed.quote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef roislecxe het volgende:
Volgens de 3daagse grafiek is dit een perfect moment om weer te verkopen, zo rond de 375.
Behalve dat dat écht niet gaat gebeurenquote:Op maandag 10 november 2014 19:21 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
niet als ie precies doet wat ie een jaar geleden deed.
Dat is schappelijker. Maar waarom zou het gaan gebeuren? Het daalt op een paar weken na al een heel jaarquote:
Russische roebel, changetip, openbazaar. we gaan zachtjesaan mainstream.quote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat is schappelijker. Maar waarom zou het gaan gebeuren? Het daalt op een paar weken na al een heel jaar
Van mij mag ie best naar 2k hoor. Maar na elke stijging, komt een diepere daling, en das al wel bijna een jaar aan de gang. De downtrend is nog lang niet over.quote:Op maandag 10 november 2014 19:27 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Russische roebel, changetip, openbazaar. we gaan zachtjesaan mainstream.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Van mij mag ie best naar 2k hoor. Maar na elke stijging, komt een diepere daling, en das al wel bijna een jaar aan de gang. De downtrend is nog lang niet over.
Kijken of ie door de 425 komtquote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Longterm gaat het de goede kant op hoor
Waarom zou bitcoin blijven dalen als het gebruik en acceptatie toenemen? Die ommekeer gaat echt komen...quote:
Jamaar ik heb nog niet genoegquote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou bitcoin blijven dalen als het gebruik en acceptatie toenemen? Die ommekeer gaat echt komen...
Nooit te laat om in te kopen, ik heb op 405 gekochtquote:
Ik heb alleen nog maar gekocht op 1050 ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit te laat om in te kopen, ik heb op 405 gekocht
Goed, vlak daarna weer gedumpt voor hashes
Das shortterm kat. Na elke opleving omhoog gaat ie weer benedenwaarts. Van 400+ naar 275 naar 375, van 375 naar 315, van 315 terug naar 375. Er komen dus hogere lows, maar de downtrend vanaf mei is nog geen halt toegeroepen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Longterm gaat het de goede kant op hoor
Speciaal voor jou, leuke durf investeringquote:Op woensdag 15 oktober 2018 00:42 schreef het volgende:
Iemand nog een goed idee voor een miner investering
Genesis valt weer tegen de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haphaphap
[..]
Bedoel je de kortings Voucher voor Genesis Mining? Ja MOON werkt nog steeds
Zal is ff bij mij kijken.....Geen klachten, dit GM account heeft 128MH/s en 0.72TerraHash.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genesis valt weer tegen de afgelopen dagen
0.6mBTC de laatste keer
Solars sparen.quote:
Die quote gaat komen zeg ik jequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Solars sparen.
Gokje dan: Solar staat eerder op 10.000 (0,001btc) dan BTC op 1000
Morgenvroeg doen we weer 350, en de dagen erna zal het vast weer in elkaar donderen naar 320 ofzo.quote:
Dit denk ik echt niet meer, de voortekenen zijn precies hetzelfde als voor de vorige moon. Daarna zal die vast weer wat terugvallen, maar dat gaat nog even duren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgenvroeg doen we weer 350, en de dagen erna zal het vast weer in elkaar donderen naar 320 ofzo.
Tot op heden is dat de gang van zaken van bijna heel 2014. Korte termijn (klein maandje) ziet het er niet zo slecht uit. Zodra je 3 maanden of langer gaat terugkijken is het allemaal niet veel soeps.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit denk ik echt niet meer, de voortekenen zijn precies hetzelfde als voor de vorige moon. Daarna zal die vast weer wat terugvallen, maar dat gaat nog even duren.
Als ik de huidige situatie vergelijk met de vorige:quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot op heden is dat de gang van zaken van bijna heel 2014. Korte termijn (klein maandje) ziet het er niet zo slecht uit. Zodra je 3 maanden of langer gaat terugkijken is het allemaal niet veel soeps.
Die lijnen zijn B-bands, die staan voor de vraag en het aanbod. Zodra deze ver uit elkaar komen, zal het volume toenemen en wordt de trend sterker. Als de grafiek boven deze lijnen uitkomt (meestal van onder de blauwe middenlijn) is de markt oversold of overpriced, en volgt meestal een correctie. Dat is nu (nog) niet het geval..quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
Als 1 waarheid wordt moet het eerst richting de 450 gaan en een maand ofzo boven de 400 blijven. De trend zal geheid een keer draaien, maar of dat met dit stijginkje al is.. Ik hoop het, maar liever heb ik dat het nog even inzakt, heb op 371 alles naar fiat gezet en hoop dat ik aardig wat lager terug kan
En ik vind een beetje omhoog niet echt een trend... Korte krachtige opwaartse bewegingen, en eeuwig durende inzakkingen...
twitter:TuurDemeester twitterde op woensdag 12-11-2014 om 04:24:01Is this how Chinese traders see Bitcoin? (BTC in CNY) http://t.co/g369HO8jf5 reageer retweet
Nee, ik krijg gelijk voor de veranderingquote:Op woensdag 12 november 2014 11:04 schreef DaMart het volgende:
Staat BTC al op 100 dollar per stuk?.
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik krijg gelijk voor de verandering
Inderdaad. Het niet-holden heeft me al 0,23 btc gekost door slim denken te zijn.quote:
Omdatquote:Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef Nattekat het volgende:
Wow
Rois, waarom geloofde je me niet
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Mijn lulverhaal klopt, deze tactiek moet ik onthouden
Ja, niet verzenden en vertrouwen op een zorgeloos tripje Polen.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:08 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n miner verkocht, verzonden via PostNL naar Polen maar de ontvanger heeft 'm na een week nog niet
Track en Trace doet het ook niet meer, alleen de eerste dag werkte de link... Het pakket lijkt niet te bestaan... Tips?
![]()
Ik heb me er echt in verdiept, met een hele onderbouwing eromheen. .. dat was niet geheel hete luchtquote:
De optie waarbij de koers zondagmiddag weer 315 aantiktquote:Op woensdag 12 november 2014 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Maar straks deel 2:komt optie 1 uit, of optie 2
Beter nietquote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De optie waarbij de koers zondagmiddag weer 315 aantikt
Morgen op 600quote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Ehhhh... Katjes eerste indruk: sell
Katjes tweede indruk: Op de korte termijn gaat het wel lekker... long-term is zwaar overpriced, shortterm juist niet. Dus eigenlijk is dit het moment om het goed in de gaten te houden.
Nah; het grote advies van vandaag: Nu is absoluut geen koopmoment;quote:
Heb een 5 punten boven mijn buy van begin vd avond verkocht. Ik vind gewoon dat dit fout móét gaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah; het grote advies van vandaag: Nu is absoluut geen koopmoment;
Nu is een koopmomentje, je mag me quoten.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb een 5 punten boven mijn buy van begin vd avond verkocht. Ik vind gewoon dat dit fout móét gaan.
De BTC op Trex gaan gewoon met de stroming mee, maar wat op BTC-e staat is een beetje te sturen.
Helaas stuur ik al tijden de verkeerde kant op.
ja dag. Voor die paar rotpuntjes.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is een koopmomentje, je mag me quoten.
Finex gaat ook langzaam omlaag. Stamp gaat zo ook omlaag. *getikt op 420*quote:Op woensdag 12 november 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Gaat lekker[ afbeelding ]
Go home BTC-e, you're drunk.
En niet zo'n klein beetje ook, als ik het orderbook zie
Als ik hard sell roep; dan gaat het niet goedquote:
Kweet niet. De verschillen zijn echt te groot. Finex en Stamp liggen rond 420. BTCe op 410 en Huobi op 430.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik hard sell roep; dan gaat het niet goed
Maar goed, 1m zegt trendreversal, 15m geeft een buysignaal. Die twee samen betekenen wel wat
Voor de nacht denk ik dat 412 wel ongeveer het stabilisatiepunt is.
Muah.... ik denk dat ie nog wel hoger kan komen weer.quote:
Ik dumpte op diezelfde secondequote:Op donderdag 13 november 2014 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah.... ik denk dat ie nog wel hoger kan komen weer.
Het feit dat een whale massaal dumpte net maakt verder niks uit
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:13 schreef Nattekat het volgende:
Ga nu pitten, denk dat ie niet enorm veel meer gaat stijgen. Nu stabilisatie
Dat zag je toch van mijlenver aankomen.quote:
Het enige wat ik zie is een prijs, verder kijk ik niet telkens op de grafiekenquote:Op donderdag 13 november 2014 11:34 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dat zag je toch van mijlenver aankomen.
Valt me eerlijk gezegd nog een beetje tegen. Hoop dat hij nog wat lager zakt.
Told you...quote:Op donderdag 13 november 2014 11:41 schreef roislecxe het volgende:
450
gelukkig nu weer flink dalend
Zeg Rois.....in plaats van het gokken op een opleving van die dooie coins waar je telkens ingaat, kan ik jou aanraden om te kijken naar btc futures traden met *10 / *20 leverage.quote:
Daar ga ik na het weekend meer over vragenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zeg Rois.....in plaats van het gokken op een opleving van die dooie coins waar je telkens ingaat, kan ik jou aanraden om te kijken naar btc futures traden met *10 / *20 leverage.
Vergelijkbaar met de ouderwetsche opties. Vrij lage inleg mogelijk, wel grotere risico's maar ik denk dat jij het daarmee wel goed kunt doen.
Je weet me wel te vinden als je meer wilt weten![]()
Voor hoe veel?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:08 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n miner verkocht, verzonden via PostNL naar Polen maar de ontvanger heeft 'm na een week nog niet
Track en Trace doet het ook niet meer, alleen de eerste dag werkte de link... Het pakket lijkt niet te bestaan... Tips?
![]()
Áls....quote:Op donderdag 13 november 2014 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
Welke irritante lui zijn nu weer aan het dumpen?
Maargoed, als we nu niet lager gaan is er wel mooi een dubbele bodem ontstaan.
Mission accomplished.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:59 schreef roislecxe het volgende:
Volgende daling in de maak. Nieuw station: 390.
1000quote:Op donderdag 13 november 2014 20:42 schreef brombeer_ het volgende:
Zo dan flinke correctie. Hierna op naar de &1000?
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik word bedreigd. TR gemacht.
Ik zei gister dat er een stabilisatie rond 413 ging komen. Dat was nog niet uitgekomen.quote:
ja stormlooptopicquote:Op donderdag 13 november 2014 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zei gister dat er een stabilisatie rond 413 ging komen. Dat was nog niet uitgekomen.
En vroeger hoefde ik nog niet te werken in de avond
En er waren meer mensen
Tja, je verhaal blijft ook gegok hequote:Op donderdag 13 november 2014 23:46 schreef Nattekat het volgende:
En Rois... als je mijn lulverhaal nu niet gelooft...
Aan de andere kant, jij bent verrassend goed met gokken
?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, mijn hypothetische sell is erdoor
Goed filmpjequote:Op donderdag 13 november 2014 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
Altijd prettig de wekelijkse duiding van Tuur de Meester over de bitcoinprijs en financiële wereld aan het begin van De Week van Bitcoin:
Die van mij zegt dat het alle kanten op kan gaan tussen de 380 en 450quote:
Gefeliquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben al bijna 8 min jarig dus beter gaat het gewoon naar 500 vannacht.
Het is het jaargetijde gewoon. Eind 2014 2000quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vorig jaar na mijn b-day ging ie ook moon
Dan moest Rois maar niet jarig zijn vandaag (congratsquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik zei gister dat ie niet zo hard omhoog moest
Ach, we staan nog steeds 20% boven de 320 waar we vandaan kwamenquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan moest Rois maar niet jarig zijn vandaag (congrats)
Tyquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan moest Rois maar niet jarig zijn vandaag (congrats)
quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, we staan nog steeds 20% boven de 320 waar we vandaan kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |