https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Beetje hoog denk je niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:16 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heb nog een buy order staan op 311$ voor 2 btc. nog een paar daagjes w8en
is van 3 weken geleden, toen ie nog op 400 stond. dus gaat wel lekker zo. als ie onder de 300 komt koop ik er nog 1tje.quote:
Wat dacht je dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
M'n KnC Titan miner wordt maandag bezorgd
Waardeloos kut-apparaat van 12.000$...
Toch gefeliciteerd, verwacht wel een mooie review van je.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
BTC VOL4.12079289 BTCquote:
Verzekeringsfraude lijkt me de beste oplossing.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef MaGNeT het volgende:
volume op coinmarketcap was nep.quote:Op zondag 2 november 2014 15:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC VOL4.12079289 BTC
DOGE VOL5896158.38766099 DOGE
Met $1300 houdt het wel een beetje op
Je denkt toch niet dat ik dat ding ga aanzetten? Hoef geen brand in huis...quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Toch gefeliciteerd, verwacht wel een mooie review van je.
250mh/s 18 tot 25 E'tjes per dag schat ik zo in.
Waarom ben je opeens zo van gedachten veranderd sinds je hem kochtquote:Op zondag 2 november 2014 18:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat ding ga aanzetten? Hoef geen brand in huis...
Omdat het een slecht product is, daar kwamen de kopers al snel achter toen de eerste exemplaren geleverd werden.quote:Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom ben je opeens zo van gedachten veranderd sinds je hem kocht![]()
![]()
Verkoop je miner?quote:Op zondag 2 november 2014 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat het een slecht product is, daar kwamen de kopers al snel achter toen de eerste exemplaren geleverd werden.
De koop ongedaan maken kon niet: geen geld terug.
Ofwel: ik krijg morgen een apparaat van 12.000 Dollar dat brandgevaarlijk is (te licht uitgevoerde stekkers), de beloofde snelheid niet haalt, snel stuk gaat en zich sowieso nooit gaat terugverdienen. Ook de late levering helpt daar niet aan mee.
Er is maar 1 ding erger dan er op wachten: het ding echt in handen hebben.
Leuk bedrijfje zo te zien op googlequote:Op zondag 2 november 2014 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat het een slecht product is, daar kwamen de kopers al snel achter toen de eerste exemplaren geleverd werden.
De koop ongedaan maken kon niet: geen geld terug.
Ofwel: ik krijg morgen een apparaat van 12.000 Dollar dat brandgevaarlijk is (te licht uitgevoerde stekkers), de beloofde snelheid niet haalt, snel stuk gaat en zich sowieso nooit gaat terugverdienen. Ook de late levering helpt daar niet aan mee.
Er is maar 1 ding erger dan er op wachten: het ding echt in handen hebben.
Het is wel een gigantisch risico dat je keer op keer neemtquote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef roislecxe het volgende:
Kijken of het grapje nog een keer lukt.
Dank gekocht na een 62% daling. We zullen zien of er weer een 100% of meer in zit.
Kloptquote:Op maandag 3 november 2014 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een gigantisch risico dat je keer op keer neemt
Voor hetzelfde koop je een KEY die na een giga-daling enkel verder daalde
Ik gok ook maar lukraak wat hoorquote:Op maandag 3 november 2014 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had gelijk moeten kopen toen jij dat zei
En zo snel mogelijk de deur weer uit zo te zien.quote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef MaGNeT het volgende:
M'n KnCMiner Titan is binnen:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=845079.0
5btc met de huidige waarde is maar een schijntje vergeleken de waarde van dat ding.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
5BTC eerste bod
Hoeveel wil je minimaal hebben eigenlijk?
Zelfs ik heb dat ervoor overquote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
5btc met de huidige waarde is maar een schijntje vergeleken de waarde van dat ding.
Welke coins?quote:Op maandag 3 november 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
e 6 gaan mee de nacht in. We zullen het zien. Wish me luck
Meh, doet er niet meer toe. Niks aangetikt tussen gisteravond en nu.quote:
Zal wel ophouden met 7 of 8 BTC vrees ik.quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk de deur weer uit zo te zien.
Toch zonde geld.
Hopelijk krijg je er nog iets aardigs voor.
Tenzij BTC nog even naar 2000 stijgt dan is het weer een goeie dealquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zal wel ophouden met 7 of 8 BTC vrees ik.
Maar ik neem m'n verlies, dat is de les die je helaas soms leert.
Nee niet, want ik heb er in maart 26 BTC voor betaaldquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tenzij BTC nog even naar 2000 stijgt dan is het weer een goeie deal
Ow...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee niet, want ik heb er in maart 26 BTC voor betaald
Ah ja... soms zit het mee...quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ow...![]()
Vlotte levering ook trouwens.
Ff inlezen, dan stap ik miss ook weer in de coin die het begin van het einde betekendequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
Rzr gister een -50, vandaag weer.
Misschien es een gokje wagen
Eqx kan iig nog dik lager blijktquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ff inlezen, dan stap ik miss ook weer in de coin die het begin van het einde betekende
Daar ook ff inlezenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eqx kan iig nog dik lager blijkt
Kocht op 147. Doet nu al weer 75
Inlezen is zo zomer 2014.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ook ff inlezen
FUD = Ten alle tijde slechte koop
EQX kan nog wel verder omlaag, die discussie daar doet me teveel denken aan KEYquote:
Ow ik kocht net 50k bijquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EQX kan nog wel verder omlaag, die discussie daar doet me teveel denken aan KEY
Ow die heb ik ook een half uur geleden gekochtquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Nattekat het volgende:
RZR moet ook snel een moon doen, om vervolgens snel te sterven. Anders sterft ie nu al.
Ik moet eigenlijk eerst de grafiek zien voor ik zulke uitspraken doequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ow die heb ik ook een half uur geleden gekocht
Zo gaat het weer goed
Edit: Mwa, kocht op 5200. daar issie nog steeds zon beetje.
Eigenlijk loop ik ook maar een beetje aan te klooien. Hopen op een snelle x2 of x3.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk eerst de grafiek zien voor ik zulke uitspraken doe
Of een -75%quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eigenlijk loop ik ook maar een beetje aan te klooien. Hopen op een snelle x2 of x3.
Die geef ik ook wel een mooie kansquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:05 schreef roislecxe het volgende:
Ook een buy op Axr gezet. Die leverde me gisteravond in 10minuten een +87%
TR gemacht daar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Zo, hoe verschrikkelijk moeilijk is het toch om een dev van die app te spreken
https://bitcointalk.org/index.php?topic=846441.new#new Eens kijken of dreigen gaat helpen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ken die hele app niet maar vond wel dat je wat steun kon gebruiken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ken die hele app niet maar vond wel dat je wat steun kon gebruiken.
Wat is een maxbet?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:37 schreef crashbangboom het volgende:
Dit lijkt de ge-eigende plaats, is er nog wel eens ooit iets van de entiteit Maxbet vernomen sinds ie niet meer blauw is?
Ik mis die puberale pikomhoog posts van 'm
Ik maak me zorgen, misschien heeft ie wel harikiri gepleegd omdat ie geen kleurtje meer heeft
Katje heeft niet altijd tijdquote:Op donderdag 6 november 2014 03:54 schreef roislecxe het volgende:
Katje, je zou al m´n idiote moves moeten volgen, I´m the moon himselve.
Edit: Teruggekocht op 58 en buyorder erbij voor nog een keer hetzelfde aantal op 25 voor de zekerheid.
Nu 60k Min op gemiddeld 61 gekocht. Dat lijkt er meer op.
Mooi alle Min verkocht op 110quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |