abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146160607
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als je om de drie posts over de islam begint in een ZP-topic valt dat op ja.

Best irritant en zeker krampachtig.
Nee ging me om de zin zelf, niet om de inhoud. :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146160634
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee ging me om de zin zelf, niet om de inhoud. :P
Die gast wil trollen. Laat 'm.
pi_146160708
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die gast wil trollen. Laat 'm.
DAAR GING HET ME NIET OM. Ik ben altijd wel in voor een discussie over de islam maar dit topic is daar niet de juiste plek voor.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146160779
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

DAAR GING HET ME NIET OM. Ik ben altijd wel in voor een discussie over de islam maar dit topic is daar niet de juiste plek voor.
Ik hoef het ook helemaal niet over de islam te hebben. Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Het ging me erom dat er zo heftig gereageerd wordt terwijl de bevolkingsgroep in kwestie niet noemenswaardig veel overlast veroorzaakt.
pi_146160808
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik hoef het ook helemaal niet over de islam te hebben. Ik dacht dat dat wel duidelijk was. Het ging me erom dat er zo heftig gereageerd wordt terwijl de bevolkingsgroep in kwestie niet noemenswaardig veel overlast veroorzaakt.
Nee dat snap ik ook wel hoor. Maar het ging me ook niet om de inhoud dit keer :7
pi_146160962
quote:
Ik denk dat zijn analyse klopt dat mensen doordat in een korte tijd veel is veranderd op bepaalde vlakken erg de behoefte hebben om vast te houden aan een paar culturele vastigheden, zoals het Sinterklaasfeest.

Mijn grootste ergernis: "landelijke intocht". Er is niets landelijk aan, iemand die denkt dat dat landelijk is loopt pak hem beet 20-25 jaar achter. Toen we enkel nog de NPO hadden kon je dat misschien zeggen maar heden ten dage is het slechts de NTR-intocht. Het staat andere omroepen vrij om naar hun eigen inzicht een intocht te organiseren. Ik hoop dat ofwel een publieke omroep ofwel een commerciële omroep een eigen intocht organiseert. 1 probleem, je hebt de medewerking van de autoriteiten nodig, de politici zullen zich vermoedelijk hevig verzetten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146160975
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Gramulanion op 31-10-2014 19:05:32 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:06:51 #33
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146161045
quote:
Het bevestigd wel wat ik vaak genoeg zeg: Zwarte Piet staat feitelijk niet ter discussie.
pi_146161105
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:06 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het bevestigd wel wat ik vaak genoeg zeg: Zwarte Piet staat feitelijk niet ter discussie.
Gelukkig maar! Buiten wat relnichten en grachtengordeltypetjes wil bijna iedereen ZP behouden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146161191
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn analyse klopt dat mensen doordat in een korte tijd veel is veranderd op bepaalde vlakken erg de behoefte hebben om vast te houden aan een paar culturele vastigheden, zoals het Sinterklaasfeest.

Nederland heeft een existentiële crisis? Hm... Zou kunnen... We waren dat eigenwijze landje dat op allerlei gebieden voorop liep. Nu zijn we langzamerhand gewoon een deeltje Europa aan het worden waar we eigenlijk niet zoveel speciaals meer doen. Zit wat in.
pi_146161508
Jigzoz, als je op mij reageert via je iemand anders, dan faal je natuurlijk wel in het negeren.

Maar goed, je goed recht.

Volwassen is het niet, trollerig wel.
pi_146161525
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je kan nergens anders over praten man.

Wellicht terug gaan naar je oude plek?
pi_146161552
Loopt op dit moment een grote Halloweenoptocht langs compleet met krijsende verklede kinderen en een harmonie-orkest.

Driewerf :r :r :r

Dat krijg je er van als je kinderen de Sinterklaas afpakt, dan krijg je die vervelende Amerikaanse bagger over je heen :{w
pi_146161598
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef opperkleurder het volgende:
Loopt op dit moment een grote Halloweenoptocht langs compleet met krijsende verklede kinderen en een harmonie-orkest.

Driewerf :r :r :r

Dat krijg je er van als je kinderen de Sinterklaas afpakt, dan krijg je die vervelende Amerikaanse bagger over je heen :{w
Ik heb daar ook oprecht een hekel aan. Als we het dan toch hebben over tradities die verdwijnen en Amerikaanse invloeden. Wat is er mis met Sint Maarten.
pi_146161694
Er stonden net 2 geschminkte meisjes van een jaar of 15 voor mijn deur. Het waren negers (ik woon in Rotterdam).

HALLOWIEN LAAT JE SNOEPGOED ZIEN

Ik: "ik heb geen snoep"

Zij: "goede smoes, laat zien dan"

Ik: "Ok"

Zij "Echt?"

Ik "Nee" *deur dicht.

Einde halloween 2014 in huize knut
pi_146161701
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:22 schreef Saind het volgende:

[..]

Ik heb daar ook oprecht een hekel aan. Als we het dan toch hebben over tradities die verdwijnen en Amerikaanse invloeden. Wat is er mis met Sint Maarten.
Verkleden is toch veel leuker dan die klote lampionnen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:24:54 #42
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146161711
quote:

[..]

Sint Maarten is racisme. En bevorderd slecht eetgedrag. En het promoot bedelen. Zo snel mogelijk afschaffen dus. :{w
pi_146161733
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:24 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Verkleden is toch veel leuker dan die klote lampionnen.
Ja ik vind stroopwafelpieten ook wel tof. Stroopwafels zijn veel lekkerder dan pepernoten. Maar dat is de discussie niet.
pi_146161750
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er stonden net 2 geschminkte meisjes van een jaar of 15 voor mijn deur. Het waren negers (ik woon in Rotterdam).

HALLOWIEN LAAT JE SNOEPGOED ZIEN

Ik: "ik heb geen snoep"

Zij: "goede smoes, laat zien dan"

Ik: "Ok"

Zij "Echt?"

Ik "Nee" *deur dicht.

Einde halloween 2014 in huize knut
En als je het snoept had gegeven hadden ze het zelf opgegeten terwijl blanke mensen zich een paar weken later zwart maken en het snoep weer uitdelen. _O_
pi_146161825
quote:
Wat is er dan de afgelopen tijd allemaal van de Nederlandse cultuur afgepakt.

Verder snap ik nog steeds niet dat mensen moeite hebben met de verandering van Zwarte Piet. Het Sinterklaasfeest blijft gewoon bestaan. Alleen dan met een ander soort knechtje.
ROBODEMONS..................|:(
pi_146161898
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Verder snap ik nog steeds niet dat mensen moeite hebben met de verandering van Zwarte Piet. Het Sinterklaasfeest blijft gewoon bestaan. Alleen dan met een ander soort knechtje.
Als jij nou op donkere mannen zou vallen en men zou zeggen, "ach, je moet het nu met blanke tatas doen die hebben ook een piemel alleen ander kleurtje" zou je dat dan normaal vinden?

He? He? HE?
pi_146161922
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hierboven werd geopperd dat het hele gebeuren voornamelijk symbolisch is geworden. Ik vraag me alleen af waarvoor dan. Verder dan wat giswerk kom ik niet.
pi_146161958
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als jij nou op donkere mannen zou vallen en men zou zeggen, "ach, je moet het nu met blanke tatas doen die hebben ook een piemel alleen ander kleurtje" zou je dat dan normaal vinden?

He? He? HE?
Dat is racistisch Knut
pi_146161965
quote:

[..]

Wat is er mis met Samhain. Of nog beter, Winternachten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_146162006
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat is er mis met Samhain. Of nog beter, Winternachten.
Ik ben toch godverdomme ginne Kelt of wel dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')