SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proest*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:55 schreef zarGon het volgende:
Ik vond 'met slappe sluitspieren' een leukerderder titel!
Istanbulquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet er 29 november uit. Misschien nog een laatste vakantie voordat ik begin aan een nieuwe baan? Dus, waar zal ik nu heen gaan?
Ik wil echt naar Curacao, maar heb gehoord dat het daar te gevaarlijk is voor een chick alleen?quote:
Dan ga je toch samen met een Antilliaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil echt naar Curacao, maar heb gehoord dat het daar te gevaarlijk is voor een chick alleen?
Ik weet nog dat toen ik een jaar toerisme deed dat meisjes niet naar de Nederlandse Antillen op stage mochten gaan omdat 2 van de drie vrouwelijke stagaires daar waren verkracht..
Audubillah. Ga naar Mexico, Ivoorkust, San Marino, Nieuw Zeeland, hawaii.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil echt naar Curacao, maar heb gehoord dat het daar te gevaarlijk is voor een chick alleen?
Ik weet nog dat toen ik een jaar toerisme deed dat meisjes niet naar de Nederlandse Antillen op stage mochten gaan omdat 2 van de drie vrouwelijke stagaires daar waren verkracht..
Mexico stond ook op mijn lijst maar ik durf niet meer nadat ik BB en die fotoreportages van die drugscartels heb gezien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Audubillah. Ga naar Mexico, Ivoorkust, San Marino, Nieuw Zeeland, hawaii.
Bangerikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mexico stond ook op mijn lijst maar ik durf niet meer nadat ik BB en die fotoreportages van die drugscartels heb gezien.
Z-O Aziëquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iraaaaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet er 29 november uit. Misschien nog een laatste vakantie voordat ik begin aan een nieuwe baan? Dus, waar zal ik nu heen gaan?
Zonvakantie. Mooi strandweer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jaaa.
Maar heb zin in een relax vakantie nu. Daarna weer een sightseeing vakantieee.
Alleen aan grens met Amerika is gevaarlijk. Rest is leuk. Veel (neps) te zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mexico stond ook op mijn lijst maar ik durf niet meer nadat ik BB en die fotoreportages van die drugscartels heb gezien.
Toscanequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Rondreis Noord-Italië: Florence, Milaan en Venetië. Zou ik gedaan hebben als ik niet naar NY zou gaan.
Of je kunt ook alleen Rome doen.
You've been there jaaa?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen aan grens met Amerika is gevaarlijk. Rest is leuk. Veel (neps) te zien.
Cuba. Zeker de moeite waard. Ook alleen. Erg veilig. En zo FUCK ING MOOI.
So much to see, so little time & money.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet Thailand la
Bedoelde Indonesië en Maleisië
Ik hou eigenlijk meer van de cultuurvakanties, maar zo'n azuurblauwe oord bezoeken puur om te chillen, lijkt mij ook een keer leuk ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat sowieso.
En Punta Cana, St. Barth.
US Virgin Islands
Je kan echt alleen. Geen zorgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You've been there jaaa?
Ik wil ook naar die plekken maar durf het nog niet helemaal aan om daar alleen naar te gaan. Ik bedoel USA is nog gewoon Westers en je kunt met de mensen communiceren. Maar daar is anders.
Ben je er geweest?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan echt alleen. Geen zorgen.
Ik was geband. Nu niet meer. Que
Baba.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zusje zegt dat een man haar al een paar dagen aan het achtervolgen is. Van huis naar school, hij wijkt niet van haar zijde wanneer hij eenmaal tevoorschijn komt. Maar het is niet altijd. Hoe kunnen we hem het beste pakken?
Hoelang duurt de tocht naar huis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zusje zegt dat een man haar al een paar dagen aan het achtervolgen is. Van huis naar school, hij wijkt niet van haar zijde wanneer hij eenmaal tevoorschijn komt. Maar het is niet altijd. Hoe kunnen we hem het beste pakken?
Opnemen met de telefooncamera en aan de online schandpaal nagelen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
God, wat een freaks zijn er toch ook... Melden bij de politie, maar ik denk dat die voorlopig weinig kunnen doen. Dus vader of oom of iemand anders in de familie die wellicht een paar keer mee kan lopen naar school van een afstandje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:30 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien omdat ze je voor Chinees aanzagen.quote:
Ik heb net pizza gegeten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:07 schreef Montelly het volgende:
Mensen wat word er gegeten straks? Geen zin om te koken..denk dat ik weer thuisbezorg ga raadplegen
Dominos?quote:
Een melding bij de politie kan nooit kwaad. Dan zijn ze iig al op de hoogte.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
God, wat een freaks zijn er toch ook... Melden bij de politie, maar ik denk dat die voorlopig weinig kunnen doen. Dus vader of oom of iemand anders in de familie die wellicht een paar keer mee kan lopen naar school van een afstandje.
kwaliteitquote:
Ik ken geen andere pizzaboer in Utrecht die ook in Leidsche Rijn (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik ben vaste klant bij NY pizza, khaat mij lebequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken geen andere pizzaboer in Utrecht die ook in Leidsche Rijn () bezorgt. NY Pizza ja, maar met hen heb ik ruzie.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:23 schreef Montelly het volgende:
Sowiesooooo een keer naar thailand/phuket/koh phi phi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je kijken man, dit is toch paradijs.
http://www.arke.nl/rondre(...)s-thailand-compleet/
1789,- <-- geen geld man dit, ik zoek enkel een reisgenoot. fml
Er is zelfs een Turkse website voor de toeristenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://bjbarbangkok.com/turkish
Bizim salonumuzun sundugu ust sinif servislerden bazilari asagida listelenmistir;quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er is zelfs een Turkse website voor de toeristen
http://bjbarbangkok.com/turkish
deze man....leeft levenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken geen andere pizzaboer in Utrecht die ook in Leidsche Rijn () bezorgt. NY Pizza ja, maar met hen heb ik ruzie.
Pizzakoerier van NY pizza is een keer een blikje frisdrank vergeten mee te nemen. Ik had al betaald. Hij zou het binnen twintig minuten alsnog bezorgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben vaste klant bij NY pizza, khaat mij lebe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#MaDeucequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
deze man....leeft leven
https://twitter.com/DanBilzerian/status/524730784327159809
Neem mij mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:27 schreef xaban06 het volgende:
Owja en naar Istanbul! Wij gaan volgende week
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:23 schreef Montelly het volgende:
Sowiesooooo een keer naar thailand/phuket/koh phi phi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je kijken man, dit is toch paradijs.
http://www.arke.nl/rondre(...)s-thailand-compleet/
1789,- <-- geen geld man dit, ik zoek enkel een reisgenoot. fml
Als het toch geen geld is, betaal je mijn reis? Dan word ik je reisgenoot, en tevens je wingman tijdens het stappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, that's what I'm sayin'.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een melding bij de politie kan nooit kwaad. Dan zijn ze iig al op de hoogte.
Hij heeft wat te compenseren..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:40 schreef Montelly het volgende:
http://instagram.com/p/r471bOoDnt/?modal=true
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:42 schreef Montelly het volgende:
miss is het een hele aardige jongen die gewoon telkens die stap niet durft te maken en haar aan te spreken![]()
Hey Dima.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:42 schreef Montelly het volgende:
miss is het een hele aardige jongen die gewoon telkens die stap niet durft te maken en haar aan te spreken![]()
Het was grappiger geweest als de "moslim" een klap in z'n gezicht had gekregen.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Er belden net wat gemaskerde kinderen aan: "Trick or treat" ...
Ze liepen uiteindelijk jankend weg...
Vergeten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij hebben ook een pompoen voor de deur staan
Rokers...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
damn ik zit echt vol man, zware trek in een sigaret nu
Kosten geen drol bij de Xenos, mijn zus kwam er mee aanzettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vergeten.Anders had ik wel wat snoep geregeld.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij hebben ook een pompoen voor de deur staan
In welk land leven jullie? Halloween? Wat heb ik gemist? XDquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Er belden net wat gemaskerde kinderen aan: "Trick or treat" ...
Ze liepen uiteindelijk jankend weg...
Denk niet dat jij mijn style leuk vindquote:
Ik heb de stroom van de bel afgehaaldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
In welk land leven jullie? Halloween? Wat heb ik gemist? XD
Gewoon in Nederland. Ik woon in een appartementencomplex met veel expats (en aanhang).quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
Je heb my gemist xoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
Je kent me echt niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denk niet dat jij mijn style leuk vind
Fasil gecesi, eventueel met Turk sanat @ nevizade of Tarihi cumhuriyet meyhanesi. En bij Bostanci naar Candan Ercetin. Sen Bebek'te kuluplere felan takiliyosundur
Hehe ken je inderdaad niet, maar alles wat je verteld en hoe je over bepaalde zaken denkt maakt je meer kaas dan Turkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kent me echt niet.
Ik zal maar niks zeggen, ik heb hier een reputatie hoog te houden.
Dat bedoel ik nou. Op FOK! moet je sommige posts van mij met een korreltje zout nemen (deze post misschien ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hehe ken je inderdaad niet, maar alles wat je verteld en hoe je over bepaalde zaken denkt maakt je meer kaas dan Turkdus geen fasil of Turk sanat voor jou
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is echt een pussy en durft helemaal niks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
En misschien moet je bij Unlabeled om een beetje zoutzuur vragen. Kan je zusje de stalker z'n gezicht verminken.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:29 schreef Crip het volgende:
FOK!kers unite. Ik ga stuk.
http://tinychat.com/JEMOEDERAANHETPOEDER
ik zit eropquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
Tering wat slecht.
Trouwens, Assalamu alaykom.
Wa alaikoum salaamquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
Tering wat slecht.
Trouwens, Assalamu alaykom.
Niet veel telefoons kunnen dit:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe mn cam aan als jij m ook aan doet :$
Bb paspoort had je toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet veel telefoons kunnen dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Waar praten ze eigenlijk over?
Dan heb je haar niet goed opgevoed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij is echt een pussy en durft helemaal niks.
wejoo je bent erquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe mn cam aan als jij m ook aan doet :$
Jep.quote:
Ik werd doorverzonden naar de AppStorequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep..
Had niet verwacht dat de camera zou werken; ik kan meecammen op het toestel hehe hehehe.
Ben jij die in die pyjama?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan is er ook!
Geen idee waar het over gaat, snap er niks van.
Que?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA PRECIES OP DAT MOMENT KIJK JIJ HAHAHAHAHA IK GA STUK
ik ben gebannedquote:
ik zei dat ze allemaal teringkneuzen waren...quote:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wrm zoek je ruziequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zei dat ze allemaal teringkneuzen waren...
ik zoek geen ruzien lan, was eerste wat in me opkwam toen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wrm zoek je ruzie
as if dat wat uitmaakt anno 2014quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Unlabeled het volgende:
iedereen aan het tinychatten hier? met cam en al ja![]()
leuk als er straks een screenshot van jezelf op internet rond circuleert
Ja, ik waarschuwde nog dat meisje in het midden dat ze haar kleding weer moest aantrekken...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Unlabeled het volgende:
Dat is KBquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik waarschuwde nog dat meisje in het midden dat ze haar kleding weer moest aantrekken...
Van mij was toch alleen het voorhoofd zichtbaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Unlabeled het volgende:
Ik had hem ooit op msn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens wie kent Rookert nog?> Waar is hij gebleven
hoi..en wie ben jij?quote:
UITGEROOKT WHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens wie kent Rookert nog?> Waar is hij gebleven
Jij houdt van punten zien ik.quote:
Jij ook op tinychat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Van mij was toch alleen het voorhoofd zichtbaar.![]()
ok dan kom ik weer leven in de brouwerij brengen xoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
4 mensen aanwezig, waarvan 3 met cam. Momenteel geen actieve cams.
komquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok dan kom ik weer leven in de brouwerij brengen xo
Mijn tong ligt aan flardenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De volgende keer willen wij ook chocolademelk!
Jij?!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij ook op tinychat?![]()
Wie nog meer?
Zargon, klinkerbotsing en zelfs Crip. Zonder hoofddoek ziet ze er best hip uit hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij ook op tinychat?![]()
Wie nog meer?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:00 schreef zarGon het volgende:
Arts haalt stinkende tong uit vagijn patiënte..
quote:
zargon maakquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:01 schreef zarGon het volgende:
Wel een TurkenOpFOK!-kanaal aanmaken dan.
Dankjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zargon, klinkerbotsing en zelfs Crip. Zonder hoofddoek ziet ze er best hip uit hoor.
PW..wat is deze>quote:
Was het zaad?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij had zargon een oplossing daarvoor.
Je keek op een afstandje mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee ik niet. Dat kan je zien toch?
Precies.. ik ook. Ga even bij Danny een banaan vraag indienen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:04 schreef Moira. het volgende:
Ik heb ook wel eens vragen over bananen.
Ofcoursequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Voor de mensen die mij niet kennen hoop ik?
turkenopfokquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat is die wachtwoord ik krijg afkick
verschijnselen
Niet! Wat gebeurt er als ik op dat tinychat turkenopfok linkje klik? Gaat mijn camera en microfoon dan gelijk aan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je keek op een afstandje mee.Ik zag je wel hoor.
neeeeequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:06 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet! Wat gebeurt er als ik op dat tinychat turkenopfok linkje klik? Gaat mijn camera en microfoon dan gelijk aan?
Lurker gespotquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:06 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet! Wat gebeurt er als ik op dat tinychat turkenopfok linkje klik? Gaat mijn camera en microfoon dan gelijk aan?
Ja, en speciale software kleedt je virtueel uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:06 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
ja, je wordt gelijk naakt in beeld gebracht..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:06 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
wat Syl zegt, door het software kom je dus naakt in beeld.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en speciale software kleedt je virtueel uit.
Nee, je moet de camera en microfoon zelf inschakelen.
Ik hoop dat hij langer dan 10s nodig heeft...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik geef je 10 seconde en daarna gaat cam uit en broek weer aan.
oyoooooquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef zarGon het volgende:
Weet iemand hoe je een pass opvraagt of verandert op TC?
Iemand die een account heeft/had op TC heeft die room gemaakt en beveiligd. Alleen die persoon weet dus het wachtwoord.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef zarGon het volgende:
nieuwe aanmaken gewoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef zarGon het volgende:
Hmpf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iemand die een account heeft/had op TC heeft die room gemaakt en beveiligd. Alleen die persoon weet dus het wachtwoord.
ik ben gebannedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wrm niet gwn je moederaanhetpoeder dan jemigdepemig altijd moeilijk dioen die turkoes
Ze moeten altijd duidelijk laten zien dat ze Turks zijn. Trots enzo he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wrm niet gwn je moederaanhetpoeder dan jemigdepemig altijd moeilijk dioen die turkoes
Alleen als je webcam dat hardwarematig ondersteunt. Alle webcams vanaf 1993 doen datquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat Syl zegt, door het software kom je dus naakt in beeld.
Hahaha.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:10 schreef Unlabeled het volgende:
okidoki, ff checken. m'n camera voor de zekerheid dichtgeplakt want ik vertrouw jullie uiteraard voor geen meter. check jullie zo broeders!
Zo wordt ze wel bang ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen als je webcam dat hardwarematig ondersteunt. Alle webcams vanaf 1993 doen dat
Is Muezza haar facebook account gesloten trouwens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat vonden jullie van Muezza trouwens?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is Muezza haar facebook account gesloten trouwens?
Dit wordt 'm: http://tinychat.com/zargonnn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of je maakt een nieuwe room aan MET wachtwoord zG.
Ja sowieso toch. Jou heb ik al gezien daar niet vanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen als je cam aanzet. Aangezien je niet bij een meet bent geweest.
Je kan er weer op.quote:
Was even bezig met iets anders djeezzzquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan er weer op.
(Ik had 4 keer gevraagd wie 'pottenkijker' was. Beetje huiverig met wie er meekijkt.)
Je kunt er weer in. Excuus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Was even bezig met iets anders djeezzz
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
kom ook dan kunnen we jouw gezicht zien lol
ik qoute dit ff..quote:
Zargon wil niet dat ik kom, hij is geïntimideerd door mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom gewoon ff dan ik wil je zien
kom dn gwnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zargon wil niet dat ik kom, hij is geïntimideerd door mij
I ain't even gonna...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
komquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
KOM OOK EVEN JE HOOFD SHOWEN BBEquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, jullie maken de meet overbodig zo.
kom in de roommquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, jullie maken de meet overbodig zo.
Nee, ik zit allang in pyjama enzo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KOM OOK EVEN JE HOOFD SHOWEN BBE
Die 10 sec dat ik er wasquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn hoe je deed in die room alsof je nooit internet had gezien HHHHHHH
dude ik ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik zit allang in pyjama enzo.
lamequote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik zit allang in pyjama enzo.
TC is van alle tijden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe komen jullie opeens op het idee eigenlijk?
vond je asmr echt relaxing xoxoquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:49 schreef Landysh het volgende:
ik ben er al uit. zargon wou mijn stem niet meer horen en ik had geen zin meer om te typen.
Hahahha, ik ben niet aan het praten. Hoezo?!quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe is Crip's accent? Of was het zonder geluid?
Widdik nie, ik zit toch niet in de room...quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahha, ik ben niet aan het praten. Hoezo?!
why not eigenlijk? ik bedoel je hoeft alleen maar je hoofd te laten zien?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Widdik nie, ik zit toch niet in de room...
whateveeerquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Geen zin en mijn cam is veels te crappy.
syl filmt 90% van de tijd zn voorhoofd dusquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
en daarom komen mensen niet naar jouw meetquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:03 schreef Crip het volgende:
[..]
syl filmt 90% van de tijd zn voorhoofd dus
ja zarGon is een bitchquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wilde ik doen maar was ineens eruit. De helft had had het maar aan trouwens
Oké...quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
en daarom komen mensen niet naar jouw meet
Waay, mensen zaten dus gewoon VIPquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
ja zarGon is een bitch
En alleen mensen die op de meet waren geweest mochten zonder cam blijven.
jij bent verbannenquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke, wie moet ik omkopen??
Als je de haakjes weghaalt staat er een rare zin
oh die nog had naar luxe gemoeten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke, wie moet ik omkopen??
Als je de haakjes weghaalt staat er een rare zin
Hahaha, nee joh.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:49 schreef Landysh het volgende:
ik ben er al uit. zargon wou mijn stem niet meer horen en ik had geen zin meer om te typen.
Na of naarquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
oh die nog had naar luxe gemoeten.![]()
Omkopen kan niet. Misschien als je zelf een chatroom start haha.
je kan die app downloaden toch?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik voel me als een iPhone user buitengesloten
Heb geen creditcardquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kan die app downloaden toch?
Ik was bezig met Duolingo, vandaar misschien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even serieus als je mij gaat verbeteren hier he.. een en al spel- en taalfouten valla. /care
Is die gratis?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je kan die app downloaden toch?
Wat is Duolingo?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik was bezig met Duolingo, vandaar misschien.
Jij hebt mij al gezienquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom naar de chattt en laat je hoofd twee seconden zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |