SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proest*quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:55 schreef zarGon het volgende:
Ik vond 'met slappe sluitspieren' een leukerderder titel!
Istanbulquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet er 29 november uit. Misschien nog een laatste vakantie voordat ik begin aan een nieuwe baan? Dus, waar zal ik nu heen gaan?
Ik wil echt naar Curacao, maar heb gehoord dat het daar te gevaarlijk is voor een chick alleen?quote:
Dan ga je toch samen met een Antilliaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil echt naar Curacao, maar heb gehoord dat het daar te gevaarlijk is voor een chick alleen?
Ik weet nog dat toen ik een jaar toerisme deed dat meisjes niet naar de Nederlandse Antillen op stage mochten gaan omdat 2 van de drie vrouwelijke stagaires daar waren verkracht..
Audubillah. Ga naar Mexico, Ivoorkust, San Marino, Nieuw Zeeland, hawaii.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil echt naar Curacao, maar heb gehoord dat het daar te gevaarlijk is voor een chick alleen?
Ik weet nog dat toen ik een jaar toerisme deed dat meisjes niet naar de Nederlandse Antillen op stage mochten gaan omdat 2 van de drie vrouwelijke stagaires daar waren verkracht..
Mexico stond ook op mijn lijst maar ik durf niet meer nadat ik BB en die fotoreportages van die drugscartels heb gezien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Audubillah. Ga naar Mexico, Ivoorkust, San Marino, Nieuw Zeeland, hawaii.
Bangerikquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mexico stond ook op mijn lijst maar ik durf niet meer nadat ik BB en die fotoreportages van die drugscartels heb gezien.
Z-O Aziëquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iraaaaan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet er 29 november uit. Misschien nog een laatste vakantie voordat ik begin aan een nieuwe baan? Dus, waar zal ik nu heen gaan?
Zonvakantie. Mooi strandweer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jaaa.
Maar heb zin in een relax vakantie nu. Daarna weer een sightseeing vakantieee.
Alleen aan grens met Amerika is gevaarlijk. Rest is leuk. Veel (neps) te zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mexico stond ook op mijn lijst maar ik durf niet meer nadat ik BB en die fotoreportages van die drugscartels heb gezien.
Toscanequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Rondreis Noord-Italië: Florence, Milaan en Venetië. Zou ik gedaan hebben als ik niet naar NY zou gaan.
Of je kunt ook alleen Rome doen.
You've been there jaaa?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alleen aan grens met Amerika is gevaarlijk. Rest is leuk. Veel (neps) te zien.
Cuba. Zeker de moeite waard. Ook alleen. Erg veilig. En zo FUCK ING MOOI.
So much to see, so little time & money.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet Thailand la
Bedoelde Indonesië en Maleisië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |